DISKUZE K ČLÁNKU Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc

Okruh v Imole nabídl Formuli 1 své služby. O dubnovém víkendu, kdy se mělo závodit v Číně, tamější velká cena ale byla zrušena kvůli epidemii koronaviru. Týmy F1 by se tak mohly sejít v Itálii. Je takový záskok reálný?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 23.02.2020 19:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 18.02.2020 19:26
2016 a hlavně 2017 bylo šasi McLarenu lepší než… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2020 09:05
legendární okruh s úseky které se neopakují na… »
» Kelner (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2020 12:23
Proč ne v roce 2005 a 2006 pěkné boje … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Imola je sice klasická trať, ale je prostě nudná, těžko se tam předjíždí a bude letos stačit vláček v Nizozemsku, Monaku a Francii ... raději bych uvítal Nur a nebo Sepang

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tak už i KEY, který si nepotřebuje nic dokazovat a ještě se jde k Mercedesu.....

Podle Jamese Keye bylo jedním z pozitivních aspektů loňské sezóny zlepšení motoru Renault. „Rozhodně to bylo součástí toho, jak se tým vloni zlepšil,“ řekl Key.

„Viděli jsme, že Ferrari je trochu napřed, ale myslím, že konkurenceschopnost motoru Renault byla minulý rok docela dobrá a byl v mixu s Mercedesem a Honda také nebyla tak daleko.“

Podle Keye je v současné době obtížné najít další větší zisky, takže motory všech výrobců jsou na tom už podobně.

„Uvidíme, jak se posuneme kupředu. Není to tak dávno, co se pohonné jednotky významně lišily. Vloni se ale ukázalo, že je to už pryč.“

S tím (ne)navyšovaním výkonu bych ale byl hodně opatrný. Renault se td chová hodně divně. Buď něco tají a nebo na to kašle a vše pro rok 2021. Uvidí se....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kelner

Kelner

46.23.52.XXX
Proč ne v roce 2005 a 2006 pěkné boje byli o 1 místo.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Vieux-Fours

Vieux-Fours

86.49.246.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

81.91.219.XXX
Liberty by mohla vyhlásit nějaký putovní vzpomínkový memoriál F1. Každý rok jeden závod na okruhu který už upadl v zapomnění.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak nějak zásadně proti nejsem. Jen bude zajímavá kvalda, pak možná start a případně sledovat, jestli někdo nevypadne, nebo nepodsekne při pitstopu.
Šance na reálné předjetí je téměř nulová. Ale trať je to na pohled pěkná, to souhlasím. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Jako vzpomínkový trip pro nostalgiky by to nebylo špatné podle mě.
Ale na trvalý návrat to určitě není, to souhlasím

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Asi budu zase čůrat proti větru, ale když si vzpomenu na poslední závody na Imole, tak raději ani ne.
Takové Monako bez atmosféry Monaka. 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Trať to bývala dost nudná ale jednou za xx let by se tahle výjimečná trať vrátit mohla

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

185.14.233.XXX
legendární okruh s úseky které se neopakují na žádné jiné trati, jsem PRO 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Josef Pepa S.

Josef Pepa S.

91.187.63.XXX
Jsem pro! Nádherná trať!

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Závod na Imole bych samozřejmě velice rád viděl, ale moc tomu nevěřím. Především ve vyrovnání se s Čínou to nebude jednoduché ani pro Liberty.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama