DISKUZE K ČLÁNKU "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu

Honda se poprvé od roku 2008 minulý víkend vrátila s Red Bullem na pódium. Povedlo se jí to, co během třech sezón s McLarenem v nové éře nedokázala. I když šlo o úspěch, tak její ambice s novým partnerem jsou vyšší. Potíže se však nedají vyřešit za jednu noc, výkon brzy dál navýší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 23.03.2019 09:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mr.B

    Mr.B

    188.92.14.XXX
    V McLarenu si rvou vlasy a dobře jim tak!
    Od začátku tvrdím, že odmítnout Hondu byla největší chyba McLarenu v jejich novodobé historii. Ještě bych pochopil, kdyby se vrátili, v té době, k nejlepšímu motoru v poli - k Mercedesu, ale začít používat druhý nejslabší a nejproblémovější motor?!!! WTF?!!! Jako jejich skalní a dlouhodobý fanoušek si přeju jediné - vyházet všechny, kteří tohle rozhodnutí udělali!

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Určitě nervou, vztah nefungoval, museli odejít.... Renault není slabší než Honda. Holt RB umí šásko...Růžové sny jak ve všem přidají, bych vydělil dvěma a odečetl deset.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Vím co vím teď tak jako špatné rozhodnutí vidím vetování Hondy pro RedBull Ronem na rok 2017. Samo to rozhodnutí mi dávalo velký smysl, ale vzhledem k tomu co následovalo mi teď zpětně přijde jako chybné. Další tým navíc, více dat pro vývoj motoru, přímé srovnání kde je motor a kde auto, lepší roztříštěný tlak na Hondu, lepší uvědomění si vlastních nedostatků a větší soustředěnost na sebe atd atd. To prohlášení na rok 2018 o pódiích a vítězení ukazuje že jejich přesvědčení o jejich práci už bylo trochu iluzionární. Jestli potřebovali natlouct nos až výměnou motoru a teď přebudovávat tým k lepší efektivnosti tak je to přiznání že tam někde v McLarenu byla taky chyba a přišli na ní až přímém porovnáním aut s konkurencí. Hondu a její vstup do partnerství s McLarenem ale rozhodně neomlouvám, to byl strašný debakl který hodně podlomil jejich společnou budoucnost. Já si dovedu představit že Alonso byl tak zděšen že první závod vynechal svým zoufalým činem aby tu ostudu měl na rukou někdo jiný jako první. Ale před soudem to zapřu 13

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Bylo to 2017 a motor se fakt nepovedl. Za to veto RD , děkoval Marko kudy chodil.....prostě to nevyšlo a už to nejde změnit. Zpětně to však jde vymyslet co a jak mělo být. Jenže to je po bitvě a to je každý generál.
        V každém případě čtyři roky testovat motory v F1 fakt nejde, to si říkejte co chcete. A Honda 4 roky testovala.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Máš pravdu, jen jsem se zamyslel kdyby něco mohlo změnit jak to dopadlo tak tohle mohla být jedna z těch věcí. Rok 2017 a změna konceptu byla další facka která nadělala další šrámy do zvedající se psychiky v McLarenu. Někdy se vztah už hodně unaví a v McLaren Honda se toho stalo příliš mnoho.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        77.240.186.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          188.92.14.XXX
          Souhlas, 4 roky testovat nejde. Měli si s Hondou sednout a říct si, že takhle to nejde a obě strany musí začít od začátku a hlavně jinak. V McLarenu, ale i v Hondě chyběl někdo, kdo měl zkušenosti a patřičný respekt k tomu, aby ten vztah obě strany narovnaly. Já si myslím, že kdyby byl Ron stále u vesla, k odchodu Hondy by nedošlo.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • ArtaBAN

          ArtaBAN

          46.39.169.XXX
          Nemas to trochu popletene,tim kdo tlacil na okamzity vstup byli jednoznacne Japonci a jejich nekriticka vyhlaseni ohledne vyvoje snad cetl(videl) uplne kazdy,oni si snad opravdu mysleli a verili tomu ze cokoliv sjede z vyrobni linky tak bude okamzite konkurenceschopne a bude delat body.Kdyz vidim prohlaseni o navysovani vykonu pohone jednotky u HON. tak je to spis k pousmani ,protoze od jejich vstupu nedelaji v podstate nic jineho a tato vysledkova vlastovka jeste nemusi znamenat zadny zasadnejsi prunik na podia ani body v nasledujicich zavodech ...

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak začali o rok a půl po ostatních. A podívej se, kde je Renault. 03

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ty jednotky jsou složité a to pro všechny. Osobně si myslím že Renault není slabší jak Honda. Nakonec všichni chceme, aby to bylo motorově srovnané, takže dobrá zpráva. Myslím, že ohledně spolehlivosti se někteří mohou ještě zapotit a nejen Renault a Honda.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Hele Japonci a komunikace je prostě problém. Ano dalo se to udělat lépe. Honda přišla nepřipravená vše budovala, takže to mělo logiku, že budou poslední a budou to dohánět. Nikdo ale nečekal ty brutální rozdily ve výkonu, to zaprvé. A ten problém neměla jen Honda. Tak velkou nespolehlivost těchto nových PJ, taky nikdo nepředpokládal. Honda se učila za pochodu a kdyby nepřijala pomoc zvenčí, dodnes by nebylo hotovo. To není kritika, to je jen konstatování faktu....to samé udělalo Ferrari a Renault. V jak velké míře přesně nevím, ale přijde mě, že Renault , respektive jsem to nikde nečetl, AVL nepotřeboval. Ale třeba to utajili....

            Jasně, ani Mclaren neměl vše ideální.

            Jak by se zachoval RON ? Těžko říci, ale spíše bych věřil v návrat k Mercedesu. On chtěl nějakého velké investora z Číny a to by do sebe zapadalo. Na druhou stranu Renault by dnes byl sám a to by bylo taky pro F1 špatně. Vše zlé, je k něčemu dobré.

            S masírovaním RB si ještě užijeme.

            Nějak nemohu moc pochopit, proč se dělá z Hondy super výrobce motorů.
            Ano, masírka RB teď pojede na plné koule....tak tomu začnou i někteří věřit.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mr.B

              Mr.B

              188.92.15.XXX
              To přece není o tom, něčemu věřit. RBR vybojoval pódium. To je prostě fakt. Ke všemu Hondě dojely do cíle všechny motory. Na rozdíl například od Renalutu.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Koukni se jak to bylo loni a holt prostě letos Ferrari zakulhalo. Což na věci nic nemění.
                Ano, Honda udělala pátým rokem konkurenceschopný motor. Ale není to žádnej super motor. Dle mého názoru, +- na úrovni Renaultu. Jednou se to dozvíme....ale ano, Honda je ve hře a i díky dobrému šásku RB. Další závody se dozvíme více. Nakonec je to F1, ty předchozí 4 roky v F1 "nebyli".

                Jasně Renaultu(Mclarenu) se rozbyl MGU-K, ke chvále to není.....ale tohle řešme spravedlivě až po 10 závodech.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Největším viníkem problémů McLarenu posledních pět let podle mě je Ron Dennis a Martin Whitmarsch. Totálně nepřipravený přechod na Hondu, která na Formuli 1 nebyla vůbec připravena. Ke všemu snaha o jakousi exkluzivitu a vývoj motoru jen v jednom šasi také Hondě dvakrát nepomohlo.

      Odchod od Hondy pak byl logickým, ale chybným krokem, ale po třech letech plných fiasek holt lidé obvykle neudělají nejracionálnější rozhodnutí.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Na komunikaci s Japonci si loni Tost nestěžoval, naopak si pochvaloval jejich upřímnost, a ani letos jsem od Hornera či Marka neslyšel křivého slova na Japonce, takže otázka, je kde byl tehdy skutečně problém.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        Kde by byl? Před Hondou, na úrovni Ferrari.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Iscarian

        Iscarian

        89.177.215.XXX
        Jestli se ovšem Mercedesu bude chtít, McLaren byl ten co odešel od Mercedesu, ne naopak.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Neříkám, že je Renault někde daleko za nimi. Ale o rok a půl víc práce, po celou dobu měl k datům 3 týmy místo jednoho a jsou při nejlepším tam kde Honda. 03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Opět: vycházíš z čeho? Z tvých přání? Nebo z toho, že od Ferrari a Hondy dostali skoro kolo?

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama