DISKUZE K ČLÁNKU Nechat vyhrát Vettela v Singapuru na úkor Leclerca bylo klíčové, tvrdí šéf Ferrari
Šéf Ferrari Mattia Binotto ani při zpětném pohledu nelituje týmové režie, kterou uplatnili během Velké ceny Singapuru, kde Sebastianovi Vettelovi poskytli lepší strategii a nechali jej vyhrát na úkor Charlese Leclerca.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nechat vyhrát Vettela v Singapuru na úkor Leclerca bylo klíčové, tvrdí šéf Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
16:04 28.12.2019 77.240.103.XXXMiku zase se snažíš bagatelizovat a rozmělňovat Vettelův čin. Já v tom co řekl Max a co udělal Seb rozdíl vidím a podstatný. Max se snažil zpochybnit rozhodnutí komisařů obecně. Max dostal trest, který si také odpykal. Naproti tomu Seb veřejně (do vysílačky), aby to slyšely miliony lidí verbálně napadl a vyfuckoval konkrétního člověka, nejvyššího komisaře a ředitele závodu. A potrestán nebyl.
To jsou opravdu rozdílné činy. Je to jako bych napsal, že zde na tomto fóru jsou některé názory stupdní a nebo Miku jdi do pr... s tvými názory jsi píp píp píp.
Já v tom teda rozdíl cítím.-
Mike17
16:19 28.12.2019 185.149.130.XXXFakt obecně? Řekl, že to konkrétní rozhodnutí bylo stupidní. To je snad konkrétní dost. Nevidím rozdíl mezi sdělením, že rozhodnutí konkrétních komisařů je stupidní a že rozhodnutí Whittinga je stupidní.
V tom tvém příkladě taky moc rozdíl nevidím. Jen jadrnější slova, význam stejný. Jestli se ti na tom nelíbí vulgarismy, měla by tvá kritika směřovat na jeho učitele angličtiny. Trestat se snad má za činy, což je v tomto obsah. Na to si přece potrpíš, nikoliv na slovíčkaření, jestli mám jít s názorem do píp, nebo je názor stupidní. Já tam mám =.
Ano, Max dostal trest. Ale ne za to označení, že je to rozhodnutí stupidní, ale za to jeho počínání na trati!!! To je snad úplně jiný prohřešek ne? Za to dostal Vettel trestů spoustu.
Tedy čekám na příklad, kdy někdo dostal trest za kritiku rozhodování. Ať už vulgární (taky by se další našla), nebo slušné. Jestli žádný není, chci vědět, proč zrovna Vettel, když není ani první, ani poslední.-
-
Mike17
17:32 28.12.2019 185.149.130.XXXKdyž mi napíšeš, ať jdu s mým názorem do pr.. (případně jiného otvoru), nebo že je můj názor stupidní, budeš myslet to samé. Nebo ne? Pro men je to stejné.
Nebo mají padat tresty podle míry vulgarity slovíčka? Sorry, tento princip opravdu nepochopím.-
-
Situs
18:29 28.12.2019 88.102.38.XXXNo nic, koukám že když na to přijde je Mike schopen zapřít i rozdíl mezi vulgární kritikou rozhodnutí a vulgární kritikou rozhodčího, ačkoliv to druhé je pokud vím ve všech sportech nepřijatelné Tak hodně štěstí Odine, k tomuto již nemá smysl ode mne něco přidávat. -
Mike17
11:09 29.12.2019 185.149.130.XXXA můžeš mi říct co je za osobní urážku "běž do p..."? Co o něm řekl špatného? Že má někam jít? Prostě ho za rozhodnutí poslal někam. Kdybych měl použít tvá slova, chtěl ho vyprovokovat k vysvětlení.
Nikde nevidím vulgární kritiku rozhodčího, ale vulgární kritiku rozhodnutí. Což je podle někoho tady v naprostém v pořádku. Já to jako v pořádku nevidím, ale taky nevidím žádný důvod k nějaké diskvalifikaci. Je to to samé, jako říct o tom rozhodnutí, že je stupidní. Maxovi se také nestalo nic.
Mně zase přijde zajímavé, jak se takové věci řeší jen u Vettela a snažíte se kreativně najít, proč je jeho jednání jiné a horší, než u jiných.-
-
-
odin
11:54 29.12.2019 77.240.103.XXXA jsme u toho. Klidně si spolu pivko dáme. Ale pokus se tady budu takto vyjadřovat a urážet oponenty, tak mě nejspíše smáznou příspěvek, případně bloknou účet pro nedodržení pravidel diskuze. A já to budu považovat za zcela legitimní trest. A nebudu volat do redakce a hledat v diskuzích nějaká ostřejší slůvka a bonzovat, že ti, kteří je napsali smáznutí nebyli. V tom je rozdíl mezi námi dvěma ve vnímání prohřešků a trestů.
Kdežto, když tu napíši v rámci diskuze, že si myslím, že tvůj názor by měl být smáznut, nebo že je stupidní, tak za to nepředpokládám trest žádný. I když je to možná na hraně.-
Mike17
17:08 29.12.2019 185.149.130.XXXAsi takto. Když napíšu:
"Ty jsi p...." je to urážka.
"Běž do p..." urážka není. Je to reakce na něco, co jsi udělal (napsal).
Mnohokrát jsem tu napsal, že něči názor je stupidní. Nikdy mi to nebylo smazáno. Dokonce jsem tu několikrát použil "běž už do p..." a nebylo mi to smazáno. Proč? Protože jsem neurážel oponenta, ale označil jsem hloupým jen jeden jeho názor. Když napíšu, že je stupidní oponent, bude to po právu smazáno. To nedělám, to je opravdu urážka.
Vettel neřekl, že je Charlie p.... Poslal ho do p.... v reakci na rozhodnutí. Označil za hloupé rozhodnutí, stejně jako Max. Až mi tu ukážeš, že Vettel použil urážku osoby ChW, můžeme se bavit o tom, jako o něčem novém. Takto udělal jen to samé, co udělali mnozí před ním. Vadí ti to opět jen u něj.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
10:04 28.12.2019 88.102.38.XXXByl to Charlie, bylo to najetí do Hama pod SC, byly to váhy co lítaly vzduchem kolem komisařů, bylo toho dost co mu prošlo strašně levně. Vidím v těchto případech hlavně přistrašenou FIA s velkým množství politiky. Všechny tyto události měly mít exemplární důsledky. A je fakt že interně mu projde vlastně taky vše velmi levně, ať už to jsou neposlouchání příkazů či vyřazení se s parťáky. -
Fanda.LH
11:01 28.12.2019 83.240.61.XXXZkrátil jsem to raději sám ... Já si prostě myslím, že FIA nechce zaříznout žádného známého pilota a už vůbec nechce, zaříznout někoho, kdo by potenciálně mohl porazit Mercedes...
Kdyby za určité chování, manévry vyřadili Charlese, Maxe, Sebastiana a pak Mercedes dominantně vyhrál... Tak všichni budou reptat, že jim FIA umetla cestu, že zadupala i tu malou naději na zajímavý závod...
Je to taková blbá práce... Mají velké pravomoce, ale je na ně obrovský tlak, aby je nevyužívali... Viz. Charles v posledním závodě a jeho stav paliva...-
odin
13:34 28.12.2019 77.240.103.XXXMně bylo divné, že mi na mail přišel mnohem obsáhlejší příspěvek. Ale taky mi bylo divné, že zde nebyla u tvého komentu zpráva redakce, o jeho zkrácení. Tak tohle vysvětluje vše. Díky a omluva redakci, že jsem si myslel...
Tvůj názor beru. Dokonce bych řekl, že tohle je snad jediné rozumné vysvětlení tech kontroverzních rozhodnutí komisařů. Na druhou stranu, pokud chtějí takto soudcovat, pak tam nemají co pohledávat.
Protože stejně tak lze tvrdit, že FIA umetá cestičku Vettelovi, Leclerkovi a Verstappenovi. Dokonce bych řekl, že toto moje tvrzení je oprávněnější a pravdivější, než to tvé vysvětlení...
Blbá práce to je, ale sami se k této blbé práci dostali svými nekompetentními výmysly. Podle mne, čím více pravomocí si uzurpují, tím horší mají také pozici při rozhodování. Dám příklad. Když nechám okolo tratě maximální možnou plochu písčitou, tak chyby, ale i úmyslná zkracování tratě potrestá sámotný povrch. A komisaři nemusí zkoumat, zda došlo k výhodě, či nikoliv.
Vždycky bude nějaký sudí potřeba, aby rozhodoval, ale proč zbytečně vytvářet nová a nová pravidla, která vlastně vůbec nejsou potřeba?
-
-
-
-
-
-
-
Alnety
18:59 27.12.2019 81.162.199.XXXJe pravda, že letošní sezóna byla pro Vettela docela špatná, tím spíš když ho porazil Leclerc, který jel teprve svou první sezónu ve Ferrari, a to mě na Vettela trochu mrzí, protože jsem čekal, že právě Vettel bude ten kdo bude Leclerca zaučovat a dodávat mu zkušenosti, ale zatím jde vidět, že Leclerc tohle nepotřebuje.
V sezóně 2014 byl Vettel taky poražen Ricciardem, který jel taky svou první sezónu v top týmu, i když v tom roce zažil Red Bull slušný propad, ale zase 3 vítězství v sezóně není tak hrozný výkon, i když všechna tyto vítězství byla zásluhou Ricciarda.
Je velmi těžké posoudit zda je Vettel spíš ten průměrný pilot, ale nechce se mi věřit, že by průměrný pilot získal 4 tituly v řadě. Jestli je tedy Vettel průměrný pilot tak jaký byl Webber .
A je taky možné, že Leclerc je fenomenální pilot, který bude jednou několikanásobný mistr světa, tudíž je ještě lepší pilot než Vettel, proto já Vettela ještě neodepisuji.
Jenom by mě zajímalo jak by to dopadlo, kdyby Vettel jezdil s Hamiltonem v jednom týmu, a srovnat Vettela se 6 násobným mistrem světa by bylo velmi zajímavé.-
daaviid23
19:42 27.12.2019 91.245.26.XXXA nebo to je o tom, že každá sezóna je prostě jiná. Podmínky se mění, lidé se mění.
Když nastoupil Vettel do Ferrari tak prvnį 2-3 roky jezdil fantastický. Ono i v "osudné" sezóně 2018 na začátku jezdil perfektně....a až pak to zazdil.
Nevím co se změnilo poslední řekněme 2 roky ale něco se muselo změnit. Myslím si že Vettel na vrcholu sil by Leclerca porazil.-
Alnety
19:49 27.12.2019 81.162.199.XXXAno, samozřejmě se piloti mění a vyvíjí, někdy bohužel k horšímu a tak to je i v životě. Většinou za špatnými výkony jezdce můžou stát i rodinné či psychické problémy a nebo jezdec prostě tu rychlost ztratí, vezměme si třeba Kimiho, neříkám, že je pomalý nebo tak, ale ruku na srdce před takovými 14 lety byl mnohem rychlejší a agresivnější. -
odin
09:11 28.12.2019 77.240.103.XXXS prvním řádkem vcelku souhlas. Ale pak už nesouhlasím.
A co se změnilo? To je přece jasné. Od půlky sezóny 2018 Kimi věděl, že jde z Ferrari a začal jezdit více na sebe, což Vettela "rozhodilo" natolik, že kupil chyby. A Leclerk je kapitola sama pro sebe. Tam bylo jasné, že se mladej bude snažit předvést i na úkor mazáka, nebo spíše mazánka. Ono se totiž jezdí mnohem hůř, když ztratíš podporu svého kolegy. Najdnou týmový kolega získává "tvoje" body, které ti normálně na příkaz týmu, nebo týmovými podrazy, přenechával. Jseš pod větším tlakem, musíš si vše vyjet sám. A bez dominantního auta z pátých pozic na startu se to hodně těžko posouvá do čela. Navíc, když všichni očekávají vítězství a tituly. A to ještě v období, kdy je tam jeden střelec, kterému nezáleží na počtu kolizí, do kterých se zaplete, protože momentálně nemá auto na titul. A ztrátu výkonnosti auta nahrazuje přehnanou agresivitou, díky níž se stává populárnějším.
Bez jakéhokoliv pokusu o rýpání tvrdím, že Vettel je nejpřeceňovanějším a také snad i nejprotěžovanějším pilotem poslední dekády. Kolik "úspěšného závodění" nám Seb předvedl za posledních deset let? Všechny tituly více-méně odkroužil na prvním místě, případně mu tým pomohl. Po skandální sezóně 2013 k němu přišel nováček Ricciardo a ten ho hned porazil. A tak Vettel "povýšil" do Ferrari, kde měl štěstí na týmového kolegu se kterým byl dobrým kamarádem a který přijal roli Sebova pomocníka k titulu. Jenže auto na titul Ferrari (alespoň v začátcích) nemělo, a tak Vettel vozil jen povinné body, které mnohdy získával na úkor svého kolegy, nebo s pomocí svého kolegy. Že by vyjel díky svému umění závodníka něco navíc, jsem si fakt nevšiml. Spíše bych řekl, že roky 2018 a 2019 už měl k dispozici techniku srovnatelnou s Mercedesem, kdy díky svému jezdeckému umění mohl tituly získat. Jenže tu přidanou hodnotu jezdeckého umění neměl kde vzít, protože žádná není. Spíš naopak. Ještě ho sráží jeho slabina, kterou je labilita. A fakt to nemyslím zle. On měl štěstí, že do něj RedBull narval spousty peněz, které potřeboval "vrátit" zpět a proto byl protěžován od začátku kariéry. Což mu podle mne teď ubližuje, protože se nemusel zlepšovat, nemusel bojovat o své místo na slunci. Cestičku měl umetenou v době dominance RedBullů. A teď najednou se musí vyrovnávat se soupeři, kteří jej poráží a také nebojují vždy nejférověji. A řekl bych, že to psychicky nezvládá. Takovej Hamilton si tímto obdobím prošel mnohem dříve, poučil se a je zocelenější. Mně příjde, že od Seba všichni, díky čtyřem titulům, čekají přehnaně moc. Nejsou ochotni sobě (i jemu) přiznat, okolnosti za kterých své tituly získával a myslí si, že je továrnou na tituly. A už drahnou dobu nastalo procitnutí a vystřízlivění se kterým se nikdo nechce smířit.
P.S. zaujala mne tvoje poslední myšlenka (možná přání). Vettel by na vrcholu sil Leclerka porazil. Když tu myšlenku rozeberu a napíši fakta, tak mi z toho vyjde následující:
Čtyřnásobný mistr světa Vettel, by na vrcholu svých sil porazil v první sezóně nováčka v týmu a prakticky i nováčka v F1 Leclerka.
Tak to hovoří za vše. (Tohle naopak rýpnutí bylo). Promiň, ale musel jsem to nasat.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek