DISKUZE K ČLÁNKU Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc

Okruh v Imole nabídl Formuli 1 své služby. O dubnovém víkendu, kdy se mělo závodit v Číně, tamější velká cena ale byla zrušena kvůli epidemii koronaviru. Týmy F1 by se tak mohly sejít v Itálii. Je takový záskok reálný?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 23.02.2020 19:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 18.02.2020 19:26
2016 a hlavně 2017 bylo šasi McLarenu lepší než… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2020 09:05
legendární okruh s úseky které se neopakují na… »
» Kelner (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2020 12:23
Proč ne v roce 2005 a 2006 pěkné boje … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Proč ne v roce 2005 a 2006 pěkné boje byli o 1 místo.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.246.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    81.91.219.XXX
    Liberty by mohla vyhlásit nějaký putovní vzpomínkový memoriál F1. Každý rok jeden závod na okruhu který už upadl v zapomnění.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Asi budu zase čůrat proti větru, ale když si vzpomenu na poslední závody na Imole, tak raději ani ne.
    Takové Monako bez atmosféry Monaka. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Jako vzpomínkový trip pro nostalgiky by to nebylo špatné podle mě.
      Ale na trvalý návrat to určitě není, to souhlasím

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Tak nějak zásadně proti nejsem. Jen bude zajímavá kvalda, pak možná start a případně sledovat, jestli někdo nevypadne, nebo nepodsekne při pitstopu.
        Šance na reálné předjetí je téměř nulová. Ale trať je to na pohled pěkná, to souhlasím. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Dovolím si nesouhlasit, náčelníku. 12
      Když vzpomenu, které okruhy byly příslibem zajímavých závodů v té době, tak bych si vzpomněl na zajímavé závody na zlomku z nich. Imola byla vždy ikonická jakožto domácí trať Ferrari. 01 Jediná víc domácí by velká cena by mohla být už jen ve Fioranu. 12
      Je škoda, že nám letos vypadne zrovna Čína. Šanghaj je rozhodně jedna z těch hodně zajímavých velkých cen, kde o dramata je vždy postaráno. Ale Imola by dnes mohla také hodně nabídnout díky DRS. Je pravda, že to klikaté Tamburello je hrůza, ale pořád tam zůstala ta srdcařská pasáž, kdy po průletu Pirattelou je potřeba se dobře poskládat do Acque Mineralli. A Variante Alta uměla dobře prověřit i kontrolu trakce, tak by s dnešními monoposty mohla být také dobrá výzva. Navíc tam nebude extra pogumovaný povrch, tak by to místy byla výzva i v tomto ohledu.
      Za mě určitě ano. Minimálně by to byla po dlouhé době kvalifikace, která by byla koukatelná i mimo časomíru. 11
      https://www.youtube.com/watch?v=k2Lrg-PCNfA

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Dovolit si můžeš. 12
        Ano, kdysi to byla ikonická trať. Ale poslední roky to byla tragedie. Předjíždění nula a na rozdíl od Monaka se dá těžko kochat milimetrovými průjezdy kolem svodidel.
        A myslím si, že ani DRS by nepomohlo. Ty rovinky jsou tak krátké, že by nestačilo DRS ani po celé délce. Tedy si to myslím. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Trať to bývala dost nudná ale jednou za xx let by se tahle výjimečná trať vrátit mohla

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    185.14.233.XXX
    legendární okruh s úseky které se neopakují na žádné jiné trati, jsem PRO 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Josef Pepa S.

    Josef Pepa S.

    91.187.63.XXX
    Jsem pro! Nádherná trať!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Závod na Imole bych samozřejmě velice rád viděl, ale moc tomu nevěřím. Především ve vyrovnání se s Čínou to nebude jednoduché ani pro Liberty.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama