DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně
Dnes skončily druhé předsezónní testy, celkově měly letos k dispozici pouze 6 dní na to, aby se seznámily se svými novými vozy a připravily se na první závod. Jakých časů dosahovaly, kolik toho zvládly a co z toho můžeme odvodit? Koho můžeme očekávat v Austrálii na čele?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
daaviid23
09:50 01.03.2020 91.245.26.XXXTo je čirá spekulace jestli by bylo auto lepší.
Ale jedno je jisté, za Arriho ten tým aspoň na venek šlapal lépe. Výsledky byly lepší a lepší a vyvrcholilo to 2018 kdy byli "kousek" od titulu.
Za Binotta ten tým nešlape moc dobře a nechci předbíhat ale letos to nevypadá na nějaké terno.-
Mansell_fan
09:55 01.03.2020 37.188.154.XXXPřesně tak. Arri ten tým zvládal organizačně mnohem lépe a fungující tým je prostě základ.-
-
Mansell_fan
10:15 01.03.2020 37.188.154.XXXA to je právě ten průšvih. Nejhorší možná vlastnost u manažera je spokojenost
-
-
-
-
-
jiras
11:55 01.03.2020 89.177.209.XXXManažer nestaví, manažer řídí, filtruje tlaky z vnějšku, posouvá to zevnitř atp. To, co dělá Wolf nebo Horner, nakonec i ten Marko. Když to podělá Mercedes nebo Red Bull, hned se nahrnou před kameru, řeknou nějakou "kravinu", o které se pak mluví až do dalšího závodu. Když to podělá Ferrari, mluví se o jejich špatném autě, organizaci atp.
Binotto vyhrožoval odchodem, pokud nebude šéfem týmu, nechtěli ztratit dobrého technického ředitele, což je sice taky manažer ale mnohem blíže k návrhu auta. Co čtu tak to vypadá, že MB se pořád nechce vzdálit od návrhu auta, ale to už není jeho pozice a dělat dvě věci napůl je stejné jako nedělat nic.
-
-
-
-
NickickiN
07:55 01.03.2020 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Situs
08:13 01.03.2020 88.102.38.XXXTak tak, není to o tom že se Ferrari najednou propadlo do středu pole, však jsme to podle mě od Austinu viděli a "jen" ztratili ten jejich tryskový režim. Samo každá desetinka ztráty na špičce není zanedbatelná a bezprostřední kontakt se špičkou tam prozatím ztratili, ale není to o tom že se s tím nedá nic dělat. Ale jak už jsem se s Grahamem vsadil, jejich výhoda kdy dokázali na všechny získávat kvantum času na rovinkách (a po letní přestávce to bylo fakt vidět) je a bude pryč. -
Mansell_fan
09:19 01.03.2020 37.188.154.XXXNo on je to možná největší problém. Sám Vettel přiznal že auto je "very draggy". Aerodynamický odpor někde na ůrovni McLarenu z posledního roku s Hondou a prvního s Renaultem by myslím znamenal konec jakýmkoliv nadějím.
Na druhou stranu ovšem někteří tvrdí že Ferrari jednoznačně blafuje. Při rozpitvávání onboard videí je na volantu prý vidět že na cílové rovině přestane jít motor do otáček dřív než u většiny soupeřů (včetně těch s motory Ferrari).
Podle mě je pravda někde uprostřed. Všechno odhalí třetí část kvaldy v Melbourne. -
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek