DISKUZE K ČLÁNKU Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá

Závodili spolu u McLarenu a ačkoliv už nás od této doby děli třináct let, stále se to zdá být jako včera. Lewis Hamilton a Fernando Alonso jsou nezpochybnitelnými velikány Formule 1. Osmatřicetiletý Španěl nyní svého bývalého týmového souputníka hodnotí

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 01.02.2020 20:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 5 lidé) 29.01.2020 11:36
Všichni dělají pod tlakem chyby. Neřekl žádnou… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2020 12:48
No 07 byl rok, který si prodrbal McLaren nikoliv… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 29.01.2020 13:14
S tím nesouhlasím. Alonso se nemusel nechat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    217.31.62.XXX
    McLaren již také nastartoval [odkaz na stránku]
    ... nějak mi unikla informace že již prošli nárazovými testy, maj to?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hamík chyby dělá a je jich docela dost, jenže všechny ostatní natolik převyšuje, že utřou nos.
    Nejvíce chyb dělá Hamík v kvaldách, ale většinou už má zajeté tak dobré kolo, že se do hloubi pole nepropadne. Taky už není žádný ztřeštěnec, že když vidí vedle sebe potrhlého Emila, tak ho raději před sebe pustí s vědomím, že už má tak velký bodový náskok, že mu jeden odpočínkový závod vůbec neublíží.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak Mercedes se rozhodne 12 února zda setrvá v F1. Pokud ne, kam ten Ham půjde? Myslíte si že by ho Ferrari nebo RB vzal vedle Leclerca či Maxe? Já o tom docela pochybuji, možná by to byl konec i pro Hama. Nebo že by se vrátil do McLarenu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Jako bys neznal Taliány. Dobrý výsledek už potřebují jako sůl a Hamík by byl to pravé ořechové co taloši potřebují. A nezískali by pouze jedinečného jezdce, ale s ním i velkou spoustu vynikajících inženýrů.
      Jediný kdo by mohl být proti Hamíkovi by mohl být Binotto, pro kterého by byl Hamík s novým manšaftem posledním hřebíčkem do rakve.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Mercedes bude pokračovat

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Já bych si z jejich pohledu dokázal představit že i ne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          217.31.62.XXX
          Četl jsem článek o tom jak bude financovanej Mercedes po zavedení rozpočtového stropu a bylo, že podíl Daimleru na financování zásadně poklesne. Ten projekt si na sebe skoro vydělá sám. A na druhé straně je to perfektní reklama.
          Oni jsou korporace, nějaké "dosáhli jsme všeho tak odejdeme".....na to fakt nevěřím.
          Jejich odchodu dávám maximálně 10%

          Z trojlístku Renault, Honda, Mercedes dávám právě poslednímu jmenovanému největší šance na pokračování.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            217.31.62.XXX
            Já jejich odchodu dávám minimálně 20% a ostatním že zůstanou věřím více.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              217.31.62.XXX
              No zase na druhou stranu varianta že by odešli a stali by se továrním dodavatele Mclarenu....hmmm, to by asi nikdo nebyl proti 18

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Pokud nám to nevyfoukne Stroll pak to beru všema deseti 11 No a kdyby se Ham opravdu spároval s Maxem nebo Leclercem - kdo by to nebral.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Já tomu odchodu také moc nedávám. Sice je jedna věc, že rozpočtový strop se bude týkat jen stáje a tím pádem kvůli zachování konkurenceschopnosti budou do motorů pořád investovat daleko více, než by tomu bylo jen jako v případě dodavatele.

            Další docela drahá položka je Lewis, i když si nemyslím, že by z marketingového hlediska byl tak špatný artikl. Často se účastní promoakcí na okruzích, ale asi by ho chtělo dávat více do reklam, jako to bylo běžné za časů McLaren-Mercedes.

            Stáj jako taková by na sebe v pohodě měla vydělat, tedy alespoň za předpokladu, že se nadále budou dostavovat úspěchy. A v tom vidím veliké ale. Nejsem si jist, jestli jsou schopni si dlouhodobě udržet tu vteřinu a půl na zbytek světa. Nalijme si čistého vína, ono když prakticky závodím proti dvěma stájím, ze kterých jen jedna je vážný konkurent v šampionátu, tak se všem v Mercedesu usíná večer snadněji, než kdyby si měli hlídat 5 konkurenčních stájí, které by všechny potenciálně zlobily v šampionátu.
            Nakonec mě napadá ještě jeden skrytý důvod. Ten na který jsem narážel již v minulosti. Nejsem si jist, zda tovární stáje rozpočtový strop akceptují v plném rozsahu a budou ho v rámci fair-play dodržovat přesně tak, jak bylo zamýšleno. Jestli už mají plán, jak těch pár set milionů šikovně skrýt. Tam mě napadla varianta, kdy se založí firma, která s továrnou nijak nesouvisí a bude 24/simulovat CFD. Továrna v rámci omezeného provozu potom oficiálně otestuje něco, z čeho velice rychle vyjde to nejlepší možné řešení. Že jim to půjde od ruky bude díky zkušenému personálu, který prostě bude přicházet skoro pokaždé (aby to nebylo tak podezřelé) s naprosto geniálními koncepty, které se během jedné dvou simulací dotáhnou do dokonalého konceptu.
            Je to spekulace, ale vzhledem k tomu, jak se v F1 využívají ve všem šedé zóny, by mě to vůbec nepřekvapilo. Navíc v F1 nelze ničemu moc věřit, takže se mi ani nezdá, že by se tovární stáje chtěli vzdát svého náskoku, který ovšem (jak všichni víme) není jen díky dobrému know-how. S tím je to jako s talentem u sportu. Je to dobrý základ, ale bez tréninku (vývoje) to nejde. Trénink stojí většinou hlavně čas a úsilí, vývoj ovšem vždy i peníze.

            Každopádně, kdyby o odchodu opravdu uvažovali, tak mi přijde zbytečné veřejně oznamovat, kdy bude schůzka jestli pokračovat ano či ne. Včetně otazníku, jestli nadále počítat s motory Mercedes nebo ne. Podle mě je to celé jen habaďura na Liberty, aby trochu víc pustila kohoutky a více se podělila. A jestli někdy budou chtít odejít, tak za mě je daleko větší pravděpodobnost při změně motorů, kde bude potřeba další miliardy EUR na koncept a vývoj během životního cyklu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        217.31.62.XXX
        Taky věřím že Mergl zůstane. Jede na vítězné vlně bez extrémních nákladů, tak by bylo dost hloupé sbalit kufry a přenechat šanci nějakému Ferrari nebo Grglavkám. 19

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          217.31.62.XXX
          Musí zůstat. Ve správné show mají byt subjekty které milujeme ale i subjekty, které nenávidíme. Koho bych pak nenáviděl? 18

          No dobře, uznávám že bych si rychle někoho našel. 14

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lewis Hamilton během předsezonních testů v Barceloně

Mercedes bude před prvním závodem testovat v Silverstone, sveze se Bottas i Hamilton

Difuzor Ferrari

Omezení pravidel nekončí, na řadě jsou výfuky. Co se změní?

Carlos Sainz během předsezónních testů v Barceloně

Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Toto Wolff se raduje z vítězství obou Mercedesů v kvalifikaci v Maďarsku

Wolff vysvětluje, proč Mercedes nepodpořil návrh experimentálního závodního víkendu

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - na dráze otestuje vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama