DISKUZE K ČLÁNKU Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc

Okruh v Imole nabídl Formuli 1 své služby. O dubnovém víkendu, kdy se mělo závodit v Číně, tamější velká cena ale byla zrušena kvůli epidemii koronaviru. Týmy F1 by se tak mohly sejít v Itálii. Je takový záskok reálný?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 23.02.2020 19:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 18.02.2020 19:26
2016 a hlavně 2017 bylo šasi McLarenu lepší než… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2020 09:05
legendární okruh s úseky které se neopakují na… »
» Kelner (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2020 12:23
Proč ne v roce 2005 a 2006 pěkné boje … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Dovolit si můžeš. 12
Ano, kdysi to byla ikonická trať. Ale poslední roky to byla tragedie. Předjíždění nula a na rozdíl od Monaka se dá těžko kochat milimetrovými průjezdy kolem svodidel.
A myslím si, že ani DRS by nepomohlo. Ty rovinky jsou tak krátké, že by nestačilo DRS ani po celé délce. Tedy si to myslím. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Dovolím si nesouhlasit, náčelníku. 12
Když vzpomenu, které okruhy byly příslibem zajímavých závodů v té době, tak bych si vzpomněl na zajímavé závody na zlomku z nich. Imola byla vždy ikonická jakožto domácí trať Ferrari. 01 Jediná víc domácí by velká cena by mohla být už jen ve Fioranu. 12
Je škoda, že nám letos vypadne zrovna Čína. Šanghaj je rozhodně jedna z těch hodně zajímavých velkých cen, kde o dramata je vždy postaráno. Ale Imola by dnes mohla také hodně nabídnout díky DRS. Je pravda, že to klikaté Tamburello je hrůza, ale pořád tam zůstala ta srdcařská pasáž, kdy po průletu Pirattelou je potřeba se dobře poskládat do Acque Mineralli. A Variante Alta uměla dobře prověřit i kontrolu trakce, tak by s dnešními monoposty mohla být také dobrá výzva. Navíc tam nebude extra pogumovaný povrch, tak by to místy byla výzva i v tomto ohledu.
Za mě určitě ano. Minimálně by to byla po dlouhé době kvalifikace, která by byla koukatelná i mimo časomíru. 11
https://www.youtube.com/watch?v=k2Lrg-PCNfA

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ztracené léta to určitě nebyly, ale k jistým ztrátám došlo. Ono když oba netahají za jeden provaz, tak je vývoj mnohem pomalejší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Pro Hondu to nebyly ztracené léta, ona si musela protrpět ty první marné roky, ale pomohlo jí to se vzpamatovat a už s TR a RB ví co dělá. Ono vlastně RB své úspěchy s Hondou staví na protrpěných letech McLarenu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Samozřejmě. Mercedesem v podobě sólo týmu to vše začalo.
A přece se točí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Problém byl i návrat Mercedesu jako továrního týmu do F1, to už McLaren samozřejmě neměl takovou podporu a Ron měl svojí hlavu, po 7 letech to skončí návratem k Mercedesu a pár ztraceným létům jak McL tak Hondy ..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já bych to řekl ještě jinak.
Původní problém totiž neměl s Hondou vůbec nic společného. Vše začalo sporem mezi Ronem a jeho společníky kterým zachutnala svoboda bez Ronové nadvlády. Jeho návrat mu mohl zajistit pouze titulární sponzor, ale Honda dala finančně výhodnější nabídku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Honda nefungovala.... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
2016 a hlavně 2017 bylo šasi McLarenu lepší než dvou týmů z top 3 .. doplatili na Hondu a její nevykonnost a nespolehlivost 2018 strašně zaspali s útěchou, že přechod jim pomůže 2019 ukázal, že dokáží s šasi dobře napredovat

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Problém byl u McL i Hodny, Dennis tlačil Hondu zbytečně do F1 hrrr a Honda s tím souhlasila místo toho, aby nejdříve vyvíjela

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

194.228.79.XXX
MInimálně v roce bylo to šasi opravdu top .... lidé najednou zapomínají že McL je pořád (minimálně) naprůměrný tým, který měl špatného dodavatel motorů (Honda), a pak pokazil káru v prvním roce s Renaultem. V roce McL jezdil to co se od něk očekávalo, ikdyž spousta lidí zapoměla jak kvalitní je McLaren.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Asi neexistuje větší jistota než Mergl. O tom žádná. Kuriózní je, že McL tento motor sedlal než přešel k Hondě.
Spojení McL-Honda bylo velice špatné rozhodnutí pro obě strany. Takové začátky by se měly dělat se slabší týmy, které neúspěchem tak moc neutrpí. Ideální by byl Williams.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Mluvíme oba o motoru Renault? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Vždyť McL řadil své šasi mezi absolutní TOP.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Mercedes je jistota, o tom žádná....nebude zasadní problém, aspoň doufám.

Jo, RB to udělal dobře. Ale jestli z toho bude těžit, na to si musíme počkat.
Myslím si, že 4 roky by RB taky nevydržel čekat na vývoj motoru. Začatek Hondy byl prostě chybný, měla začínat s outsiderem....

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Ok, jasný.....ale zkus vyvíjet monopost když první tří roky motor defacto nefunguje. Ono to moc nejde že jo.... 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Né tak docela. V tomhle souboji bych určil jako vítěze RB, který na tom vydělal víc. Koneckonců odchod Mekáče od Rencka k Merglu nebude jen tak z rozmařilosti.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Ono je otázka k čemu ty výmluvy byly. Oba nejznámější stěžovatelé po změně motoru zjistili, že né všechno byl problém motoráře. 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Myslím že se proti nedá moc namítat. Všichni viděli zlepšení Renaultu, minimálně po stránce výkonu. Po stránce spolehlivosti bylo a je na čem pracovat, nicméně jak říkám, pokrok jasný. Před tím neměli spolehlivost ani výkon

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Doba výmluv na motory se téměř chýlí ke konci. Nejsem si jistý zda je to dobře.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama