DISKUZE K ČLÁNKU Nechat vyhrát Vettela v Singapuru na úkor Leclerca bylo klíčové, tvrdí šéf Ferrari

Šéf Ferrari Mattia Binotto ani při zpětném pohledu nelituje týmové režie, kterou uplatnili během Velké ceny Singapuru, kde Sebastianovi Vettelovi poskytli lepší strategii a nechali jej vyhrát na úkor Charlese Leclerca.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nechat vyhrát Vettela v Singapuru na úkor Leclerca bylo klíčové, tvrdí šéf Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 117, poslední 30.12.2019 13:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 27.12.2019 13:40
Hned další závod v Soči to ukázal nemluvě o… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 27.12.2019 15:05
To že ho nechali vyhrát na úkor Leclerca mu… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 28.12.2019 13:03
No vidíš Miku. Ty sám si pouštět nic nechceš, ani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    90.176.154.XXX
    Sice je Binotto kašpar, ale konečně zmínil důvod, proč je u Ferrari situace taková, jaká je. Vettel je sice pomalejší LeClerca, ale stále je ústřední postavou projektu. Tím potvrdil to, co tu celou dobu píši. Břímě vývoje leží na něm a LeClerc se momentálně musí učit. Binotto je sice mizerný šéf stáje, ale pořád je to zkušený inženýr, který moc dobře ví, jakou technickou vazbu od pilota chce a vzhledem k tomu, jak Vettelovi podkuřuje na tom LeClerc asi ještě není úplně nejlépe. Vettel má pro Ferrari obrovskou cenu ještě v příští sezóně. Od roku 2021 už to tak důležité nebude. Od té sezóny budou (dle mého) chtít jet na LeClerca. Při větší změně pravidel odvedou výrazně větší práci inženýři, takže role Vettela se zásadně změní. Tedy pokud se nehecne a nebude příští sezónu zajíždět LeClerca do země, což ovšem osobně nečekám.
    Pokud bych měl jít pro příklad, jaký propad může nastat, pokud se naruší kontinuita vývoje, stačí se podívat na McLaren v roce 2013. Jenson měl úplně jiné technickou vazbu, než Lewis. A nalijme si čistého vína, on Jenson také nebyl zrovna nadšený přílišnou agresivitou toho Mexického polena. V roce 2014 to už pak bylo jiné. Tedy dokud jim Mercedes poskytoval aktuální software a pohonné ústrojí. Jinými slovy v plné parádě se mohli ukázat pouze v prvním závodě, ale vzhledem k odstupu na tovární Mercedes to šasí bylo určitě velice dobré.
    Ferrari tedy očividně cítí příští sezónu šanci. Binotto má ale hodně svázané ruce, protože potřebuje motivovaného Vettela pro vývoj. Ten ovšem bude žádat jasný statut jedničky. Ale aby si takový luxus mohli dovolit, potřebují být výrazně rychlejší než Mercedes nebo RB. Protože ve vyrovnaných závodech se s nimi letos měřila dvojka. 04

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.157.XXX
      Pokud to Vettel bude babrat jako doposud, ta sezonu nedokončí
      Vettel = slepá ulička pro další vývoj FERRARI,. Vettel už je starý neperspektivní a hlavně pomalý pilot 02

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    No dobře, uznávám že to ode mně nebylo korektní. Bylo to možná až toxické vyhýbat se tématu. Hold jsem neměl od jednoho špatného pilota odbíhat k druhému špatnému pilotovi.

    Ops. Já se ty omluvy asi nikdy nenaučím 14

    Ne sranda. Vettel poslední dva roky nejezdil dobře. Těžko ho nějak omlouvat ale to si myslím nikdo nedělá. S tímhle výkonem nemůžou být jeho opravdoví fanoušci spokojeni.
    Na druhou stranu se ho někteří snaží zdiskreditovat z celé kariéry a vypichujou jednotlivé závody a jeho chyby někdy drobné, někdy zásadní. Na tohle si vypůjčím závod v Brazílii a Lewisův přehmat. Jakmile nešlo všechno dobře i takový formát udělá blbost. Vytahujete tu i události, kde nemá Vettel ani většinovou vinu na incidentu 04
    Snad jen to slavné Baku, tam máte pravdu. Tam to bylo na černou vlajku a být ticho a šoupat nohama v koutě aby to nebylo něco víc.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Jsem hodně zvědavý na to jak bude probíhat kolotoč přestupů po sezóně 2020, Vettelovi končí smlouva a to znamená, že bude mít volné ruce k tomu odejít z Ferrari, ale kam, maximálně, že by Verstappen odešel z Red Bullu.
    Sice Verstappen s Leclercem v jednom týmu je velmi nepravděpodobná situace, ale ve formuli 1 je možné téměř všechno.
    Taky očekávám možný návrat Hulka.
    A jistě i mladý Schumacher by mohl jít do F1, ale musel by podat mnohem lepší výkon ve formuli 2.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Ovšem toto je taky zajímavé.
    Nejmenovaný portál sestavoval žebříček nejlepších pilotů a Alonso se umístil až na 67. místě až za Latifim.
    No toto, já myslel že to WEC má větší věhlas. 13

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      To si slízneš. 12

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      Alfred

      81.92.249.XXX
      No jo, Alonso....ovšem ten na 67.místě za to, že je Okurka kopyto, nemůže. No a co se umístění týče, tak pan Vettel 2 x nedokázal v odborném řebříčku toho stejného Alonsa předčit i když se zrovna stal "mistrem" světa. Pročpak asi....

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        V tom tvém odborném žebříčku je Vettel úspěšnější. Pročpak asi. 03

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.243.XXX
          Protože to psal někdo jako ty 18

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Hlavně že ty ses tímto žebříčkem z roku 2010 a 2012 vždycky chlubil. A najednou ho dělá někdo, kdo je jako já? No jestli se nepletu, tak ho sestavují šéfové týmů. Tedy díky za kompliment. 12

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.243.XXX
              Já nedával žebříčky novinářů co sotva sledují F1 to děláš max ty, když se ti to hodí 21

              + 2 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Až se naučíš číst, tak si možná všimneš, že Alfred nezmiňoval žebříček novinářů a tedy ani já ne. 21 21 21 13

                + 2 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        No vidíš, Vettel je tak špatnej ale stejně je pořád vysoko nad Alonsem 14

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.243.XXX
          No vidíš, žebříček co dělá novinář, kterej se sotva věnuje F1 bereš, ale když tu padaly názory šéfů týmů a inženýrů přímo z F1 tak to se nebralo v úvahu, pročpak asi?

          + 5 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Tvl na tohle čas najednou máš 18 Chvíli jsem to hledal než jsem to našel, měl jsi to nechat alespoň ve slovenštině abych to měl snazší. Nečekal jsem, že daný tweet bude mít celosvětově 1 (slovy jeden) like 11 Žebříček roku 14

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Nevím jak ostatní, ale kdyby nadále velel ve Ferrari Arrivabene tak si myslím, že by tolik zbytečných trapasů a problémů ve Ferrari nebylo.
    Vím, že někteří jsou rádi, že už tam není, ale podle mě by byl lepší než Binotto a situace by byla klidnější.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Charles Leclerc v kvalifikaci v Abú Zabí

"Cíle mám jen ty nejvyšší," říká před novou sezonou Leclerc

Romain Grosjean při testech v Barceloně

Myšlenky na závodnický důchod? U Grosjeana ještě rozhodně ne

Desetiválcový motor Mercedes FO110H, jenž poháněl McLaren MP4-14

Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

Pohonná jednotka Renault RE17

"Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Konkurenceschopnost Alfy Romeo C38 během roku 2019 postupně klesala

Alfa Romeo staví pro rok 2020 zcela nové auto i simulátor

Berger, Gerhard

Berger Vettela neodepisuje. "Leclerca může porazit," říká

Lance Stroll během Velké ceny Abú Zabí

"Red Bullu trvalo pět let, než začal vyhrávat." Szafnauer žádá po majiteli Racing Pointu trpělivost

Helmut Marco, Gianpiero Lambiase a Max Verstappen v kvalifikaci v Rakousku

"Žádný jiný juniorský program nedosahuje výsledků, kterými disponuje ten náš," hlásí Marko

Robert Kubica s Williamsem FW42 v Japonsku

"Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Mladý Charles Leclerc pronásleduje zkušeného Lewise Hamiltona

Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama