DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně

Dnes skončily druhé předsezónní testy, celkově měly letos k dispozici pouze 6 dní na to, aby se seznámily se svými novými vozy a připravily se na první závod. Jakých časů dosahovaly, kolik toho zvládly a co z toho můžeme odvodit? Koho můžeme očekávat v Austrálii na čele?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 291, poslední 02.03.2020 20:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Roman (Hlasovalo 11 lidí) 01.03.2020 11:10
Pořád by mě zajímalo, kde diskutující berou "… »
» Roman (Hlasovalo 9 lidí) 01.03.2020 11:48
Já jsem se ptal na oficiální vyjádření, ne na to,… »
» Situs (Hlasovalo 8 lidí) 28.02.2020 21:58
Vidím rozložení sil velmi podobně, byť Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Za zmínku také stojí připomenout jak nám bylo předkládáno že když od FIA u sebraných motorů nepřijde do Abú Dhabí žádná zpráva, tak je vše v pořádku. Realitou se ale ukázalo že po 3 měsících se od FIA na nátlak týmů dozvídáme že tomu tak zdaleka nebylo a je nám předložen slušný salát tajných dohod 02

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Za zmínku stojí nekonzistentní rozhodování FIA a stewardu během víkendu F1, sorry, ale vždyť je to joke, spalování oleje (i když někteří místní diskuteri to nechápali) byl ouvej problém, jak se řešil? Jak se řeší DAS? Jak se řeší PJ Ferrari z minulého roku? 17

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Jen potvrzení že FIA moji důvěru mít nemůže, byť u DASu se neshodneme. Zatím teda nevím kdy ho budou konkrétně používat a co vše z něj dostanou, ale z toho co jsem zatím viděl tak když to takto použijí v závodě tak tam nevidím konflikt s pravidly.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Já vidím konflikt v tom, že to ovlivňuje aktivně aero (top seed), ale v celkovém kontrastu, údajně vše konzultováno s FIA má být legální, jestli o tom FIA věděla, proč to zakazuje? A proč až od 2021?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            FIA to podle mě zakazuje od roku 2021 protože nechce aby se tudy týmy vydaly a utráceli za to další peníze, no a zároveň nechá Mercedes aby si svůj zlepšovák užil alespoň jednu sezonu když to vymyslel a tak dlouho na tom pracoval. Kdyby FIA každému na zamýšlený zlepšovák jen vydala nové pravidlo aby to nemohl používat tak by docílili jen toho že by s nima nikdo dopředu nespolupracoval.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              No ale zase vidíš ten nesmysl od FIA ..

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                Tohle už udělala FIA v minulosti několikrát. První rok byla vychytávka povolená ale dál byla zakázána

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Pokud je vychytávka vychytávkou tak tomu tak často je, u těch sporných věcí může ale stopka přijít okamžitě. Ať už vydáním nové direktivy nebo upraveným způsobem měření, nebo upřesňujícím výkladem.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    To že se motor F nepitvá může znamenat i to že se nechce prozradit o co tam jde a že to lze dal používat. Jo možná jim něco zakázali ale určitě toho mohlo být a myslím že bylo hodně ponecháno. Nakonec uvidíme...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Nejsem si jistý jestli jsi připraven něco vidět 14 FIA nemusela veřejně pitvat motor Ferrari, ale nepotvrdit jeho legálnost je bonus v který jsem popravdě ani nedoufal.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.154.XXX
        Zároveň ale nepotvrdili jeho nelegálnost. A v to si jistě doufal 18

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          A dohoda o motoru mezi FIA a Ferrari znamená jeho legálnost? Proč to teda neřeknou, že byl legální a není co řešit?

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          V mých očích ale přesně to udělali, u legálních věcí není třeba žádných tajných dohod a ani žádných dalších trestů (pardon, odměn ve formě výzkumu a spolupráce na ekověcech s FIA 11)

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    86.49.3.XXX
    Ferrari asi trhne vlastní rekord, o soustředění se na příští sezónu začíná mluvit už před začátkem té letošní. Binotto by měl přemýšlet, jestli mu nebylo líp jako technickému řediteli. Budou to dva roky, co se začal hádat s Arivabenem, od té doby dodal tým dvě auta s mizerným šasí a aerodynamikou, strategie pořád chaos, jeho vyjádření jsou taková dětská. Jestli nepřekvapí a formu neskrývali, tak by toho měl nechat, prostě technik a manažer je něco úplně jiného.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama