![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
DISKUZE K ČLÁNKU Velká cena Austrálie bez Ferrari a AlphaTauri? "Bylo by to nefér," říká Tost
Přípravy na Velkou cenu Austrálie probíhají podle plánu, objevují se však spekulace, že občané Itálie se na ní kvůli cestovním omezením nedostanou, což by postihlo dva týmy Formule 1. Mělo by se případně začít i bez nich?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Velká cena Austrálie bez Ferrari a AlphaTauri? "Bylo by to nefér," říká Tost
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
14:30 03.03.2020 178.255.168.XXX
ano, proč by jim měla dávat výhodu. Pokud by tam bylo skutečné riziko, tak pneu vyměnit mohli, ale ne při tankovací zastávce, čili by museli do boxů vícekrát a to týmy michelinu nechtěli připustit. Tenkrát to byl jenom truc podnik ze strany týmů michelinu
Fanda.LH
14:26 03.03.2020 160.218.65.XXX
Pochopil bych VC bez diváků, masy lidí na jednom místě můžou představovat riziko... Ale u takhle omezeného počtu lidí / odborníků snad je možné riziko minimalizovat téměř na 0. Lidi z týmu vyšetřit, prověřit jestli nepřišli do kontaktu s někým v ohrožené oblasti atd. atd... Během závodu karanténa, omezit kontakt lidí napříč týmy, povinné roušky, rukavice... Dalo by se toho vymyslet mraky... Přišel jsem o MotoGp o F1 doufám nepřijdu...
![05](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/05.png)
jumpman
14:23 03.03.2020 178.255.168.XXX
ne, tenkrát byly na stole dvě možnosti, buď šikanu na rovinku - protože pneu michelinu s jistou pravděpodobností hrozili defektem při max rychlosti, nebo by týmy michelinu museli snížit nastavením zatížení pneumatik, nebo jít do rizika, že dojde k defektu, jenže oni striktně chtěli aby byla dodatečně přidána šikana, čímž by poškodili pouze týmy bridgestonu a sami by na tom mohli vydělat, s tím ale nikdo nesouhlasil a se snížením zatížení / čti zhoršením výkonnosti / zase nesouhlasily týmy michelinu a začali vyřvávat a když zjistili, že pokud by se nedostavili na start, tak dostanou flastr jako kráva, tak udělali tu frašku co udělali. Byla to jen a pouze vina a volba týmů co používali michelin, nikoho jiného, FIA je do ičeho nenutila ani nedostali žádné ultimáta, navzdory lživým grahamovým proklamacím
Mansell_fan
14:21 03.03.2020 37.188.144.XXX
Některé ty pasáže jsou ale docela vtipné. Třeba jako že FIA bude testovat motory Mercedes, Honda a Renault v Maranellu. Na to bych, být Ferrari, taky kývnul
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
Mike17
14:21 03.03.2020 185.149.130.XXX
Sorry, ale má pravdu. Ty týmy jet mohly. Jen jim Michelin doporučil nejet tu zatácku naplno, jinak neručil za následky. A vzhledem k tomu, co se dělo v trénincích bylo jasné, že jet to naplno je risk.
Týmy se společně rozhodly celou GO bojkotovat doufajíc, že to FIA celé zruší. K tomu nebyl důvod. Měli výhodu dodavatele gum v celé sezoně, bohužel tady byl zrovna lepší Bridgestone.
Týmy se společně rozhodly celou GO bojkotovat doufajíc, že to FIA celé zruší. K tomu nebyl důvod. Měli výhodu dodavatele gum v celé sezoně, bohužel tady byl zrovna lepší Bridgestone.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Situs
14:09 03.03.2020 88.102.38.XXX
Taky bych raději uvítal informace k tomu podvodu Ferrari od kontrolního orgánu, jenže ten to k mému velkému zklamání zaplácl tajnou dohodou a zveřejněným prohlášením o tom jak Ferrari bude pro ně vzorově pracovat. Chci rozhodně více, každý by měl chtít a nespokojit se s takovým zapáchajícím vyústěním dlouhodobé kauzy. Podvody se nemaj umlčet, není to fér k nikomu a nevysílá to dobrý signál nikam.
Aktuálně
Poslední závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 30.06.2024
GP Rakouska 71 kol (306.452 km)
Spielbergdní | hod | min | sek