DISKUZE K ČLÁNKU Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc

Okruh v Imole nabídl Formuli 1 své služby. O dubnovém víkendu, kdy se mělo závodit v Číně, tamější velká cena ale byla zrušena kvůli epidemii koronaviru. Týmy F1 by se tak mohly sejít v Itálii. Je takový záskok reálný?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 23.02.2020 19:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 18.02.2020 19:26
2016 a hlavně 2017 bylo šasi McLarenu lepší než… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2020 09:05
legendární okruh s úseky které se neopakují na… »
» Kelner (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2020 12:23
Proč ne v roce 2005 a 2006 pěkné boje … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Imola je sice klasická trať, ale je prostě nudná, těžko se tam předjíždí a bude letos stačit vláček v Nizozemsku, Monaku a Francii ... raději bych uvítal Nur a nebo Sepang

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak už i KEY, který si nepotřebuje nic dokazovat a ještě se jde k Mercedesu.....

    Podle Jamese Keye bylo jedním z pozitivních aspektů loňské sezóny zlepšení motoru Renault. „Rozhodně to bylo součástí toho, jak se tým vloni zlepšil,“ řekl Key.

    „Viděli jsme, že Ferrari je trochu napřed, ale myslím, že konkurenceschopnost motoru Renault byla minulý rok docela dobrá a byl v mixu s Mercedesem a Honda také nebyla tak daleko.“

    Podle Keye je v současné době obtížné najít další větší zisky, takže motory všech výrobců jsou na tom už podobně.

    „Uvidíme, jak se posuneme kupředu. Není to tak dávno, co se pohonné jednotky významně lišily. Vloni se ale ukázalo, že je to už pryč.“

    S tím (ne)navyšovaním výkonu bych ale byl hodně opatrný. Renault se td chová hodně divně. Buď něco tají a nebo na to kašle a vše pro rok 2021. Uvidí se....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Doba výmluv na motory se téměř chýlí ke konci. Nejsem si jistý zda je to dobře.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Ono je otázka k čemu ty výmluvy byly. Oba nejznámější stěžovatelé po změně motoru zjistili, že né všechno byl problém motoráře. 13

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Né tak docela. V tomhle souboji bych určil jako vítěze RB, který na tom vydělal víc. Koneckonců odchod Mekáče od Rencka k Merglu nebude jen tak z rozmařilosti.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Mercedes je jistota, o tom žádná....nebude zasadní problém, aspoň doufám.

            Jo, RB to udělal dobře. Ale jestli z toho bude těžit, na to si musíme počkat.
            Myslím si, že 4 roky by RB taky nevydržel čekat na vývoj motoru. Začatek Hondy byl prostě chybný, měla začínat s outsiderem....

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Asi neexistuje větší jistota než Mergl. O tom žádná. Kuriózní je, že McL tento motor sedlal než přešel k Hondě.
              Spojení McL-Honda bylo velice špatné rozhodnutí pro obě strany. Takové začátky by se měly dělat se slabší týmy, které neúspěchem tak moc neutrpí. Ideální by byl Williams.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                Problém byl u McL i Hodny, Dennis tlačil Hondu zbytečně do F1 hrrr a Honda s tím souhlasila místo toho, aby nejdříve vyvíjela

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Já bych to řekl ještě jinak.
                  Původní problém totiž neměl s Hondou vůbec nic společného. Vše začalo sporem mezi Ronem a jeho společníky kterým zachutnala svoboda bez Ronové nadvlády. Jeho návrat mu mohl zajistit pouze titulární sponzor, ale Honda dala finančně výhodnější nabídku.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    31.30.171.XXX
                    Problém byl i návrat Mercedesu jako továrního týmu do F1, to už McLaren samozřejmě neměl takovou podporu a Ron měl svojí hlavu, po 7 letech to skončí návratem k Mercedesu a pár ztraceným létům jak McL tak Hondy ..

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Samozřejmě. Mercedesem v podobě sólo týmu to vše začalo.
                      A přece se točí.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Kaša

                      Kaša

                      82.142.123.XXX
                      Pro Hondu to nebyly ztracené léta, ona si musela protrpět ty první marné roky, ale pomohlo jí to se vzpamatovat a už s TR a RB ví co dělá. Ono vlastně RB své úspěchy s Hondou staví na protrpěných letech McLarenu.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Ztracené léta to určitě nebyly, ale k jistým ztrátám došlo. Ono když oba netahají za jeden provaz, tak je vývoj mnohem pomalejší.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Myslím že se proti nedá moc namítat. Všichni viděli zlepšení Renaultu, minimálně po stránce výkonu. Po stránce spolehlivosti bylo a je na čem pracovat, nicméně jak říkám, pokrok jasný. Před tím neměli spolehlivost ani výkon

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Ok, jasný.....ale zkus vyvíjet monopost když první tří roky motor defacto nefunguje. Ono to moc nejde že jo.... 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Vždyť McL řadil své šasi mezi absolutní TOP.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            194.228.79.XXX
            MInimálně v roce bylo to šasi opravdu top .... lidé najednou zapomínají že McL je pořád (minimálně) naprůměrný tým, který měl špatného dodavatel motorů (Honda), a pak pokazil káru v prvním roce s Renaultem. V roce McL jezdil to co se od něk očekávalo, ikdyž spousta lidí zapoměla jak kvalitní je McLaren.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              2016 a hlavně 2017 bylo šasi McLarenu lepší než dvou týmů z top 3 .. doplatili na Hondu a její nevykonnost a nespolehlivost 2018 strašně zaspali s útěchou, že přechod jim pomůže 2019 ukázal, že dokáží s šasi dobře napredovat

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Mluvíme oba o motoru Renault? 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lewis Hamilton během předsezonních testů v Barceloně

Mercedes bude před prvním závodem testovat v Silverstone, sveze se Bottas i Hamilton

Difuzor Ferrari

Omezení pravidel nekončí, na řadě jsou výfuky. Co se změní?

Carlos Sainz během předsezónních testů v Barceloně

Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Toto Wolff se raduje z vítězství obou Mercedesů v kvalifikaci v Maďarsku

Wolff vysvětluje, proč Mercedes nepodpořil návrh experimentálního závodního víkendu

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - na dráze otestuje vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama