DISKUZE K ČLÁNKU Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá

Závodili spolu u McLarenu a ačkoliv už nás od této doby děli třináct let, stále se to zdá být jako včera. Lewis Hamilton a Fernando Alonso jsou nezpochybnitelnými velikány Formule 1. Osmatřicetiletý Španěl nyní svého bývalého týmového souputníka hodnotí

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 01.02.2020 20:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 5 lidé) 29.01.2020 11:36
Všichni dělají pod tlakem chyby. Neřekl žádnou… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2020 12:48
No 07 byl rok, který si prodrbal McLaren nikoliv… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2020 13:14
S tím nesouhlasím. Alonso se nemusel nechat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Kaša

      Kaša

      217.31.62.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        S tím využitím slabin v případě Nica bych trochu nesouhlasil. Rok 2016 sice ve finále byl o jedné zásadní poruše (Singáč), ale je fér dodat, že Nico ztratil vítr plachet po vzájemné kolizi v Barceloně, kterou si za svoji přehnanou tvrdost v tom souboji slízl od týmu především on.
        Jestli má Lewis nějakou slabinu, tak je to úvod sezóny. Závod v Austrálii je pro něj často s podivnou příchutí smůly nebo své laxnosti a dostávání se do vítězného rytmu. Pokud se tam jeho soupeř nakopne k nadstandardní výkonnosti, Lewis pak ve snaze dotáhnout náskok co nejdříve začne mírně chybovat. Nemyslím tím roztáčení se na trati nebo narážení do všech kolem. Ale jde například do agresivního nastavení pro kvaldu, které ovšem předpokládá jízdu na čistém vzduchu i v závodě. A když se pak někde propadne, má problém. Moc tomu nepomáhá ani fakt, že vozy Mercedesu už hezkých pár let nejsou ty nejlepší na delší jízdu na zadním křídle někoho, kdo je jen o pár desetinek pomalejší. 04

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Nameless_Wonder

        Nameless_Wonder

        188.123.98.XXX
        Mame inú predstavu a podla mňa aj Alonso myslel niečo iné keď hovoril o pilotovi pod tlakom. Nie ze sa v určitej fáze závodu dostane do nepríjemnej situácie, ale keď bude nútený podávať tie výkony závod co závod. A spochybňovať neustále počas závodu víťaznú (!) stratégiu tímu to je podľa teba perfekcionizmus? Hamiltom si o sebe myslí že je taký dobrý ako Messi, že zvládne robiť generálneho manažéra tímu kouča aj kapitána naraz(v Argentíne teda) ale ide im to zhruba rovnako. 02

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          217.31.62.XXX
          O té "vítězné strategii" v průběhu závodu hodně diskutuje od toho neblahého incidentu z Austrálie 2017. Asi má tendenci si toho zkusit více pohlídat, když nějaký trouba v depu neuměl vzít do ruky stopky a ověřit si informaci z (údajně) chybné elektronky.
          Ber to tak, že pilot s jeho zkušenostmi se v určitých fázích závodu trochu nudí a tak řeší kolikrát i větší hovadiny. Stačí si vzpomenout, co údajně řešíval Mišák a Todt ho musel nějakým způsobem donutit se koncentrovat více na závod než na to, jestli se mu děti nenudí v paddocku. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Ony ty stížnosti nemusí mít vždy charakter pofňukává. Nemyslím pouze u Lewise, ale celkově u všech pilotů. Při omezeném testování se musí porovnávat veškerá data, kdy je vůz na trati a někdy to holt nešlape tak, jak se očekávalo.
      V případě Mercedesu je to navíc umocněné tím, že představenstvo Daimleru si za ta léta jednoho úspěchu za druhým už zvyklo na to stále vyhrávat a odpovědnost za úspěch leží i na pilotech. Mercedes není Ferrari, takže pokud by se na několik let propadli někam, kde by to nebylo důstojné, tak prostě odejdou jako to udělala po sezóně 2008 Honda.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama