DISKUZE K ČLÁNKU Proč po odstavení Bottase vyjel safety-car a proč se netrestalo za využití DRS při žlutých vlajkách?
Ve Velké ceně Brazílie řešilo ředitelství závodu a komisaři několik zajímavých situací. Proč byl na trať vyslán safety-car, když Valtteri Bottas svůj Mercedes odstavil na bezpečném místě? A proč nebyli někteří jezdci včetně Carlose Sainze potrestáni za to, že během žlutých vlajek využili systému pro snížení odporu (DRS) na zadním křídle?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč po odstavení Bottase vyjel safety-car a proč se netrestalo za využití DRS při žlutých vlajkách?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
odin
21:58 20.11.2019 77.240.103.XXXNa Liberty bych to neházel. Respektive pouze na Liberty.
Myslím, že kdyby to vše záleželo pouze na Liberty, pak by jsme se všichni hodně divili, jak velké změny by v F1 od sezńy 2021 byly.
Bohužel Ecclestone dal týmům tak obrovskou moc, že každou změnu pravidel, je třeba tvrdě vysoutěžit a také vykoupit. Podle mne Bernie prodal Liberty Danajský dar...
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek