DISKUZE K ČLÁNKU "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu
Honda se poprvé od roku 2008 minulý víkend vrátila s Red Bullem na pódium. Povedlo se jí to, co během třech sezón s McLarenem v nové éře nedokázala. I když šlo o úspěch, tak její ambice s novým partnerem jsou vyšší. Potíže se však nedají vyřešit za jednu noc, výkon brzy dál navýší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
09:05 23.03.2019 176.74.141.XXX
Tak především Honda v roce 2015 vstupovala do Formule 1 bez zkušeností, z nedostatkem lidí, po dvou letech "testování". Ten projekt byl totálně uspěchaný. Otázka je kdo to podělal, ale osobně si myslím že na to hodně tlačit Whitmarsch a následně Dennis, protože potřebovali Hondu jako investora, a tak nějak doufali že Honda byla jen pár desetin za TOP motorem. A pak si také myslím, že Honda nikdy neodváděla zlou práci. Odváděla práci adekvátní svým možnostem, schopnostem, zkušenostem.
To že Honda ani po pěti letech nemá motor na úrovni Mercedesu není žádná ostuda, Usain Bold vyhrát tři olympiády po sobě 100 m, 200 m a štafetu a ostuda to rozhodně nebyla. Martina Sáblíková válcuje konkurentky už 10 let... prohrávat s nejlepším není ostuda.
To že Honda ani po pěti letech nemá motor na úrovni Mercedesu není žádná ostuda, Usain Bold vyhrát tři olympiády po sobě 100 m, 200 m a štafetu a ostuda to rozhodně nebyla. Martina Sáblíková válcuje konkurentky už 10 let... prohrávat s nejlepším není ostuda.
airwar1939
19:16 22.03.2019 176.74.141.XXX
Pak víš že historie se neustále opakuje, a platí to i pro Formuli 1.
airwar1939
19:06 22.03.2019 176.74.141.XXX
Možná neznáš historii, ale bylo množství týmů které v šedesátých a sedmdesátých letech vznikli, budovali továrny, vyhráli i nějaké tituly... a pak přišel nějakej ožungr co neuměl zhola nic, koupil auta a založil stáj s názvem Williams. A po pár letech začal vyhrávat tituly. Takže asi takto k první polovině tvého příspěvku.
A k druhé polovině, pravidla umožňují nakupovat motor, převodovku, zavěšení a chlazení. Přední část auta a kompletní aero si musí týmy navrhnout sami. Podle mě je tohle pravidlo dobré, protože výrazně snižuje náklady finančně slabších týmů a umožňuje jim být relativně konkurenceschopní. A pokud budou tyhle zákaznické týmy schopny nakoupit motor, převodovku a zavěšení a k tomu postavit auto kterým převalcují Ferrari, tak proti tomu nic nemám. Nehledě na to, že já pamatuji dobu, kdy Ferrari končilo v druhé polovině výsledkové listiny (tedy spíše na začátku poslední třetiny).
PS: První skutečný Williams byl FW 06, předchozí vozy které Frank nasadil najdeš na wikipedii pod "Frank Williams Racing Cars", viz odkaz https://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Williams_Racing_Cars
A k druhé polovině, pravidla umožňují nakupovat motor, převodovku, zavěšení a chlazení. Přední část auta a kompletní aero si musí týmy navrhnout sami. Podle mě je tohle pravidlo dobré, protože výrazně snižuje náklady finančně slabších týmů a umožňuje jim být relativně konkurenceschopní. A pokud budou tyhle zákaznické týmy schopny nakoupit motor, převodovku a zavěšení a k tomu postavit auto kterým převalcují Ferrari, tak proti tomu nic nemám. Nehledě na to, že já pamatuji dobu, kdy Ferrari končilo v druhé polovině výsledkové listiny (tedy spíše na začátku poslední třetiny).
PS: První skutečný Williams byl FW 06, předchozí vozy které Frank nasadil najdeš na wikipedii pod "Frank Williams Racing Cars", viz odkaz https://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Williams_Racing_Cars
airwar1939
18:55 22.03.2019 176.74.141.XXX
Příští týden by měla FIA spolu s Liberty představit svoji představu Formule 1 po roce 2020. Jsem celkem netrpělivý s čím příjdou... každopádně podle spekulaci LM zatím nedokázala pro svou vizi získat TOP týmy.
Ferda
18:52 22.03.2019 46.47.176.XXX
Říká se to velice snadno, ale když se zamyslíš, tak realita je mnohem krutější.
Představ si, že sám buduješ továrnu se zaměřením pro F1 několik desetiletí a pak příjde nějaký ožungr který neumí zhola nic, ale i s holou pjdelí si za zlomek nákladů a bez vlastního vývoje koupí takřka celý vůz od nejbohatšího týmu v poli a hned začne sklízet úspěchy.
Né, tohle opravdu není fér.
A teď si představ situaci, že stejnou politiku začne dělat i Mercedes. Klidně by se mohlo stát, že smete ze stolu celé Ferrari i s jejich odběrateli.
Opravdu chceš vidět Ferrari jak mu dává na pjdel i Force India, Williams a ještě několik dalších týmů, které tahle možnost pravidel do F1 nově naláká?
Představ si, že sám buduješ továrnu se zaměřením pro F1 několik desetiletí a pak příjde nějaký ožungr který neumí zhola nic, ale i s holou pjdelí si za zlomek nákladů a bez vlastního vývoje koupí takřka celý vůz od nejbohatšího týmu v poli a hned začne sklízet úspěchy.
Né, tohle opravdu není fér.
A teď si představ situaci, že stejnou politiku začne dělat i Mercedes. Klidně by se mohlo stát, že smete ze stolu celé Ferrari i s jejich odběrateli.
Opravdu chceš vidět Ferrari jak mu dává na pjdel i Force India, Williams a ještě několik dalších týmů, které tahle možnost pravidel do F1 nově naláká?
airwar1939
18:27 22.03.2019 176.74.141.XXX
Ale nikdo nenutí likvidovat tyto tři stáje. Renault je tovární stáj, pro tu by při obratu a zisku automobilky neměla být Formule 1 problém, krom toho má potenciál sehnat silné sponzory.
U McLarenu je probém že on to pohnojil tím že se rozešel s Mercedesem a pak uspěchal spolupráci s Hondou, Ale šanci má.
U Williamsu nevěřím, že nyní mají šanci přežít, pokud nepotlačí ego. Podle mě by měli využít na 100% to co jim pravidla umožňují ohledně nákupu komponent, a klidně by měli kývnout na to být juniorkou Mercedesu. Umožnilo by jim to restart... a tu jámu s které se potřebují vyhrabat si vykopali sami.
U McLarenu je probém že on to pohnojil tím že se rozešel s Mercedesem a pak uspěchal spolupráci s Hondou, Ale šanci má.
U Williamsu nevěřím, že nyní mají šanci přežít, pokud nepotlačí ego. Podle mě by měli využít na 100% to co jim pravidla umožňují ohledně nákupu komponent, a klidně by měli kývnout na to být juniorkou Mercedesu. Umožnilo by jim to restart... a tu jámu s které se potřebují vyhrabat si vykopali sami.
Ferda
18:18 22.03.2019 46.47.176.XXX
Z jedné strany je moc fajn, že to umožňuje velice slušné přežití finančně slabým týmům, ale proč likvidovat stálice typu Williams, McLaren a Renault, který po převzetí lotusu zainvestoval do F1 větší částky, než všechny nákupční týmy dohromady.
HellHogr
09:48 22.03.2019 37.48.33.XXX
Jojo, Honda po 5 letech ve F1 udělala relativně spolehlivý a výkonný motor, klap klap, sorry, ale co jejich práce 2015? 2016, 2017? i to se jich McLaren zastával, teď se tu kope do McLarenu, ale vzal by si RB Hondu z roku 2015? silně pochybuju, že se museli zlepšit je logický, pokud by byli na stejným místě, tak by to museli být lidi, kteří nejsou na svým místě, což u Hondy určitě nehrozí, je však smutný, že Honda se nechává zaprodat za PR kecy RB, kdo byl partnerem v dobrých i zlých čase, když Honda odváděla fakt zlou práci, já bych řekl, že je tohle dost smuntje pohled i na to, že Honda i tak stále nemá na Mercedes
airwar1939
22:38 21.03.2019 176.74.141.XXX
Na komunikaci s Japonci si loni Tost nestěžoval, naopak si pochvaloval jejich upřímnost, a ani letos jsem od Hornera či Marka neslyšel křivého slova na Japonce, takže otázka, je kde byl tehdy skutečně problém.
airwar1939
22:36 21.03.2019 176.74.141.XXX
Největším viníkem problémů McLarenu posledních pět let podle mě je Ron Dennis a Martin Whitmarsch. Totálně nepřipravený přechod na Hondu, která na Formuli 1 nebyla vůbec připravena. Ke všemu snaha o jakousi exkluzivitu a vývoj motoru jen v jednom šasi také Hondě dvakrát nepomohlo.
Odchod od Hondy pak byl logickým, ale chybným krokem, ale po třech letech plných fiasek holt lidé obvykle neudělají nejracionálnější rozhodnutí.
Odchod od Hondy pak byl logickým, ale chybným krokem, ale po třech letech plných fiasek holt lidé obvykle neudělají nejracionálnější rozhodnutí.
airwar1939
22:23 21.03.2019 176.74.141.XXX
Pokud nemají týmy dostatek pěněz a kvalitní konstrukční tým, tak je nákup komponent od jiného týmu dobrým řešením. Bez něho by nevzniknul Haas, a Sauber s Torro Rosso už by zde nebyly.
Ferda
18:41 21.03.2019 46.47.176.XXX
Mi osobně současný trend Béčkových týmů vůbec nezamlouvá. Je to hrob F1 jak jsme ji po několik desítiletí znali a navíc s velkými riziky. Jednak to zabíjí všechny týmy, které kopou pouze sami za sebe. (Williams, Renault, Mekáč). Ale taky může poslat do věčných lovišť i odběratelské týmy v případě odchodu továren a i k tomu časem příjde.
GRAHAM
18:07 21.03.2019 77.236.218.XXX
Oni se spíše ti "odzdola" zlepšují více než dříve a TOP je ještě lepší než dříve....koukni na investice, počty lidí atd, přičti k tomu zdílení součástek a je to tam. V každém případě by Mclaren i Renault měl ve vývoji monopostu zabrat, tohle není omluva, pokud ztrácí nad vteřinu.... A kdo ví, pokud v roce 2021 nestopnou systém Btymů, či to nějak neomezí, tak mohou také více spolupracovat.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek