DISKUZE K ČLÁNKU Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá
Závodili spolu u McLarenu a ačkoliv už nás od této doby děli třináct let, stále se to zdá být jako včera. Lewis Hamilton a Fernando Alonso jsou nezpochybnitelnými velikány Formule 1. Osmatřicetiletý Španěl nyní svého bývalého týmového souputníka hodnotí
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
18:17 29.01.2020 217.31.62.XXXMcLaren již také nastartoval [odkaz na stránku]
... nějak mi unikla informace že již prošli nárazovými testy, maj to?-
-
-
-
Miroslav D.
19:58 01.02.2020 37.188.243.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Ferda
16:16 29.01.2020 46.47.176.XXXHamík chyby dělá a je jich docela dost, jenže všechny ostatní natolik převyšuje, že utřou nos.
Nejvíce chyb dělá Hamík v kvaldách, ale většinou už má zajeté tak dobré kolo, že se do hloubi pole nepropadne. Taky už není žádný ztřeštěnec, že když vidí vedle sebe potrhlého Emila, tak ho raději před sebe pustí s vědomím, že už má tak velký bodový náskok, že mu jeden odpočínkový závod vůbec neublíží. -
-
Ferda
16:21 29.01.2020 46.47.176.XXXJako bys neznal Taliány. Dobrý výsledek už potřebují jako sůl a Hamík by byl to pravé ořechové co taloši potřebují. A nezískali by pouze jedinečného jezdce, ale s ním i velkou spoustu vynikajících inženýrů.
Jediný kdo by mohl být proti Hamíkovi by mohl být Binotto, pro kterého by byl Hamík s novým manšaftem posledním hřebíčkem do rakve. -
-
-
daaviid23
16:36 29.01.2020 217.31.62.XXXČetl jsem článek o tom jak bude financovanej Mercedes po zavedení rozpočtového stropu a bylo, že podíl Daimleru na financování zásadně poklesne. Ten projekt si na sebe skoro vydělá sám. A na druhé straně je to perfektní reklama.
Oni jsou korporace, nějaké "dosáhli jsme všeho tak odejdeme".....na to fakt nevěřím.
Jejich odchodu dávám maximálně 10%
Z trojlístku Renault, Honda, Mercedes dávám právě poslednímu jmenovanému největší šance na pokračování.-
-
-
jon
09:18 30.01.2020 90.176.154.XXXJá tomu odchodu také moc nedávám. Sice je jedna věc, že rozpočtový strop se bude týkat jen stáje a tím pádem kvůli zachování konkurenceschopnosti budou do motorů pořád investovat daleko více, než by tomu bylo jen jako v případě dodavatele.
Další docela drahá položka je Lewis, i když si nemyslím, že by z marketingového hlediska byl tak špatný artikl. Často se účastní promoakcí na okruzích, ale asi by ho chtělo dávat více do reklam, jako to bylo běžné za časů McLaren-Mercedes.
Stáj jako taková by na sebe v pohodě měla vydělat, tedy alespoň za předpokladu, že se nadále budou dostavovat úspěchy. A v tom vidím veliké ale. Nejsem si jist, jestli jsou schopni si dlouhodobě udržet tu vteřinu a půl na zbytek světa. Nalijme si čistého vína, ono když prakticky závodím proti dvěma stájím, ze kterých jen jedna je vážný konkurent v šampionátu, tak se všem v Mercedesu usíná večer snadněji, než kdyby si měli hlídat 5 konkurenčních stájí, které by všechny potenciálně zlobily v šampionátu.
Nakonec mě napadá ještě jeden skrytý důvod. Ten na který jsem narážel již v minulosti. Nejsem si jist, zda tovární stáje rozpočtový strop akceptují v plném rozsahu a budou ho v rámci fair-play dodržovat přesně tak, jak bylo zamýšleno. Jestli už mají plán, jak těch pár set milionů šikovně skrýt. Tam mě napadla varianta, kdy se založí firma, která s továrnou nijak nesouvisí a bude 24/simulovat CFD. Továrna v rámci omezeného provozu potom oficiálně otestuje něco, z čeho velice rychle vyjde to nejlepší možné řešení. Že jim to půjde od ruky bude díky zkušenému personálu, který prostě bude přicházet skoro pokaždé (aby to nebylo tak podezřelé) s naprosto geniálními koncepty, které se během jedné dvou simulací dotáhnou do dokonalého konceptu.
Je to spekulace, ale vzhledem k tomu, jak se v F1 využívají ve všem šedé zóny, by mě to vůbec nepřekvapilo. Navíc v F1 nelze ničemu moc věřit, takže se mi ani nezdá, že by se tovární stáje chtěli vzdát svého náskoku, který ovšem (jak všichni víme) není jen díky dobrému know-how. S tím je to jako s talentem u sportu. Je to dobrý základ, ale bez tréninku (vývoje) to nejde. Trénink stojí většinou hlavně čas a úsilí, vývoj ovšem vždy i peníze.
Každopádně, kdyby o odchodu opravdu uvažovali, tak mi přijde zbytečné veřejně oznamovat, kdy bude schůzka jestli pokračovat ano či ne. Včetně otazníku, jestli nadále počítat s motory Mercedes nebo ne. Podle mě je to celé jen habaďura na Liberty, aby trochu víc pustila kohoutky a více se podělila. A jestli někdy budou chtít odejít, tak za mě je daleko větší pravděpodobnost při změně motorů, kde bude potřeba další miliardy EUR na koncept a vývoj během životního cyklu.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek