DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně
Dnes skončily druhé předsezónní testy, celkově měly letos k dispozici pouze 6 dní na to, aby se seznámily se svými novými vozy a připravily se na první závod. Jakých časů dosahovaly, kolik toho zvládly a co z toho můžeme odvodit? Koho můžeme očekávat v Austrálii na čele?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
20:56 02.03.2020 90.176.154.XXX
Jsem docela zvědav, co to přinese za precedens.
Předpokládám, že se dříve nebo později ozve Renault. Minimálně loni se jejich systém také mohl v klidu vyřídit tajnou dohodičkou a nemuselo se z toho dělat takové haló, že ano.
Mercedes to nechá být. Ti byli rádi, že měli soupeře a jejich dominance nebyla na chvíli tak značná, ale i tak hladce získali oba tituly. Nicméně určitě si to nechají v rukávu, kdyby náhodou Ferrari chtělo kafrat do DAS.
Honda, tam je to asi nejošemetnější. Ale jsou teď spojeni se stájí, která také umí jít za hranu, pokud to ta parta nazdárků neumí ohlídat. Takže dost možná se můžeme těšit na nějaké zajímavé vychytávky u RB, kdy si Honda během sezóny také řekne o tajnou dohodičku.
Jen tedy nevím, jak si v tomhle stojí Mekáč. Posledně, když se mohlo dohodičkovat, tak z toho bylo vyloučení z pohárů konstruktérů a diskvalifikace týmu z celé sezóny. Tak tady si opravdu netroufám tipovat, jestli by i u nich byla FIA shovívavá.
Béčká továren si asi budou užívat ochranné ruky nad sebou, tak už mi jako jediný zbylý adept na okopánka zbývá nebohý Williams. Ale nad nimi by se snad slitovali.
Předpokládám, že se dříve nebo později ozve Renault. Minimálně loni se jejich systém také mohl v klidu vyřídit tajnou dohodičkou a nemuselo se z toho dělat takové haló, že ano.
Mercedes to nechá být. Ti byli rádi, že měli soupeře a jejich dominance nebyla na chvíli tak značná, ale i tak hladce získali oba tituly. Nicméně určitě si to nechají v rukávu, kdyby náhodou Ferrari chtělo kafrat do DAS.
Honda, tam je to asi nejošemetnější. Ale jsou teď spojeni se stájí, která také umí jít za hranu, pokud to ta parta nazdárků neumí ohlídat. Takže dost možná se můžeme těšit na nějaké zajímavé vychytávky u RB, kdy si Honda během sezóny také řekne o tajnou dohodičku.
Jen tedy nevím, jak si v tomhle stojí Mekáč. Posledně, když se mohlo dohodičkovat, tak z toho bylo vyloučení z pohárů konstruktérů a diskvalifikace týmu z celé sezóny. Tak tady si opravdu netroufám tipovat, jestli by i u nich byla FIA shovívavá.
Béčká továren si asi budou užívat ochranné ruky nad sebou, tak už mi jako jediný zbylý adept na okopánka zbývá nebohý Williams. Ale nad nimi by se snad slitovali.
Ferda
16:38 02.03.2020 46.47.176.XXX
Zdá se že Ferrari svému podvůdku s palivem věřilo tak moc, že se na vývoj motoru poněkud vykašlali a je dost možné, že jsou momentálně nejslabší ze všech ostatních výrobců.
Obávám se, že si to uvědomují a bude velice zajímavé sledovat jejích postoj ke koronaviru. Pozastavení sezóny by jim totiž mohlo velice hrát do noty a na svém ubohém motoru pořádně máknout než se zase začne jezdit.
Obávám se, že si to uvědomují a bude velice zajímavé sledovat jejích postoj ke koronaviru. Pozastavení sezóny by jim totiž mohlo velice hrát do noty a na svém ubohém motoru pořádně máknout než se zase začne jezdit.
Situs
15:50 02.03.2020 88.102.38.XXX
Jsou to neschopný jelita a s možnostmi výrobců těchto PU se prostě nemůžou rovnat. Vše kolem olejů a průtoku paliva se mělo mnohem více promyslet a zaměřit se jen na to co se může skutečně ohlídat a jak. Tajná dohoda i když to maj zabavený přímo na stole Zase příběh kdy se ukazuje jak týmy můžou FIA plně důvěřovat a ani se na FIA aby konala nemusí tlačit
jon
13:47 02.03.2020 90.176.154.XXX
Ono také jde o váhu. Ten systém přidá dalších pár kilo váhy, což na technické trati není úplně žádoucí.
Navíc je v Austrálii pouze jedna čistokrevná rovina, zbylé dva rychlé úseky jsou zakřivené, takže tam by to nemuselo mít až takový přínos.
V neposlední řadě je tam ještě ta nutná manipulace, což je další úkon pro pilota a zvýšení rizika chyby pilota a případné závady na systému, což by při zaseknutí v jedné nebo druhé úvrati mohlo znamenat rychlý konec závodu z důvodu značného propadu výkonnosti a degradace předního obutí.
Navíc je v Austrálii pouze jedna čistokrevná rovina, zbylé dva rychlé úseky jsou zakřivené, takže tam by to nemuselo mít až takový přínos.
V neposlední řadě je tam ještě ta nutná manipulace, což je další úkon pro pilota a zvýšení rizika chyby pilota a případné závady na systému, což by při zaseknutí v jedné nebo druhé úvrati mohlo znamenat rychlý konec závodu z důvodu značného propadu výkonnosti a degradace předního obutí.
jon
13:29 02.03.2020 90.176.154.XXX
Je to celé podivné. Ferrari podle všeho FIA do detailu sdělilo, jak na to šli a přislíbili spolupráci při odhalování jiných podvodů s motory.
Nedivím se, že bylo potřeba udělat tajnou dohodu, protože jestli to tak opravdu je, je to fraška na druhou.
Jedna strana se dozná, že jela levou, ale za přiznání a budoucí spolupráci unikne trestu.
Druhá strana je tedy také v hodně špatném světle. Jestli FIA potřebuje pomoc od jednoho z motorářů, jasně to vypovídá o tom, že napsali pravidla, u kterých nedomysleli možná porušování. To je též amatérismus nejhrubšího zrna.
Jestli Ferrari nějak podvádělo nebo ne nějak neřeším. Každý v F1 se snaží jít na hranu nebo někdy až za ní - Das ist Motorsport.
Ale že regulátor a kontrolní orgán je podle všeho banda blbců, kteří nevědí, to je hodně za hranou.
Nedivím se, že bylo potřeba udělat tajnou dohodu, protože jestli to tak opravdu je, je to fraška na druhou.
Jedna strana se dozná, že jela levou, ale za přiznání a budoucí spolupráci unikne trestu.
Druhá strana je tedy také v hodně špatném světle. Jestli FIA potřebuje pomoc od jednoho z motorářů, jasně to vypovídá o tom, že napsali pravidla, u kterých nedomysleli možná porušování. To je též amatérismus nejhrubšího zrna.
Jestli Ferrari nějak podvádělo nebo ne nějak neřeším. Každý v F1 se snaží jít na hranu nebo někdy až za ní - Das ist Motorsport.
Ale že regulátor a kontrolní orgán je podle všeho banda blbců, kteří nevědí, to je hodně za hranou.
Miroslav D.
07:17 02.03.2020 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek