DISKUZE K ČLÁNKU Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner
Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že Ferrari z ničeho nelegálního nepodezřívá, v oblasti vývoje paliva však podle něj jde hodně získat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 4 lidé)
21.04.2019 18:10
Polobůh je kdo? Pokud ten kterého myslím, tak ten… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
20:40 22.04.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
20:38 22.04.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
20:34 22.04.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
19:08 22.04.2019 185.149.130.XXX
No, po stěně válce. Takže jsme tam, kde jsme byli na začátku. Tedy množství oleje, které se dostane do spalovacího prostoru je určeno těsností mezi pístem a válcem (případně stíracím kroužkem). Na dostání velkého množství oleje bys musel obětovat těsnost systému a tím velké snížení výkonnosti. I kdyby jsi měl u kliky brutální tlak (utajili by systém, který u kliky zajistí mnohanásobně vyšší tlak?). Navíc se olej nedostane na místo, kde by se měl vznítit a kam se vstřikuje palivo. A jsem zpět u otázek. Těsnost během závodu regulovat nemůžeš. Vyplatí se snížení účinnosti kvůli spálení 0,5l oleje, který hoří jindy, než by měl, jinde, než by měl a ještě zase.e motor?
Sorry, mně to smysl nedává.
Sorry, mně to smysl nedává.
Miroslav D.
17:06 22.04.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
15:26 22.04.2019 185.149.130.XXX
Já reagoval na to turbo.
Když už se vrátíme k pístu, tak kanálky k mazání třecích ploch jsem samozřejmě našel. Ale ni zmínka o kanálcích, které by vedly do spalovacího prostoru. Pokud se má spalovat olej, tak asi právě tam by se měl ten olej dostat ne?
Když už se vrátíme k pístu, tak kanálky k mazání třecích ploch jsem samozřejmě našel. Ale ni zmínka o kanálcích, které by vedly do spalovacího prostoru. Pokud se má spalovat olej, tak asi právě tam by se měl ten olej dostat ne?
Miroslav D.
14:17 22.04.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
13:30 22.04.2019 185.149.130.XXX
Myslím, že rozprášení na co nejmenší částečky je principem vstřikování už teď. Látky mají svůj bod vzplanutí. Ten je stejný. Řekl bych, že ideálnem pro motor je, aby se palivo vznítilo v jednom okamžiku, nikoliv postupně.
A vodu k čemu? Na ochlazení spalovacího prostoru válce?
A vodu k čemu? Na ochlazení spalovacího prostoru válce?
Mike17
13:26 22.04.2019 185.149.130.XXX
Zkusil jsem. Strejda Google, zdá se, o tom moc neví. Žádné kanálky, které jdou skrz píst až do spalovacího prostoru nezná. Nebo neumím hledat.
Asi se budu muset smířit s tím, že má Ferrari nelegální spalování, jehož princip nedokáže nikdo objasnit.
To je tu tak nějak obvyklé.
Asi se budu muset smířit s tím, že má Ferrari nelegální spalování, jehož princip nedokáže nikdo objasnit.
To je tu tak nějak obvyklé.
Miroslav D.
13:03 22.04.2019 37.188.155.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
McMatej
12:56 22.04.2019 212.79.110.XXX
Nevím proč se tak urputně držíte nějakého kanálku v pístu Už dřív jsem psal že skrz turbo bez problémů. A že to nejde?? viz https://www.auto.cz/nezastavitelny-motor-ktery-se-nakonec-pretoci-a-znici-muze-za-to-turbodmychadlo-100796 Je to marný, je to marný, je to marný.
Mike17
12:53 22.04.2019 185.149.130.XXX
Souhlas.
Upřímně, také čerpám znalosti častečně z netu. Nestudoval jsem techniku, takže znalosti mám omezené a někdy je těžké rozeznat, čemu věřit.
Nicméně na rozdíl od kolegy Hellhogra si potrpím na to, že by teorie měly dávat smysl. Pokud mi někdo vysvětlí, jak se dá olej spalovat tak, aby to mělo nějaký výrazný efekt, budu pozorně číst.
Ale když mi dá někdo jako důkaz to, že Haas a Alfa jsou pomalejší v zatáčkách, je to pouze na úsměv.
Upřímně, také čerpám znalosti častečně z netu. Nestudoval jsem techniku, takže znalosti mám omezené a někdy je těžké rozeznat, čemu věřit.
Nicméně na rozdíl od kolegy Hellhogra si potrpím na to, že by teorie měly dávat smysl. Pokud mi někdo vysvětlí, jak se dá olej spalovat tak, aby to mělo nějaký výrazný efekt, budu pozorně číst.
Ale když mi dá někdo jako důkaz to, že Haas a Alfa jsou pomalejší v zatáčkách, je to pouze na úsměv.
Miroslav D.
12:52 22.04.2019 37.188.155.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek