DISKUZE K ČLÁNKU "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu

Honda se poprvé od roku 2008 minulý víkend vrátila s Red Bullem na pódium. Povedlo se jí to, co během třech sezón s McLarenem v nové éře nedokázala. I když šlo o úspěch, tak její ambice s novým partnerem jsou vyšší. Potíže se však nedají vyřešit za jednu noc, výkon brzy dál navýší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 23.03.2019 09:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 7 lidí) 21.03.2019 08:49
V McLarenu si rvou vlasy a dobře jim tak! Od… »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 21.03.2019 17:55
McL si to pořádně pohnojil. Ronova vize továrního… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 21.03.2019 09:46
Vím co vím teď tak jako špatné rozhodnutí vidím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
McL si to pořádně pohnojil. Ronova vize továrního týmu fuč i s Ronem a McL místo toho, aby si konečně začal užívat dnes už poměrně slušného motoru jen platí odstupné. A to jak Ronovi, tak Hondě a částky to nejsou malicherné, nad kterými se dá máchnout rukou. A co hůř, tak veškerou smetanu za kterou tak draze zaplatili mizernými výkony teď slízne konkurence.
Přitom už stačilo tak málo. Kdyby nechali Rona dělat svou práci a třeba využít i Jensona který má dodnes s Hondou nadstardartní vztahy a přitom dostatek znalostí z motoristického prostředí a k tomu ještě umí výborně japonsky pro komunikaci s Hondou, tak se oba mohli kupředu posunout mnohem dříve a úspěšně. Jenže oni né, raději nechali vyřvávat Alonsa jak je Honda mizerná do celého světa.
Ale co. Už je to pryč a teď Mekáči nezbývá nic jiného než se postavit na vlastní nohy jako zákazník s Renaultem, který pod Cyrilovým vedením začíná ztrácet a doufat že tenhle tým nepřestanou beduíni i nadále dotovat.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Koukni se jak to bylo loni a holt prostě letos Ferrari zakulhalo. Což na věci nic nemění.
Ano, Honda udělala pátým rokem konkurenceschopný motor. Ale není to žádnej super motor. Dle mého názoru, +- na úrovni Renaultu. Jednou se to dozvíme....ale ano, Honda je ve hře a i díky dobrému šásku RB. Další závody se dozvíme více. Nakonec je to F1, ty předchozí 4 roky v F1 "nebyli".

Jasně Renaultu(Mclarenu) se rozbyl MGU-K, ke chvále to není.....ale tohle řešme spravedlivě až po 10 závodech.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

188.92.15.XXX
To přece není o tom, něčemu věřit. RBR vybojoval pódium. To je prostě fakt. Ke všemu Hondě dojely do cíle všechny motory. Na rozdíl například od Renalutu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Oni něco testovali v Braceloně, TR a RB měli každý "jiný" motor. Honda do toho rve neskutečné peníze, takže úspěch by měl přijít.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Hele Japonci a komunikace je prostě problém. Ano dalo se to udělat lépe. Honda přišla nepřipravená vše budovala, takže to mělo logiku, že budou poslední a budou to dohánět. Nikdo ale nečekal ty brutální rozdily ve výkonu, to zaprvé. A ten problém neměla jen Honda. Tak velkou nespolehlivost těchto nových PJ, taky nikdo nepředpokládal. Honda se učila za pochodu a kdyby nepřijala pomoc zvenčí, dodnes by nebylo hotovo. To není kritika, to je jen konstatování faktu....to samé udělalo Ferrari a Renault. V jak velké míře přesně nevím, ale přijde mě, že Renault , respektive jsem to nikde nečetl, AVL nepotřeboval. Ale třeba to utajili....

Jasně, ani Mclaren neměl vše ideální.

Jak by se zachoval RON ? Těžko říci, ale spíše bych věřil v návrat k Mercedesu. On chtěl nějakého velké investora z Číny a to by do sebe zapadalo. Na druhou stranu Renault by dnes byl sám a to by bylo taky pro F1 špatně. Vše zlé, je k něčemu dobré.

S masírovaním RB si ještě užijeme.

Nějak nemohu moc pochopit, proč se dělá z Hondy super výrobce motorů.
Ano, masírka RB teď pojede na plné koule....tak tomu začnou i někteří věřit.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ty jednotky jsou složité a to pro všechny. Osobně si myslím že Renault není slabší jak Honda. Nakonec všichni chceme, aby to bylo motorově srovnané, takže dobrá zpráva. Myslím, že ohledně spolehlivosti se někteří mohou ještě zapotit a nejen Renault a Honda.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak začali o rok a půl po ostatních. A podívej se, kde je Renault. 03

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
Nemas to trochu popletene,tim kdo tlacil na okamzity vstup byli jednoznacne Japonci a jejich nekriticka vyhlaseni ohledne vyvoje snad cetl(videl) uplne kazdy,oni si snad opravdu mysleli a verili tomu ze cokoliv sjede z vyrobni linky tak bude okamzite konkurenceschopne a bude delat body.Kdyz vidim prohlaseni o navysovani vykonu pohone jednotky u HON. tak je to spis k pousmani ,protoze od jejich vstupu nedelaji v podstate nic jineho a tato vysledkova vlastovka jeste nemusi znamenat zadny zasadnejsi prunik na podia ani body v nasledujicich zavodech ...

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ten jejich zvuk se mi fakt íbí. Zdá se mi mnohem hezčí, než u konkurence.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

188.92.14.XXX
Souhlas, 4 roky testovat nejde. Měli si s Hondou sednout a říct si, že takhle to nejde a obě strany musí začít od začátku a hlavně jinak. V McLarenu, ale i v Hondě chyběl někdo, kdo měl zkušenosti a patřičný respekt k tomu, aby ten vztah obě strany narovnaly. Já si myslím, že kdyby byl Ron stále u vesla, k odchodu Hondy by nedošlo.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Máš pravdu, jen jsem se zamyslel kdyby něco mohlo změnit jak to dopadlo tak tohle mohla být jedna z těch věcí. Rok 2017 a změna konceptu byla další facka která nadělala další šrámy do zvedající se psychiky v McLarenu. Někdy se vztah už hodně unaví a v McLaren Honda se toho stalo příliš mnoho.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Bylo to 2017 a motor se fakt nepovedl. Za to veto RD , děkoval Marko kudy chodil.....prostě to nevyšlo a už to nejde změnit. Zpětně to však jde vymyslet co a jak mělo být. Jenže to je po bitvě a to je každý generál.
V každém případě čtyři roky testovat motory v F1 fakt nejde, to si říkejte co chcete. A Honda 4 roky testovala.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Vím co vím teď tak jako špatné rozhodnutí vidím vetování Hondy pro RedBull Ronem na rok 2017. Samo to rozhodnutí mi dávalo velký smysl, ale vzhledem k tomu co následovalo mi teď zpětně přijde jako chybné. Další tým navíc, více dat pro vývoj motoru, přímé srovnání kde je motor a kde auto, lepší roztříštěný tlak na Hondu, lepší uvědomění si vlastních nedostatků a větší soustředěnost na sebe atd atd. To prohlášení na rok 2018 o pódiích a vítězení ukazuje že jejich přesvědčení o jejich práci už bylo trochu iluzionární. Jestli potřebovali natlouct nos až výměnou motoru a teď přebudovávat tým k lepší efektivnosti tak je to přiznání že tam někde v McLarenu byla taky chyba a přišli na ní až přímém porovnáním aut s konkurencí. Hondu a její vstup do partnerství s McLarenem ale rozhodně neomlouvám, to byl strašný debakl který hodně podlomil jejich společnou budoucnost. Já si dovedu představit že Alonso byl tak zděšen že první závod vynechal svým zoufalým činem aby tu ostudu měl na rukou někdo jiný jako první. Ale před soudem to zapřu 13

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Určitě nervou, vztah nefungoval, museli odejít.... Renault není slabší než Honda. Holt RB umí šásko...Růžové sny jak ve všem přidají, bych vydělil dvěma a odečetl deset.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

188.92.14.XXX
V McLarenu si rvou vlasy a dobře jim tak!
Od začátku tvrdím, že odmítnout Hondu byla největší chyba McLarenu v jejich novodobé historii. Ještě bych pochopil, kdyby se vrátili, v té době, k nejlepšímu motoru v poli - k Mercedesu, ale začít používat druhý nejslabší a nejproblémovější motor?!!! WTF?!!! Jako jejich skalní a dlouhodobý fanoušek si přeju jediné - vyházet všechny, kteří tohle rozhodnutí udělali!

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama