DISKUZE K ČLÁNKU Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner

Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že Ferrari z ničeho nelegálního nepodezřívá, v oblasti vývoje paliva však podle něj jde hodně získat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 22.04.2019 20:40 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • McMatej

    McMatej

    212.79.110.XXX
    Nevím proč se tak urputně držíte nějakého kanálku v pístu 18 Už dřív jsem psal že skrz turbo bez problémů. A že to nejde?? viz https://www.auto.cz/nezastavitelny-motor-ktery-se-nakonec-pretoci-a-znici-muze-za-to-turbodmychadlo-100796 Je to marný, je to marný, je to marný. 19

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      37.188.155.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Zajímavá myšlenka. Jen se mi moc nezdá, že by si toho FIA nevšimla.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        212.79.110.XXX
        Jehlová ložiska se snad nemusejí mazat??

        FIA si toho všimnout mohla, ale protože se ložiska musí mazat a netěsnost mezi hřídelí a skříní je nutná, tak s tím nic jiného než že omezí spotřebu oleje udělat nemohla.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Já reagoval na to turbo.
          Když už se vrátíme k pístu, tak kanálky k mazání třecích ploch jsem samozřejmě našel. Ale ni zmínka o kanálcích, které by vedly do spalovacího prostoru. Pokud se má spalovat olej, tak asi právě tam by se měl ten olej dostat ne?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            194.228.59.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No, po stěně válce. Takže jsme tam, kde jsme byli na začátku. Tedy množství oleje, které se dostane do spalovacího prostoru je určeno těsností mezi pístem a válcem (případně stíracím kroužkem). Na dostání velkého množství oleje bys musel obětovat těsnost systému a tím velké snížení výkonnosti. I kdyby jsi měl u kliky brutální tlak (utajili by systém, který u kliky zajistí mnohanásobně vyšší tlak?). Navíc se olej nedostane na místo, kde by se měl vznítit a kam se vstřikuje palivo. A jsem zpět u otázek. Těsnost během závodu regulovat nemůžeš. Vyplatí se snížení účinnosti kvůli spálení 0,5l oleje, který hoří jindy, než by měl, jinde, než by měl a ještě zase.e motor?
              Sorry, mně to smysl nedává. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama