DISKUZE K ČLÁNKU Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren
McLaren již dříve oznámil, že se před příští sezónou rozhodl změnit koncept vozu. Někteří jej za to odsuzují a předhazují mu nedávný experiment před sezónou 2013, kdy pod vedením Martina Whitmarshe překopal úspěšný monopost. Šéf týmu Andreas Seidl ale současné rozhodnutí obhajuje - podle něj nemají co ztratit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
22:01 25.10.2019 90.176.154.XXX
Však já nikde nepsal, že bude krach. Původní reakce byla na tezi, že McLaren roste po miliardách. To není pravda, stejně jako zisk o kterém plácal o příspěvek dál Hellhogr.
Moc dobře vím, co zatěžuje McLaren a jsem ten poslední, který by si přál je vidět na dně jako Williams - myšleno v rámci F1. Rozhodně mi je sympatické, že jsou 60M v mínusu, když mají zapálené movité akcionáře, kteří to s úsměvem zalepí, pokud uvidí McLaren se důstojně prezentovat.
Ale i přes sympatie, které k McLarenu mám, nemohu tiše koukat na nesmysl, který se tu objevil.
Ještě k té hodnotě společnosti. Vzhledem k tomu, že si akcionáři odpustili výplatu dividend, tak se ve společnosti uchovalo více aktiv. To její hodnotu samozřejmě zvedne do té doby, než akcionáři zatlačí na správní radu a svá dividenda budou žádat. V tu chvíli ta čísla mohou vypadat úplně jinak a účetní závěrka může být řekněme dosti neveselá.
Moc dobře vím, co zatěžuje McLaren a jsem ten poslední, který by si přál je vidět na dně jako Williams - myšleno v rámci F1. Rozhodně mi je sympatické, že jsou 60M v mínusu, když mají zapálené movité akcionáře, kteří to s úsměvem zalepí, pokud uvidí McLaren se důstojně prezentovat.
Ale i přes sympatie, které k McLarenu mám, nemohu tiše koukat na nesmysl, který se tu objevil.
Ještě k té hodnotě společnosti. Vzhledem k tomu, že si akcionáři odpustili výplatu dividend, tak se ve společnosti uchovalo více aktiv. To její hodnotu samozřejmě zvedne do té doby, než akcionáři zatlačí na správní radu a svá dividenda budou žádat. V tu chvíli ta čísla mohou vypadat úplně jinak a účetní závěrka může být řekněme dosti neveselá.
Situs
19:50 25.10.2019 88.102.38.XXX
No když rostou a přibírají investory jako Latifi co do toho nasypal 200 mega tak 60 mega ztráty není konec světa. Prakticky celou ztrátu zapříčinila ztráta McLaren racing který snad do toho spadl 100 mega, a tam se situace také zlepší. Žádný krach nebude, hodnota společnosti se naopak zvyšuje
jon
19:24 25.10.2019 90.176.154.XXX
Tržby sice rostou, ale s nimi rostou i náklady. Mohu mít obrat klidně všechny aktiva světa, ale pokud budu mít náklady převyšující příjmy, skončím v červených číslech, dřív nebo později budu buď bankrot nebo mi to musí zalepit nějaký sponzor. Jak jsem psal výše, McLaren Holdings - 60M liber ztráta na konci roku 2018.
HellHogr
13:40 24.10.2019 89.24.35.XXX
Je to zvláštní, já bych třeba nikdy netvrdil, jak Alonso byl nejlepší třeba 2011 a pouze doplatil na techniku, když vím, že ten rok udělal i nějaké chyby, ale tady je to o tom, že obecně všichni viděli co dokázal Alonso a on z toho dělá propagandu na úplný opak
spinelesssheep
13:17 24.10.2019 85.70.184.XXX
Trpělivost s ním máš ohromnou, ale zase je fajn vidět, kam až je ten člověk, v lžích a demagogii, schopen zajít.
Mike17
12:05 24.10.2019 185.149.130.XXX
Tak mne cituj, kde jsem někdy napsal, že Ferrari bylo loni horší než než Mercedes. Do toho. Neboj, vím, že nic nebude. Zase stáhneš ocas a zalezeš do rohu. Kecání o padání hodně nízko a vytváření si imaginárních názorů je jediné, co dokážeš.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek