DISKUZE K ČLÁNKU Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren

McLaren již dříve oznámil, že se před příští sezónou rozhodl změnit koncept vozu. Někteří jej za to odsuzují a předhazují mu nedávný experiment před sezónou 2013, kdy pod vedením Martina Whitmarshe překopal úspěšný monopost. Šéf týmu Andreas Seidl ale současné rozhodnutí obhajuje - podle něj nemají co ztratit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 178, poslední 14.11.2019 03:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 23.10.2019 07:33
Koukam, že se tu zase řeší sezóna 2012, doporučil… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 23.10.2019 14:53
Miku, nechtěl jsem tu chválu sem dávat tak se… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 24.10.2019 10:03
Fakta jsou taková, že Ferrari nemělo rychlost ani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.102.38.XXX
Dobře děláš 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ty jsi tu plácal že Ferrari mělo zpočátku nejlepší auto v roce 2012, a chceš důkazy po nás když nepředložíš vůbec nic 12 Očividně nejsi schopen podložit své tvrzení, jen se tady ztrapňuješ a vykrucuješ.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Kdo povídal že se nepočítají výsledky? Ty jsi nějaký divný ne? Já ti říkám že taková kvalifikace kde ti na osychající dráze vznikne 4s rozdíl ti pak akorát znehodnotí průměr a představu jak jsou auta výkonnostně od sebe. Ale jestli je pro tebe ta 4s ztráta McLarenu opravdu férová pro výkon vozu a nebylo to spíše těmi okolnostmi tak ok, nebudu ti radit a drž se toho 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
5 lidí z prostředí F1, ti co tomu rouzmí Miku, ne tvoje nesnášenlivost 18

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Děkuji za potvrzení tvé neznalosti F1 04

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak povídej z čeho jsi vydedukoval že Jenson mluví jen o kvalifikační rychlosti 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jako že mám vzít jeden názor kohosi, kdo fandil Alonsovi? A brát to jako Bibli?
Sorry, nejsem věřící. Já si tu sezonu pamatuju. 03
Zatím jsem se nedověděl jediný důkaz toho, co tu furt dokolečka točíte. Pouze víru v to, že rychlost RB dělal RB a rychlost u Ferrari Alonso. Nepodepřený zhola ničím, pouze názory někoho. Tomu se říká demagogie. 13

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No toto asi nechápe nikdo, kromě Alonsofans. 12

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, za deště se mění podmínky rychleji. A proto se mokré výsledky nemají počítat? Za mokra se závody nejezdí? Body nedávají? Nebo máš nějaký koeficient?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jako obvykle si z nějakého názoru vytvoříš svůj vlastní a jinou interpretaci ani nepřipustíš. Nic nového. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Co mám zvládnout? 12 Že mělo 5 lidí nějaký názor? Kolik to sleduje lidí miliony? Kolik jich je do F1 zapojeno? Tisíce? Hmmm, celých 5. Hustý. 01

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No asi tak. 12

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nemám proč si zoufat. Co jsem napsal, platí samozřejmě pro vůz+pilot.
Nelze stanovit jaký podíl na tom má pilot a jaký vůz. Váš názor, že bylo Ferrari horší a vynikal Alonso je pouze váš dojem, na který nemáte jediný důkaz.
Vzhledem k tomu, že za ty roky diskuse nepostoupila ani o krok k nějakým relevantním argumentům, poue k nějaký názorům někoho, ztrácí smysl. 13

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

213.168.183.XXX
Opravdu neznáš šéfa oddělení šasi Jordanu a dalších týmů, který x let dělá odborného poradce autosportu na analýzy techniky? 18

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Je řeč o tom McLaren Holdings Ltd, který loni skončil s účetní ztrátou 60M liber?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Jen taková vsuvka. James Allen - jasná. Ale kdo jsou ti ostatní 4?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

213.168.183.XXX
On tohle nezvládne 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

213.168.183.XXX
To vidím, že tomu nerozumíš, není to žádná novinka

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
Neboj, od tohoto demagoga nečekám vůbec nic. 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama