DISKUZE K ČLÁNKU Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá

Závodili spolu u McLarenu a ačkoliv už nás od této doby děli třináct let, stále se to zdá být jako včera. Lewis Hamilton a Fernando Alonso jsou nezpochybnitelnými velikány Formule 1. Osmatřicetiletý Španěl nyní svého bývalého týmového souputníka hodnotí

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 01.02.2020 20:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 5 lidé) 29.01.2020 11:36
Všichni dělají pod tlakem chyby. Neřekl žádnou… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2020 12:48
No 07 byl rok, který si prodrbal McLaren nikoliv… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2020 13:14
S tím nesouhlasím. Alonso se nemusel nechat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Kaša

      Kaša

      217.31.62.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        S tím využitím slabin v případě Nica bych trochu nesouhlasil. Rok 2016 sice ve finále byl o jedné zásadní poruše (Singáč), ale je fér dodat, že Nico ztratil vítr plachet po vzájemné kolizi v Barceloně, kterou si za svoji přehnanou tvrdost v tom souboji slízl od týmu především on.
        Jestli má Lewis nějakou slabinu, tak je to úvod sezóny. Závod v Austrálii je pro něj často s podivnou příchutí smůly nebo své laxnosti a dostávání se do vítězného rytmu. Pokud se tam jeho soupeř nakopne k nadstandardní výkonnosti, Lewis pak ve snaze dotáhnout náskok co nejdříve začne mírně chybovat. Nemyslím tím roztáčení se na trati nebo narážení do všech kolem. Ale jde například do agresivního nastavení pro kvaldu, které ovšem předpokládá jízdu na čistém vzduchu i v závodě. A když se pak někde propadne, má problém. Moc tomu nepomáhá ani fakt, že vozy Mercedesu už hezkých pár let nejsou ty nejlepší na delší jízdu na zadním křídle někoho, kdo je jen o pár desetinek pomalejší. 04

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Nameless_Wonder

        Nameless_Wonder

        188.123.98.XXX
        Mame inú predstavu a podla mňa aj Alonso myslel niečo iné keď hovoril o pilotovi pod tlakom. Nie ze sa v určitej fáze závodu dostane do nepríjemnej situácie, ale keď bude nútený podávať tie výkony závod co závod. A spochybňovať neustále počas závodu víťaznú (!) stratégiu tímu to je podľa teba perfekcionizmus? Hamiltom si o sebe myslí že je taký dobrý ako Messi, že zvládne robiť generálneho manažéra tímu kouča aj kapitána naraz(v Argentíne teda) ale ide im to zhruba rovnako. 02

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          217.31.62.XXX
          O té "vítězné strategii" v průběhu závodu hodně diskutuje od toho neblahého incidentu z Austrálie 2017. Asi má tendenci si toho zkusit více pohlídat, když nějaký trouba v depu neuměl vzít do ruky stopky a ověřit si informaci z (údajně) chybné elektronky.
          Ber to tak, že pilot s jeho zkušenostmi se v určitých fázích závodu trochu nudí a tak řeší kolikrát i větší hovadiny. Stačí si vzpomenout, co údajně řešíval Mišák a Todt ho musel nějakým způsobem donutit se koncentrovat více na závod než na to, jestli se mu děti nenudí v paddocku. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Ony ty stížnosti nemusí mít vždy charakter pofňukává. Nemyslím pouze u Lewise, ale celkově u všech pilotů. Při omezeném testování se musí porovnávat veškerá data, kdy je vůz na trati a někdy to holt nešlape tak, jak se očekávalo.
      V případě Mercedesu je to navíc umocněné tím, že představenstvo Daimleru si za ta léta jednoho úspěchu za druhým už zvyklo na to stále vyhrávat a odpovědnost za úspěch leží i na pilotech. Mercedes není Ferrari, takže pokud by se na několik let propadli někam, kde by to nebylo důstojné, tak prostě odejdou jako to udělala po sezóně 2008 Honda.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama