DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari má nejvýkonnější motor, na rovinkách získává až půl sekundy," prozrazuje Wolff po analýze

Šéf Mercedesu si náskok Ferrari v Bahrajnu vysvětluje výkonnější pohonnou jednotkou, po stránce aerodynamiky by jejich monoposty dle analýzy měly být na podobné úrovni.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ferrari má nejvýkonnější motor, na rovinkách získává až půl sekundy," prozrazuje Wolff po analýze

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 112, poslední 02.04.2019 21:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 01.04.2019 20:26
A ještě ti přidám třeba Jedno ale mají Renault… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 02.04.2019 08:28
Napsal jsem ti i jasnou metodu která k tomu byla… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 01.04.2019 11:53
Rosberg během kvalifikace ve sky sport řekl:… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.33.XXX
    Rosberg během kvalifikace ve sky sport řekl: Ferrari spoaluje více oleje než Mercedes, tenhle postup začali používat až v pátek tady v Bahrajnu jako používali v Barceloně, v Austrálii se tomu vyhli, protože jak Ferrari, tak Alfa Romeo a Haas měli s tímhle vyšším výkonem problém, který vyustil k "rozapdu" výfuku. Jestli je tohle pravda, měla by FIA zasáhnout a zakázat další podvody Ferrari 13

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Že by do toho tak viděl? Pokud spalují v normě, nic neporušují. A hlavně, to jde dělat jen chvilku....díky normě oleje. Ferko bylo rychlé "pořád".

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.33.XXX
        Ta restrikce není omezená na jedno kolo či závod, jsou tam šedé zóny a očividně toho dokázali využít 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak kolik lze spotřebovat oleje je stanoveno přece.....a to je tak na kvalifikaci. 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            37.48.33.XXX
            No to právě není, Grhame Grhame, ty kluku ušatá, kdyby to tak bylo, nikdo by to nepřeváděl do závodu 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Hele, tak dej bližší info jak to funguje.....tohle je debata o ničem.
              Píšeš že spotřeba oleje není stanovena a to si myslím že nemáš pravdu. je to tuším 0,6 litru? A má být v budoucnu 0,3.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                37.48.33.XXX
                0,6 litru na co? na kolo? na závod? 20

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Je to na 100km

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    jo je to tak....

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      37.48.33.XXX
                      V tom případě nechápu, proč nejsou senzory průtoku? protože tohle během závodu fakt neholídáte

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        Tohle prý až příští rok. Zase snížení objemu na 0,3 a má se nově hlídat i konstantnost spotřeby oleje v závodě. Trvá jim to 17

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jumpman

                          jumpman

                          178.255.168.XXX
                          vždyť už nesmějí mít odvětrání skříně fyzicky propojené se sáním motoru, to se potom dost těžko něco spaluje. Tohle všechno jsou pouhé spekulace

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • airwar1939

                            airwar1939

                            176.74.141.XXX
                            Spalování oleje byla nepodložená spekulace už loni, ale lidi na to zjevně slyší i letos. V závodním režimu, zvláště v situaci kdy týmy ani nevyužívají maximální množství paliva pro závod je to holá pitomost.

                            + 2 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • HellHogr

                              HellHogr

                              37.48.33.XXX
                              Tvoje logika je naprosto úžasná - takže dle tebe nemůžou navýšit výkon zvýšením průtoku paliva na kolo- dvě? a takhle měnit nastavení, když třeba výjde i SC? 19

                              + 3 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              Jestli to spojuješ s tím že ani nespotřebují maximální množství paliva v závodě tak vůbec nevíš o čem to je. Je to hlavně o tom dostat víc než dovoluje průtokoměr 03

                              Jinak to zpřísňování nedělají pro srandu nebo z dlouhé chvíle.

                              + 3 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • airwar1939

                                airwar1939

                                176.74.141.XXX
                                Obávám se že o čem to je neví ve Formuli 1 zatím nikdo. Ano v každém voze je průtokoměr, ale týmy nejdou v závodním režimu na takovou hodnotu, aby se jen blížili maximu, to by totiž museli jezdit s kvalifikačním nastavením a to v závodě opravdu nejezdí. Takže v závodě fakt nejsou u limitu prtokoměru, a tudíž by bylo logičtější mít o několik litrů paliva, než pokoutně spalovat olej.

                                Ale zpět k té spekulaci. Ano ten olej tam zjevně nejde přes průtokoměr, takže kudy tam jde? Všichni o tom mluví, ale FIA za rok nedokázala zjistit, kudy se tam ten olej dostává, a ostatní to nedokázali za rok zkopírovat.

                                A mimo jiné, FIA testuje i oleje, aby neobsahovali něco, co olej obsahovat nemá, a co se hodí spíše do paliva. A opět nula od nuly pošla.

                                Takže si trvám na tom, že je to super spekulace na pobavení lidí, nic víc.

                                + 2 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  85.70.164.XXX
                                  Jasně že mají různé režimy, a i v závodě využívají třeba při bránění pozice, na startu, při pokusu o podseknutí nebo při předjetí lepší režimy kde průtokoměr jede na maximum. No a k tomu si pomoci ještě olejíčkem má přece cenu zlata. Proto se to zpřísňuje, na mě ale hodně pomalu!

                                  + 2 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • airwar1939

                                    airwar1939

                                    176.74.141.XXX
                                    Ale Leclerc byl pekelně rychlý pořád, ne jenom při několika tebou zmiňovaných situacích.

                                    Spalovací motor funguje tak že spaluje nějaké paliva, v našem případě uhlovodíky získané z ropyy obohacené isooktan, toluen, benzen a další složky (aditiva) jejich úkolem je zajistit co největší účinek hoření. Plus jsou tam zlomkyy maziv na mazaní třeba palivového čerpadla, vstřikovacího systému atd. V zásadě je ale benzín skvělé odmašťovadlo a rozpouštědlo.

                                    Proto by motor mohl běžet a nezadřel se, musí motor obsahovat i zásobu motorového oleje, který využívá k mazání. Motorový olej je minerální olej vyyrobený destilací z ropy, podobně jako třeba nafta či benzín a nebo existují i oleje syntetické, či kombinace obojeho. U olejů jsou klíčové vlastnosti především mazivost, tekutost a nízká odparnost. A hlavně musí mít vysokou teplotní odolnost.

                                    Obě popsané složky jsou tedy v přímem rozporu, a snažit se jednu složku obohatit o druhou by vedlo ke snížení účinnosti. Benzn co obsahuje mnoho mazivových složek bude hůře hořet. Olej co bude obsahovat palivové složky, bude hůře mazat, a motor se bude přehřívat a hrozí poškození. Tudíž využívat olej jako palivo je z logiky věci nesmysl.

                                    Pozor, tím ale netvrdím že motor olej nespotřebovává, olej se na stěnu pístu a válce nanese v mikronové vrstvě, o číím je řidší tím lepší kluzné podmínky nabízí, ale o to více se ho dostane do spalovacího prostoru a spolu s cyklem výfuku z motoru ven, a v motorové skříni pak ten olej ubývá. Ale opět paltí, že čím více by se ho takto do pracovního prostoru dostalo, tím více by to poškozovalo proces hoření paliva. Tudíž v praxi jde o kompromis co nejlepšího mazání a co nejlepšího průběhu spálení paliva.

                                    + 0 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama