DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari mělo lepší strategii, bez safety-caru bychom nevyhráli," uznává Mercedes

Šéf Mercedesu Toto Wolff pochybuje o tom, že by mohli bez fáze virtuálního safety-caru vyhrát. I lídr šampionátu Lewis Hamilton uznává, že Ferrari mělo v Rusku zkrátka lepší strategii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ferrari mělo lepší strategii, bez safety-caru bychom nevyhráli," uznává Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 01.10.2019 17:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 30.09.2019 22:56
Vůbec se mi nelíbí současný trend neustálého… »
» shazec (Hlasovali 3 lidé) 30.09.2019 14:34
Už z principu se zdá, že Ferrari má momentálně… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 01.10.2019 07:35
McLaren nestavěl auto na velký přítlak a nízkou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak Jos Verstappen docela hodně negativní v nizozemské televizi a řekl že se obává příštího roku. Řekl že měli celý rok na to dohnat jejich soupeře ale neudělali to a proč by se tak mělo magicky stát pro příští rok? Takže díky tomu se opravdu bojí a něco se prý v týmu musí změnit aby mohli přemýšlel v příštím roce na boj o šampionát.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak zase tak moc jim nechybí, jenže asi je jasné, že konkurence už dávno maká na další rok a oni zřejmě toliko ne. Včetně Hondy. Takže jde lidově řečeno a vývojový skluz. Ano Honda +- dorovnala Mercedes a Renault, těch čísel k porovnaní je více, v něčem ano v něčem uplně ne, ale nejsou na tom imho vůbec špatně. V race módu jsou na tom imho velice slušně. Horší to asi bude v kvalifikaci.
      S tou poslední specifikací bojují a není vyladěná( nové palivo se neustále odkládá) a ostatní už dávno makají na motorech pro další sezónu a bude to o tom, o kolik se to může zase posunout. Když se koukám na Ferrari, tak to viditelně ještě půjde a o hodně. Toho se asi Vers st. bojí. Samozřejmě na poměry RB, zatím konec sezóny mají i šáskově horší, respektive je možné že soupeři ho mají nadstartní.
      Je jasné, že další rok už Honda nemůže jet s RB na tolik motorů, vývoj musí být na úrovni konkurence. Ono by nevadilo, kdyby jeli na více motorů, ale ty motory musí být hotové a ne je za pochodu ladit. Konkurence je prostě fakt šílená v tomto, když se nad tím člověk zamyslí. RB má problém v balíčku jako celku, něco malinko chybí imho všude. Rozhodně to není jen o Hondě. Tak nějak ale můj pocit z toho, že není potřeba trojčit, nejsou na tom špatně. Pravda slibovali že na tom budou lépe. Jenže konkurence taky maká a tu nejde ovlivnit.
      Jos holt chce asi tým nakopnout k větší aktivitě a taky jde o to, kam půjde synátor v roce 2021. To bude stejně loterie....
      V Suzuce to Honda pustí na plnej céres, tak uvidíme.
      PS: Taky je zajimavé, že najednou tak jak má aero udělané Ferko,( přední křídlo) už není ke kritice a i RB lehce kopiruje. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Tak on Mercedes posledně prý nastínil že už tuší jakou má Ferrari v tom motoru fintičku a nejspíše na tom už pro příští rok maká. K tomu Ferrari vskutku s jejich konceptem začalo makat a najednou RedBull toliko nestíhá ani Ferrku ani Mercedesu. Jako trochu jeho negativitu chápou a chce pro synka to nejlepší no. Ale je to F1, nálada se často mění tak jak se ti povedl poslední závod takže bojuje se dál.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Tak ono ale to rozložení dává smysl. RB měl ve střední části sezony nějaký náskok na Ferrari ale na Mercedes až na výjimky neměl. A teď, když se posunulu Ferrari před Mercedes najednou nestíhá ani jednomu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tvrdí se, že Mercedes díky náskoku nevytahuje své motorové karty. Tím mám na mysli, že si to schovává na další rok a vůbec to v autě nemá.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    No, možná by to Ferrari dokázalo, ale to se teď už nedozvíme.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Vůbec se mi nelíbí současný trend neustálého vyjíždění SC... Hodné to ovlivnilo strategie týmů na špici... Nikdo nikam nespěchá, jen se vyčkává a hrají se šachy skrz boxy... Tohle se musí změnit, jinak umřeme nudou...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alnety

      Alnety

      81.162.199.XXX
      To je pravda, safety car vyjíždí snad kvůli každé hlouposti. Chápu bouračky, ale nechápu když někdo zastaví auto v únikové zóně tak hned už virtuální nebo dokonce plný.
      Sdílím stejný názor. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Je to tak, pokud neprší a nestojí odstavené auto nějak záludně pak jen dvojité žluté nebo při nejhorším VSC by měl postačovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    V klidu hoši, děláte z komárů velblouda.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    80.188.253.XXX
    Už z principu se zdá, že Ferrari má momentálně nejsilnější balíček. Tryskovy mód v kvalifikaci, aby ji vyhráli a rychlost na rovinách aby byli schopni lépe odstartovat a udržet pozici. I když budou v závodním režimu o půl sekundy na kolo pomalejší, tak je predjedou maximálně přes boxy.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Takže si to můžeme vše historicky připomenout. 11

    Odchod Mclarenu od Hondy : ( Mclaren chtěl k Mercedesu)
    Wolff : My jsme McLarenu chtěli dát motor, jenže se to vleklo příliš dlouho. Neměli jsme připravenou strukturu a kapacity na to, abychom jim začali dodávat v roce 2018," tvrdí sportovní ředitel Mercedesu, zároveň šéfující týmu v F1. "Prostě se to nestihlo."

    Je ale pravda, že McLaren dal Hondě čas na nápravu až cca +- do poloviny léta. I Renault ho pak vzal až poté, co Toro Rosso oznámilo odchod k Hondě, za což ještě muselo Francouzům půjčit Carlose Sainze. Je tedy možné, že se cesty McLarenu a Mercedesu v budoucnu opět spojí za příznivějších okolností? 03

    Wolff : "Není tým, o kterém byste mohli říct, že mu určitě nikdy nebudete dodávat motory. Takže McLaren, stejně jako kterýkoli jiný tým, se může stát naším partnerem."

    Platí to i o Redbullu ? Nelze vyloučit spolupráci se žádným týmem? Platí to i pro Red Bull, který si léta stěžuje, že se nemůže dostat k výborným motorům s třícípou hvězdou a agregáty s logem Renaultu bere jako handicap?

    Wolff : Přesně kvůli takovým řečem, znevažování svého současného partnera, ho nikdo nechce! V F1, stejně jako v soukromém i profesním životě, je důležité dělat kompromisy. Musíte znát silné a slabé stránky svého partnera a navzájem si pomáhat. O to se v Mercedesu snažíme a díky tomu jsme nyní úspěšní. Respekt patří k našim základním hodnotám a podle toho jsme si také vybrali současné partnery."

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Nikdo se vymlouvat nechce.Mercedes nasadil vysokou laťku. A v zásadě teď i Ferrari.Marko a spol. tvrdí že mají navrh až 40 kW.No a Honda měla 80 koní neustále a bylo období kdy i 120 HP. O spolehlivosti nemluvě. To jsou fakta. Mclaren logicky dokonalej nebyl taky.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        McLaren nestavěl auto na velký přítlak a nízkou maximálku, že tě to baví pořád trollit a překrucovat fakta. Stačí se podívat na tehdejší analýzy sektorů a fotky křídel - jsou jich u nás mraky. Objektivní člověk si závěr udělá. Šasi bylo na špici, což potvrzovali také zástupci ostatních týmů. Když ti chybí 80 - 120 koní, musíš dělat auto s efektivní aerodynamikou. Ale na ten deficit jako zaslepený fanoušek Hondy rád zapomínáš. Jasně, Honda byla před Renaultem a za komunismu jsme měli úžasnou svobodu a mohli cestovat po světě. Jak rychle lidé zapomínají! 02

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          On tam byl velký problém s ERS jak celkem, Mclaren nemohl ani řádně testovat.Pořád se jen měnily motory.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama