DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari mělo lepší strategii, bez safety-caru bychom nevyhráli," uznává Mercedes

Šéf Mercedesu Toto Wolff pochybuje o tom, že by mohli bez fáze virtuálního safety-caru vyhrát. I lídr šampionátu Lewis Hamilton uznává, že Ferrari mělo v Rusku zkrátka lepší strategii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ferrari mělo lepší strategii, bez safety-caru bychom nevyhráli," uznává Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 01.10.2019 17:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 30.09.2019 22:56
Vůbec se mi nelíbí současný trend neustálého… »
» shazec (Hlasovali 3 lidé) 30.09.2019 14:34
Už z principu se zdá, že Ferrari má momentálně… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 01.10.2019 07:35
McLaren nestavěl auto na velký přítlak a nízkou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak Jos Verstappen docela hodně negativní v nizozemské televizi a řekl že se obává příštího roku. Řekl že měli celý rok na to dohnat jejich soupeře ale neudělali to a proč by se tak mělo magicky stát pro příští rok? Takže díky tomu se opravdu bojí a něco se prý v týmu musí změnit aby mohli přemýšlel v příštím roce na boj o šampionát.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak zase tak moc jim nechybí, jenže asi je jasné, že konkurence už dávno maká na další rok a oni zřejmě toliko ne. Včetně Hondy. Takže jde lidově řečeno a vývojový skluz. Ano Honda +- dorovnala Mercedes a Renault, těch čísel k porovnaní je více, v něčem ano v něčem uplně ne, ale nejsou na tom imho vůbec špatně. V race módu jsou na tom imho velice slušně. Horší to asi bude v kvalifikaci.
      S tou poslední specifikací bojují a není vyladěná( nové palivo se neustále odkládá) a ostatní už dávno makají na motorech pro další sezónu a bude to o tom, o kolik se to může zase posunout. Když se koukám na Ferrari, tak to viditelně ještě půjde a o hodně. Toho se asi Vers st. bojí. Samozřejmě na poměry RB, zatím konec sezóny mají i šáskově horší, respektive je možné že soupeři ho mají nadstartní.
      Je jasné, že další rok už Honda nemůže jet s RB na tolik motorů, vývoj musí být na úrovni konkurence. Ono by nevadilo, kdyby jeli na více motorů, ale ty motory musí být hotové a ne je za pochodu ladit. Konkurence je prostě fakt šílená v tomto, když se nad tím člověk zamyslí. RB má problém v balíčku jako celku, něco malinko chybí imho všude. Rozhodně to není jen o Hondě. Tak nějak ale můj pocit z toho, že není potřeba trojčit, nejsou na tom špatně. Pravda slibovali že na tom budou lépe. Jenže konkurence taky maká a tu nejde ovlivnit.
      Jos holt chce asi tým nakopnout k větší aktivitě a taky jde o to, kam půjde synátor v roce 2021. To bude stejně loterie....
      V Suzuce to Honda pustí na plnej céres, tak uvidíme.
      PS: Taky je zajimavé, že najednou tak jak má aero udělané Ferko,( přední křídlo) už není ke kritice a i RB lehce kopiruje. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Tak on Mercedes posledně prý nastínil že už tuší jakou má Ferrari v tom motoru fintičku a nejspíše na tom už pro příští rok maká. K tomu Ferrari vskutku s jejich konceptem začalo makat a najednou RedBull toliko nestíhá ani Ferrku ani Mercedesu. Jako trochu jeho negativitu chápou a chce pro synka to nejlepší no. Ale je to F1, nálada se často mění tak jak se ti povedl poslední závod takže bojuje se dál.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Tak ono ale to rozložení dává smysl. RB měl ve střední části sezony nějaký náskok na Ferrari ale na Mercedes až na výjimky neměl. A teď, když se posunulu Ferrari před Mercedes najednou nestíhá ani jednomu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tvrdí se, že Mercedes díky náskoku nevytahuje své motorové karty. Tím mám na mysli, že si to schovává na další rok a vůbec to v autě nemá.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    No, možná by to Ferrari dokázalo, ale to se teď už nedozvíme.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Vůbec se mi nelíbí současný trend neustálého vyjíždění SC... Hodné to ovlivnilo strategie týmů na špici... Nikdo nikam nespěchá, jen se vyčkává a hrají se šachy skrz boxy... Tohle se musí změnit, jinak umřeme nudou...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alnety

      Alnety

      81.162.199.XXX
      To je pravda, safety car vyjíždí snad kvůli každé hlouposti. Chápu bouračky, ale nechápu když někdo zastaví auto v únikové zóně tak hned už virtuální nebo dokonce plný.
      Sdílím stejný názor. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Je to tak, pokud neprší a nestojí odstavené auto nějak záludně pak jen dvojité žluté nebo při nejhorším VSC by měl postačovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    V klidu hoši, děláte z komárů velblouda.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    80.188.253.XXX
    Už z principu se zdá, že Ferrari má momentálně nejsilnější balíček. Tryskovy mód v kvalifikaci, aby ji vyhráli a rychlost na rovinách aby byli schopni lépe odstartovat a udržet pozici. I když budou v závodním režimu o půl sekundy na kolo pomalejší, tak je predjedou maximálně přes boxy.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Takže si to můžeme vše historicky připomenout. 11

    Odchod Mclarenu od Hondy : ( Mclaren chtěl k Mercedesu)
    Wolff : My jsme McLarenu chtěli dát motor, jenže se to vleklo příliš dlouho. Neměli jsme připravenou strukturu a kapacity na to, abychom jim začali dodávat v roce 2018," tvrdí sportovní ředitel Mercedesu, zároveň šéfující týmu v F1. "Prostě se to nestihlo."

    Je ale pravda, že McLaren dal Hondě čas na nápravu až cca +- do poloviny léta. I Renault ho pak vzal až poté, co Toro Rosso oznámilo odchod k Hondě, za což ještě muselo Francouzům půjčit Carlose Sainze. Je tedy možné, že se cesty McLarenu a Mercedesu v budoucnu opět spojí za příznivějších okolností? 03

    Wolff : "Není tým, o kterém byste mohli říct, že mu určitě nikdy nebudete dodávat motory. Takže McLaren, stejně jako kterýkoli jiný tým, se může stát naším partnerem."

    Platí to i o Redbullu ? Nelze vyloučit spolupráci se žádným týmem? Platí to i pro Red Bull, který si léta stěžuje, že se nemůže dostat k výborným motorům s třícípou hvězdou a agregáty s logem Renaultu bere jako handicap?

    Wolff : Přesně kvůli takovým řečem, znevažování svého současného partnera, ho nikdo nechce! V F1, stejně jako v soukromém i profesním životě, je důležité dělat kompromisy. Musíte znát silné a slabé stránky svého partnera a navzájem si pomáhat. O to se v Mercedesu snažíme a díky tomu jsme nyní úspěšní. Respekt patří k našim základním hodnotám a podle toho jsme si také vybrali současné partnery."

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Kdyz je potreba najit neco na RB, proc jim nedodavat, tak se to najde. Mercedes nechce dodavat hlavne proto, protoze by neudelal tolik titulu co udelal. Stejne tak Ferrari. Klidne jim mohli dodavat mnohem drive nez RB zacal hodne pomlouvat Renault. Tak nebud naivni a ty PR vymysly si nech pro sebe. Ted kdyz Key rika co rika, tak se hezky potvrdilo, ze McL dokazal udelat schopne sasi i diky Honde. Proto ted preleza na Mercedes. A proc Mercedes chce dodavat McL? Protoze dle vysledku ocekava, ze nehrozi zadne nebezpeci v boji o titul a to je prozatim jasny fakt. McL stahne motorem tak necelou sekundu dle okruhu, od cca 0,4s az 0,8s, coz je v zavode pro Mergl naprosto v pohode. Konecne uvidime, co McL dokaze. Prozatim se ukazalo, ze umel s Hondou udelat auto s velkym pritlakem a nizkou maximalkou, po prechodu na Renault se potvrdilo, ze to u McL zadny zazrak neni dlouhodobe, ikdyz letos auto uz dostal na lepsi uroven. Ale nejsou nikde nijak zazracne daleko, coz je stale prekvapujici. Ted uz nebude zadna sance se vymlouvat 11

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Nikdo se vymlouvat nechce.Mercedes nasadil vysokou laťku. A v zásadě teď i Ferrari.Marko a spol. tvrdí že mají navrh až 40 kW.No a Honda měla 80 koní neustále a bylo období kdy i 120 HP. O spolehlivosti nemluvě. To jsou fakta. Mclaren logicky dokonalej nebyl taky.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        McLaren nestavěl auto na velký přítlak a nízkou maximálku, že tě to baví pořád trollit a překrucovat fakta. Stačí se podívat na tehdejší analýzy sektorů a fotky křídel - jsou jich u nás mraky. Objektivní člověk si závěr udělá. Šasi bylo na špici, což potvrzovali také zástupci ostatních týmů. Když ti chybí 80 - 120 koní, musíš dělat auto s efektivní aerodynamikou. Ale na ten deficit jako zaslepený fanoušek Hondy rád zapomínáš. Jasně, Honda byla před Renaultem a za komunismu jsme měli úžasnou svobodu a mohli cestovat po světě. Jak rychle lidé zapomínají! 02

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          On tam byl velký problém s ERS jak celkem, Mclaren nemohl ani řádně testovat.Pořád se jen měnily motory.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Charles Leclerc a Max Verstappen na tiskovce v Monaku

Leclerc nebo Verstappen? Irvine říká, kdo má podle něj vyšší potenciál

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Suzuce

"McLaren byl v Suzuce tak rychlý, že to Ferrari vzdalo," těší Sainze. Poprvé také držel tempo s Red Bullem

Lewis Hamilton v závodě v Soči

Hamilton prozrazuje s čím není u letošního Mercedesu spokojený

Sebastian Vettel v Japonsku

"Žádné změny." Vettel si svůj kvalifikační pokrok a rekord v Suzuce nedokáže vysvětlit

Sebastian Vettel v závodě v Japonsku

Vyhrál by Vettel, nebýt špatného startu? Binotto poodkryl pozadí GP Japonska

Lando Norris s McLarenem MCL34 v Suzuce

Férové závodění? Albon vystrčil Norrise z dráhy, ten je ale rád, že soupeř za kolizi nebyl potrestán + VIDEO

Max Verstappen v tréninku v Soči

Verstappen při kolizi s Leclercem přišel o 25 % přítlaku. Proč ho Red Bull nenechal závod dokončit? + VIDEO

Robert Kubica u mechaniků Williamsu

V boxech opět exceloval Williams, jaké strategie volily týmy v Japonsku?

Charles Leclerc s Ferrari SF90

Časy a rychlosti v sektorech: Přetlačovaná Hamiltona s Leclercem, jenž předvedl neskutečnou věc + VIDEO

Racing Point je přesvědčen, že Renaulty nebyly v Suzuce legální

Protest proti Renaultu uznán, rozhodnutí chvíli potrvá

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama