DISKUZE K ČLÁNKU

Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner

Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že Ferrari z ničeho nelegálního nepodezřívá, v oblasti vývoje paliva však podle něj jde hodně získat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 22.04.2019 20:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 20.04.2019 15:35
Kauza se znovu otevřela v Baku, ale s jinými… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 21.04.2019 18:10
Polobůh je kdo? Pokud ten kterého myslím, tak ten… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 21.04.2019 10:53
Hned první věta - Kauza se znovu otevřela v Baku … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Musej, tuhejma mazivama. Prachovka a gufero nepustí ani prd.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Přijdu a je tu kilo na reakcích, ale chtělo by to novější téma. Kvyat v číně je šťavnatý téma, strmě padající otáčky u Hondy během brždění motorem je šťavnatý téma.... Ňákej pořádnej clickbait... 😁

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Těsnost kroužku? Nebo jeho tvar, forma, umožňující chtěné... Vytvářet tlak na klice? Ano, ale ne nijak přehnaně, ve válci bejvá podtlak, takže půjde o momentální rozdíl tlaků.... Nekomplikuj to, ty se tomu furt bráníš.... 😁

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Co bys chtěl dělat o velikonocích lepšího, než se hádat o půl litru oleje. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No, po stěně válce. Takže jsme tam, kde jsme byli na začátku. Tedy množství oleje, které se dostane do spalovacího prostoru je určeno těsností mezi pístem a válcem (případně stíracím kroužkem). Na dostání velkého množství oleje bys musel obětovat těsnost systému a tím velké snížení výkonnosti. I kdyby jsi měl u kliky brutální tlak (utajili by systém, který u kliky zajistí mnohanásobně vyšší tlak?). Navíc se olej nedostane na místo, kde by se měl vznítit a kam se vstřikuje palivo. A jsem zpět u otázek. Těsnost během závodu regulovat nemůžeš. Vyplatí se snížení účinnosti kvůli spálení 0,5l oleje, který hoří jindy, než by měl, jinde, než by měl a ještě zase.e motor?
Sorry, mně to smysl nedává. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Taková blbost a jak to lidem dlouho vydrží 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Dostane, po stěně válce. Stírací kroužek pracuje tak dobře, jakej tvar mu dáš. Do množství který ulpí na stěně válce, mluví taky rozdíly tlaku mezi válcem a klikou, a ty jdou zcela jednoduše regulovat výpušťákem. Je to nejvíc easy jak ten olej naládovat do komory, a zároveň regulovat. Nakonec dodam, že to už jsou loňský sněhy. Letos už ani to Ferrari na ten olej nejede cíleně, a zaměřujou se na jiný věci. Mercedes to nejede od začátku loňský sezóny...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já reagoval na to turbo.
Když už se vrátíme k pístu, tak kanálky k mazání třecích ploch jsem samozřejmě našel. Ale ni zmínka o kanálcích, které by vedly do spalovacího prostoru. Pokud se má spalovat olej, tak asi právě tam by se měl ten olej dostat ne?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nejspíš proto to nedává moc smysl. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

212.79.110.XXX
Kanály skrz píst jsou pod stíracím kroužkem..... Tudy cesta nevede.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

212.79.110.XXX
Jehlová ložiska se snad nemusejí mazat??

FIA si toho všimnout mohla, ale protože se ložiska musí mazat a netěsnost mezi hřídelí a skříní je nutná, tak s tím nic jiného než že omezí spotřebu oleje udělat nemohla.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Ono u suchejch van, bejvaj kanálky v pístech zcela běžně i v civilních autech. Takže logicky FIA si toho všimla. Spíš by se divili, kdyby tam kanálky nenašli, víš? To sis ale taky mohl na netu najít sám, připravit si nějakej ten technickej grunt v hlavě, když už chceš vést debaty technickýho rázu.... 😁

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
0 04
2005: I Fisichella získal skoro tolik bodů, co Schumacher.
2006: Do zákazu tlumičů byl Renault jiná liga. Ty 4 závody už nic nezměnily.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zajímavá myšlenka. Jen se mi moc nezdá, že by si toho FIA nevšimla.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Myslím, že rozprášení na co nejmenší částečky je principem vstřikování už teď. Látky mají svůj bod vzplanutí. Ten je stejný. Řekl bych, že ideálnem pro motor je, aby se palivo vznítilo v jednom okamžiku, nikoliv postupně. 03
A vodu k čemu? Na ochlazení spalovacího prostoru válce?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zkusil jsem. Strejda Google, zdá se, o tom moc neví. Žádné kanálky, které jdou skrz píst až do spalovacího prostoru nezná. Nebo neumím hledat.
Asi se budu muset smířit s tím, že má Ferrari nelegální spalování, jehož princip nedokáže nikdo objasnit. 03
To je tu tak nějak obvyklé.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

37.188.155.XXX
Tyhle motory maj turba s jehlovejma ložiskama, navíc maj na osičce mezi hnací a sací turbínou takovej malej generátor.... To neni uhvízdaný Tdi....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

212.79.110.XXX
Nevím proč se tak urputně držíte nějakého kanálku v pístu 18 Už dřív jsem psal že skrz turbo bez problémů. A že to nejde?? viz https://www.auto.cz/nezastavitelny-motor-ktery-se-nakonec-pretoci-a-znici-muze-za-to-turbodmychadlo-100796 Je to marný, je to marný, je to marný. 19

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Souhlas.
Upřímně, také čerpám znalosti častečně z netu. Nestudoval jsem techniku, takže znalosti mám omezené a někdy je těžké rozeznat, čemu věřit.
Nicméně na rozdíl od kolegy Hellhogra si potrpím na to, že by teorie měly dávat smysl. Pokud mi někdo vysvětlí, jak se dá olej spalovat tak, aby to mělo nějaký výrazný efekt, budu pozorně číst.
Ale když mi dá někdo jako důkaz to, že Haas a Alfa jsou pomalejší v zatáčkách, je to pouze na úsměv. 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

37.188.155.XXX
Zkus Google... Otázek máš moc, dospělej seš, najdi si to. O suchejch vanách nevíš nic, takže už tady si zbytečně tlačil.... 😁

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen s Red Bullem RB15

"Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?

Nico Hülkenberg ve Velké ceně Kanady

"Vůz funguje všude, výsledek z Kanady můžeme zopakovat." Co chystá Renault pro domácí závod?

Pneumatiky Pirelli pro sezónu 2019

Pirelli přes četné stížnosti od týmů nedostalo ani jeden požadavek na změnu pneumatik. Na čem zapracuje?

Sebastian Vettel v Kanadě

Komisaři o Vettelově penalizaci v Kanadě - fanouška Ferrari Pirra mrzí obzvlášť jedna věc

V kuloárech se formuje budoucnost královny motorsportu

Představení nových pravidel pro rok 2021 odloženo, naplňují se obavy menších týmů?

Mechanici Mercedesu stihli těsně před startem dát vůz Lewise Hamiltona dohromady

Mercedes o dramatické opravě Hamiltonova vozu před startem. Co stálo za zrychlením Lewise v GP Kanady?

Robert Kubica v kvalifikaci na Velkou cenu Kanady 2019

"Kubica je jasně pomalejší než Russell, Williams je mrtvý," hodnotí Villeneuve

Přilba Sebastiana Vettela před závodem v Monaku

Vettel: "F1 už není sport, do kterého jsem se zamiloval"

Lando Norris s porouchaným McLarenem ve Velké ceně Kanady

"Zdi jsem se nedotkl." McLaren stále vyšetřuje záhadnou poruchu Norrise + VIDEO

Nico Hülkenberg s Renaultem RS19 na okruhu Gillese Villeneuva

Renault sáhl po týmové režii, Hülkenberga tím naštval

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VET... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama