DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně

Dnes skončily druhé předsezónní testy, celkově měly letos k dispozici pouze 6 dní na to, aby se seznámily se svými novými vozy a připravily se na první závod. Jakých časů dosahovaly, kolik toho zvládly a co z toho můžeme odvodit? Koho můžeme očekávat v Austrálii na čele?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 291, poslední 02.03.2020 20:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Roman (Hlasovalo 11 lidí) 01.03.2020 11:10
Pořád by mě zajímalo, kde diskutující berou "… »
» Roman (Hlasovalo 9 lidí) 01.03.2020 11:48
Já jsem se ptal na oficiální vyjádření, ne na to,… »
» Situs (Hlasovalo 8 lidí) 28.02.2020 21:58
Vidím rozložení sil velmi podobně, byť Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Roman

    Roman

    188.175.112.XXX
    Takže at se na to dívám jak chci a čtu zdejší příspěvky, tak rozhodnutí FIA s Ferrari a DAS je na stejné úrovni, jako rozhodnutí o hmotových tlumičích Renaultu a dvojitých difuzorech. Taky to bylo legální, ale zakázali to od určité doby. Je to úplně stejná situace.. Že některá zařízení v dodatsích zakážou, nebo upraví pravidla ještě neznamená, že to bylo proti pravidlům. Je to tak, že vymyšlená novinka není nijak ošetřena v pravidlech, ale po zveřejnění pravidla upraví. Je to přeci jednoduché a pochopitelné, proč se v tom pořád hledá podvod? Hmotové tlumiče, dvojité difuzory, flexibilní podlaha, nastavení motoru, DAS...atd. všechno úplně stejný scénář, jen jinak posuzovaný podlo toho, koho se to týká. Bohužel. Někdo by se měl chytnout za nos.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Rozdíly tam vidím, ale v podstatě některé sporné věci FIA prostě v určitý čas postaví mimo legalitu i když se do té doby používaly, třeba hmoťáky nebo foukačky atd. Takové případy se stávají, ale zde se Ferrari dostalo do větší šlamastiky ze dvou důvodů. Za prvé jakékoliv obcházení průtokoměru obhájit za šedou zónu jde dost těžko samo o sobě, ale i když to připustíme tak se dostáváme k druhé věci že v tomto případě již došlo k dovysvětlení od FIA která na dotaz RedBullu zda by jakýkoliv systém který by dokázal nějakým způsobem obcházet průtokoměr byl legální uvedla že by šlo jednoznačně o porušení pravidel. Toto vyšlo před USA a motory se zabavili 2 závody na to. Pokud tam i potom bylo něco nalezeno tak je to obrovský problém, a dle uvedeného závěru tam k něčemu prostě došlo. To pak jen zavání tím že FIA porušení pravidel ze strany Ferrari prostě veřejně kryje a dostala za to od nich jiné benefity. Osobně bych řekl že i přes nevoli některých týmů se už ale nic nezmění a krom nějakého slovního znechucení tam už k ničemu nedojde. Ale kdo ví, diskvalifikace Ferrari ze sezony by znamenala pro některé týmy hodně peněz, RedBull 10 mega, McLaren 8 atd. , navíc této situace se dá využít i pro budoucí prospěch až to bude potřeba.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Diskvalifikace že sezón dostává akorát McLaren, sorry jako. 14

        Jinak ale teda máš tam díru v teorii. Když teda v Austinu zasáhlo Ferrari dovysvětleni pravidel a výkonově se poté propadli, jak jim mohla FIA poté něco najít? Hmmm?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Ne každý má tak zajímavý vztah jako Ron a Mosley. Ale jinak máš pravdu, Ferrari má výsadní postavení a je třeba to připomínat.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            McLaren byl bitý už v roce 1976 a v té době Max ještě u moci nebyl.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Jo jo, to výsadní postavení v porovnání s postavení Mercedesu je posledních pár let fakt vidět 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              FIA je již neschopná u velkých týmů obecně. Však od nich dostávají nejvíce peněz, jak oficiálně, tak i v benefitech v rámci tajných dohod.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Tak to je, bylo a bohužel i bude téměř vždy.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                Kolik dostávají týmy jak tak nějak veřejné, ne?

                Jinak co ten doplněný argument v původním příspěvků? Poprosím o reakci 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Na to jsem již taky myslel, moje teorie je taková že oni to tam sice měli, ale už nepoužívali, odstranit všechny aspekty toho systému dle mě nebylo technicky možné. Ostatně to podle mě hrálo roli v tom že se nakonec s FIA domluvili bez oficiální viny, ale zveřejnit to je jiná káva.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    91.245.26.XXX
                    Už z 90. let víme, že i když máš nějakou né úplně povolenou věc ale nepoužíváš ji, tak je všechno okej. 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Ferrari přece zvýšilo přítlak, proto to razantní zpomalení. 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama