DISKUZE K ČLÁNKU Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren

McLaren již dříve oznámil, že se před příští sezónou rozhodl změnit koncept vozu. Někteří jej za to odsuzují a předhazují mu nedávný experiment před sezónou 2013, kdy pod vedením Martina Whitmarshe překopal úspěšný monopost. Šéf týmu Andreas Seidl ale současné rozhodnutí obhajuje - podle něj nemají co ztratit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 178, poslední 14.11.2019 03:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 23.10.2019 07:33
Koukam, že se tu zase řeší sezóna 2012, doporučil… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 23.10.2019 14:53
Miku, nechtěl jsem tu chválu sem dávat tak se… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 24.10.2019 10:03
Fakta jsou taková, že Ferrari nemělo rychlost ani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

90.176.154.XXX
Však já nikde nepsal, že bude krach. Původní reakce byla na tezi, že McLaren roste po miliardách. To není pravda, stejně jako zisk o kterém plácal o příspěvek dál Hellhogr.
Moc dobře vím, co zatěžuje McLaren a jsem ten poslední, který by si přál je vidět na dně jako Williams - myšleno v rámci F1. Rozhodně mi je sympatické, že jsou 60M v mínusu, když mají zapálené movité akcionáře, kteří to s úsměvem zalepí, pokud uvidí McLaren se důstojně prezentovat.
Ale i přes sympatie, které k McLarenu mám, nemohu tiše koukat na nesmysl, který se tu objevil. 03
Ještě k té hodnotě společnosti. Vzhledem k tomu, že si akcionáři odpustili výplatu dividend, tak se ve společnosti uchovalo více aktiv. To její hodnotu samozřejmě zvedne do té doby, než akcionáři zatlačí na správní radu a svá dividenda budou žádat. V tu chvíli ta čísla mohou vypadat úplně jinak a účetní závěrka může být řekněme dosti neveselá. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
No když rostou a přibírají investory jako Latifi co do toho nasypal 200 mega tak 60 mega ztráty není konec světa. Prakticky celou ztrátu zapříčinila ztráta McLaren racing který snad do toho spadl 100 mega, a tam se situace také zlepší. Žádný krach nebude, hodnota společnosti se naopak zvyšuje 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Tržby sice rostou, ale s nimi rostou i náklady. Mohu mít obrat klidně všechny aktiva světa, ale pokud budu mít náklady převyšující příjmy, skončím v červených číslech, dřív nebo později budu buď bankrot nebo mi to musí zalepit nějaký sponzor. Jak jsem psal výše, McLaren Holdings - 60M liber ztráta na konci roku 2018.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ano, je řeč o celé skupině McLaren group https://investors.mclaren.com/ , jejich tržby rostou velmi dobrým tempem a při takové rychlosti a objemu o ně fakt nemám strach.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Haló, tak o kterém Mekáči je teda řeč? Závodní stáj i celý McLaren holding skončili v červených (dle oficiální účetní závěrky, kterou zveřejnil přímo McLaren), tak bych rád věděl, o čem je řeč nebo tu zase dostáváme nálož domněnek. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Když tu Mike tak rozjel krásnou diskuzi o Alonsovi a jeho výkonech, které byly nejlepší co plot předvedl za posledních 30 let v F1, tak se potvrdila účast Alonsa na Dakar 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Oba víme, že to nevydržíš. Ty to potřebuješ se rozčilovat 14

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Je to zvláštní, já bych třeba nikdy netvrdil, jak Alonso byl nejlepší třeba 2011 a pouze doplatil na techniku, když vím, že ten rok udělal i nějaké chyby, ale tady je to o tom, že obecně všichni viděli co dokázal Alonso a on z toho dělá propagandu na úplný opak 11

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
Trpělivost s ním máš ohromnou, ale zase je fajn vidět, kam až je ten člověk, v lžích a demagogii, schopen zajít. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Ale u Mika to už není trolling, to je něco úplně jinýho 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jo, lež provokuje nejlíp, pro trolling ideální věc. Však i já Mika jednou prostě jen pošlu do zadnice a bude mít šmitec 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
12 12 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Koukám, že se chytli....oni se vždycky chytnou 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak mne cituj, kde jsem někdy napsal, že Ferrari bylo loni horší než než Mercedes. Do toho. Neboj, vím, že nic nebude. Zase stáhneš ocas a zalezeš do rohu. Kecání o padání hodně nízko a vytváření si imaginárních názorů je jediné, co dokážeš. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Píšeš něco jiného než myslíš, tak takhle vznikaj tvoje voloviny a lži 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale já to píšu od začátku. A ty jsi to začal vnímat až po 17-ti hodinách diskuse a desítkách komentářů? 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Myslíš údajné názory, které se tu psali na samotném webu? Ty jsi spadl hodně nízko 18 18

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jak ignoruju, ty ignoruješ proč stav bodů nelze považovat jen za nejlepší vůz. Konečně jsme doma a když jsi psal o voze nemyslel jsi vůz ale prostě úspěšnost jezdce s daným vozem. To je prostě zcela něco jiného a teď už to snad víš i ty 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
12 12 12
Neeeee, vůbec ti nejde o trolling. To ani náhodou, to je jen náhoda, že pořád dokola ignoruješ co jsem stokrát napsal. Ono to samo, že? Na to už jsem zapomněl. 12 12 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama