DISKUZE K ČLÁNKU Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42
Výkony Williamsu jsou letos velkým zklamáním. Jeho vůz FW42 je jasně nejpomalejší ze všech, podle jezdce Georgea Russella se ale týmu podařilo odhalit jeho základní problém.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
tom11
14:32 25.03.2019 77.48.94.XXX
souhlasím. jde totiž o to, že dneska je vše v F1 tak složité, že to už bohužel nejde dělat tak, jako dřív. miluju a ohromně obdivuju garážisty. Copersucar, Shadows Hesheth…. Ale upřímně řečeno - jak by ta tom byl takový tým dneska, když Williams je se svou tradicí, historií a dřívějšími úspěchy tam, kde je?
aby bylo správně rozuměno. rozhodně nejsem pro jakoukoli unifikaci v F1. Ale pak je nutné nastavit pravidla tak, aby měli všichni, kdo splní nějaké základní zadání alespoň jakousi šanci na úspěch. byl jsem odpůrcem finančních stropů, ale bez nich to asi opravdu nepůjde, pokud tedy nebude jezdit po trati několik klonů ferek, mercedesů a RB a pak s odstupem "malí konstruktéři" McL, Williams….
aby bylo správně rozuměno. rozhodně nejsem pro jakoukoli unifikaci v F1. Ale pak je nutné nastavit pravidla tak, aby měli všichni, kdo splní nějaké základní zadání alespoň jakousi šanci na úspěch. byl jsem odpůrcem finančních stropů, ale bez nich to asi opravdu nepůjde, pokud tedy nebude jezdit po trati několik klonů ferek, mercedesů a RB a pak s odstupem "malí konstruktéři" McL, Williams….
Situs
14:27 25.03.2019 85.70.164.XXX
Pokud se takový McLaren stane B-týmem co si bude jen kupovat co se dá tak nevidím jediný důvod proč bych mu měl v konstruktérském světě F1 fandit. To je lepší když se McLaren zaměří jen na Indy kde si prostě nakoupí co ostatní a můžou bojovat o vítězství, nebudou tam dělat jen kompars konstruktérským týmům.
daaviid23
14:15 25.03.2019 90.182.169.XXX
Historický odkaz týmu je důležitá hodnota. Historický úspěch nikdo nikomu nevezme a je důležité pamatovat na velká vítězství.
Je tu ale velké ale. Historie je nic pokud není podpořena současností. Tak to cítím já. Williams, kdysi slavný tým, ale dneska tým do počtu a v podstatě k ničemu. Tvrdě napsáno ale tak to vidím já.
Osobně třeba vidím rozdíl mezi Williamsem a Mclaren. Někteří tvrdí, že jsou oba na ústupu. Osobně věřím Mclarenu, že od roku 2021, pokud dobře restartují tým, se můžou zařadit minimálně zpět mezi širší špičku. Naopak Williams bude skomírat. Tam už je jediné řešení odkup. (Mercedesem?)
Takže abych odpověď na otázku, na 100% raději Haas než dnešní Williams.
Je tu ale velké ale. Historie je nic pokud není podpořena současností. Tak to cítím já. Williams, kdysi slavný tým, ale dneska tým do počtu a v podstatě k ničemu. Tvrdě napsáno ale tak to vidím já.
Osobně třeba vidím rozdíl mezi Williamsem a Mclaren. Někteří tvrdí, že jsou oba na ústupu. Osobně věřím Mclarenu, že od roku 2021, pokud dobře restartují tým, se můžou zařadit minimálně zpět mezi širší špičku. Naopak Williams bude skomírat. Tam už je jediné řešení odkup. (Mercedesem?)
Takže abych odpověď na otázku, na 100% raději Haas než dnešní Williams.
tom11
14:05 25.03.2019 77.48.94.XXX
… a teď si trošku rejpnu: co jako fanouškové uvidíme raději? trápící se tým se ztrátou dvě vteřiny na kolo na předposledního, ale s vlastním ( i když chybným ) vývojem, nebo tým, který sice sdílí nějaké součásti a informace s jiným, ale bojuje úspěšně ve špici středu pole?
Mansell_fan
13:10 25.03.2019 37.188.133.XXX
To samé říkali loni. Je to trapné
Proč by tým který se technicky i finančně potácí nad propastí měl několik měsíců přepracovávat auto, aby jeho ztráta na předposledního klesla ze 2 sekund na jednu? Tenhle rok můžou zas komplet odpískat
Proč by tým který se technicky i finančně potácí nad propastí měl několik měsíců přepracovávat auto, aby jeho ztráta na předposledního klesla ze 2 sekund na jednu? Tenhle rok můžou zas komplet odpískat
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek