DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari mělo lepší strategii, bez safety-caru bychom nevyhráli," uznává Mercedes
Šéf Mercedesu Toto Wolff pochybuje o tom, že by mohli bez fáze virtuálního safety-caru vyhrát. I lídr šampionátu Lewis Hamilton uznává, že Ferrari mělo v Rusku zkrátka lepší strategii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ferrari mělo lepší strategii, bez safety-caru bychom nevyhráli," uznává Mercedes
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
08:16 01.10.2019 88.102.38.XXXTak Jos Verstappen docela hodně negativní v nizozemské televizi a řekl že se obává příštího roku. Řekl že měli celý rok na to dohnat jejich soupeře ale neudělali to a proč by se tak mělo magicky stát pro příští rok? Takže díky tomu se opravdu bojí a něco se prý v týmu musí změnit aby mohli přemýšlel v příštím roce na boj o šampionát.-
GRAHAM
09:14 01.10.2019 77.236.218.XXXTak zase tak moc jim nechybí, jenže asi je jasné, že konkurence už dávno maká na další rok a oni zřejmě toliko ne. Včetně Hondy. Takže jde lidově řečeno a vývojový skluz. Ano Honda +- dorovnala Mercedes a Renault, těch čísel k porovnaní je více, v něčem ano v něčem uplně ne, ale nejsou na tom imho vůbec špatně. V race módu jsou na tom imho velice slušně. Horší to asi bude v kvalifikaci.
S tou poslední specifikací bojují a není vyladěná( nové palivo se neustále odkládá) a ostatní už dávno makají na motorech pro další sezónu a bude to o tom, o kolik se to může zase posunout. Když se koukám na Ferrari, tak to viditelně ještě půjde a o hodně. Toho se asi Vers st. bojí. Samozřejmě na poměry RB, zatím konec sezóny mají i šáskově horší, respektive je možné že soupeři ho mají nadstartní.
Je jasné, že další rok už Honda nemůže jet s RB na tolik motorů, vývoj musí být na úrovni konkurence. Ono by nevadilo, kdyby jeli na více motorů, ale ty motory musí být hotové a ne je za pochodu ladit. Konkurence je prostě fakt šílená v tomto, když se nad tím člověk zamyslí. RB má problém v balíčku jako celku, něco malinko chybí imho všude. Rozhodně to není jen o Hondě. Tak nějak ale můj pocit z toho, že není potřeba trojčit, nejsou na tom špatně. Pravda slibovali že na tom budou lépe. Jenže konkurence taky maká a tu nejde ovlivnit.
Jos holt chce asi tým nakopnout k větší aktivitě a taky jde o to, kam půjde synátor v roce 2021. To bude stejně loterie....
V Suzuce to Honda pustí na plnej céres, tak uvidíme.
PS: Taky je zajimavé, že najednou tak jak má aero udělané Ferko,( přední křídlo) už není ke kritice a i RB lehce kopiruje.-
Situs
09:23 01.10.2019 88.102.38.XXXTak on Mercedes posledně prý nastínil že už tuší jakou má Ferrari v tom motoru fintičku a nejspíše na tom už pro příští rok maká. K tomu Ferrari vskutku s jejich konceptem začalo makat a najednou RedBull toliko nestíhá ani Ferrku ani Mercedesu. Jako trochu jeho negativitu chápou a chce pro synka to nejlepší no. Ale je to F1, nálada se často mění tak jak se ti povedl poslední závod takže bojuje se dál. -
-
-
-
-
-
shazec
14:34 30.09.2019 80.188.253.XXXUž z principu se zdá, že Ferrari má momentálně nejsilnější balíček. Tryskovy mód v kvalifikaci, aby ji vyhráli a rychlost na rovinách aby byli schopni lépe odstartovat a udržet pozici. I když budou v závodním režimu o půl sekundy na kolo pomalejší, tak je predjedou maximálně přes boxy. -
GRAHAM
14:25 30.09.2019 77.236.218.XXXTakže si to můžeme vše historicky připomenout.
Odchod Mclarenu od Hondy : ( Mclaren chtěl k Mercedesu)
Wolff : My jsme McLarenu chtěli dát motor, jenže se to vleklo příliš dlouho. Neměli jsme připravenou strukturu a kapacity na to, abychom jim začali dodávat v roce 2018," tvrdí sportovní ředitel Mercedesu, zároveň šéfující týmu v F1. "Prostě se to nestihlo."
Je ale pravda, že McLaren dal Hondě čas na nápravu až cca +- do poloviny léta. I Renault ho pak vzal až poté, co Toro Rosso oznámilo odchod k Hondě, za což ještě muselo Francouzům půjčit Carlose Sainze. Je tedy možné, že se cesty McLarenu a Mercedesu v budoucnu opět spojí za příznivějších okolností?
Wolff : "Není tým, o kterém byste mohli říct, že mu určitě nikdy nebudete dodávat motory. Takže McLaren, stejně jako kterýkoli jiný tým, se může stát naším partnerem."
Platí to i o Redbullu ? Nelze vyloučit spolupráci se žádným týmem? Platí to i pro Red Bull, který si léta stěžuje, že se nemůže dostat k výborným motorům s třícípou hvězdou a agregáty s logem Renaultu bere jako handicap?
Wolff : Přesně kvůli takovým řečem, znevažování svého současného partnera, ho nikdo nechce! V F1, stejně jako v soukromém i profesním životě, je důležité dělat kompromisy. Musíte znát silné a slabé stránky svého partnera a navzájem si pomáhat. O to se v Mercedesu snažíme a díky tomu jsme nyní úspěšní. Respekt patří k našim základním hodnotám a podle toho jsme si také vybrali současné partnery."
-
El.Senor
20:26 30.09.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
21:59 30.09.2019 77.236.218.XXXNikdo se vymlouvat nechce.Mercedes nasadil vysokou laťku. A v zásadě teď i Ferrari.Marko a spol. tvrdí že mají navrh až 40 kW.No a Honda měla 80 koní neustále a bylo období kdy i 120 HP. O spolehlivosti nemluvě. To jsou fakta. Mclaren logicky dokonalej nebyl taky. -
Petr
07:35 01.10.2019 109.81.245.XXXMcLaren nestavěl auto na velký přítlak a nízkou maximálku, že tě to baví pořád trollit a překrucovat fakta. Stačí se podívat na tehdejší analýzy sektorů a fotky křídel - jsou jich u nás mraky. Objektivní člověk si závěr udělá. Šasi bylo na špici, což potvrzovali také zástupci ostatních týmů. Když ti chybí 80 - 120 koní, musíš dělat auto s efektivní aerodynamikou. Ale na ten deficit jako zaslepený fanoušek Hondy rád zapomínáš. Jasně, Honda byla před Renaultem a za komunismu jsme měli úžasnou svobodu a mohli cestovat po světě. Jak rychle lidé zapomínají!
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek