DISKUZE K ČLÁNKU Renault pro rok 2019 volí odlišnou filozofii vylepšování vozu, v oblasti motoru doufá ve větší zisky
Renault pro letošní sezónu volí podle svého jezdce Daniela Ricciarda zcela novou filozofii vývoje vozu, což by mu mělo pomoci se udržet vpředu a dále stahovat deficit v oblasti pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault pro rok 2019 volí odlišnou filozofii vylepšování vozu, v oblasti motoru doufá ve větší zisky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 2 lidé)
08.03.2019 13:50
Já jsem v testech žádné supetr přiblížení středu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
SergioPÉREZ
12:20 09.03.2019 78.108.149.XXXnakonec to o celkové 4.místo v PK mezi Renaultem a Racing Point bude ještě velká bitva,..-
-
SergioPÉREZ
16:20 09.03.2019 78.108.149.XXXindiáni mají větší rozpočet než minule a jedny z nejlepších inženýrů,..není důvod být vzadu, ale naopak zase první ze zbytku světa F1,.-
ArtaBAN
16:28 09.03.2019 46.39.169.XXX.. i s temi "nejlepsimi inzery" ukazali v preseason ze to nebude zadna slava ,body jim obcas prinese dobra kondice PU a souhra okolnosti,jezdecky nemaji co nabidnout a ani penizky napumpovane pres protekcni jezdce proste body samy neudelaji,tato sezona toho bude dokladem a doufam ze i ponaucenim pro ty ,kteri by obdobne experimenty s kralovsky platicimi nymandy chteli aplikovat v nekterych dalsich sezonach ...-
SergioPÉREZ
17:07 09.03.2019 78.108.149.XXXHlavně, že ostatní "jezdecky" něco nabízí, ale Titul bere Hamilton,..-
-
SergioPÉREZ
17:23 09.03.2019 78.108.149.XXXzávod se jede až za týden, zatím máš irelevantní pohled na věc,.
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
18:32 08.03.2019 176.74.141.XXXSvého času už ve Formuli 1 něco podobného bylo, ale dnes mě to příjde jako úlet o ničem. Hlavně to je další krok, který ani o píď nezlepší závodění.-
-
airwar1939
08:09 09.03.2019 176.74.141.XXXTak kvalifikace je klíčovou součástí závodního víkendu, a kdyby se za ní dávali body, třeba 3, 2 a 1 pro první tři, tak by to mělo vzhledem k jejímu významu logiku. A nepochybně by ji i zatraktivnilo. Ale nej kolo v závodě je sportovně o ničem.-
GRAHAM
11:27 09.03.2019 77.236.218.XXXJá bych to nezaváděl vůbec. Vzhledem k rozdilům v motorech v kvalifikaci. Kvalda je důležitá pro závod, v dnešním módu , díky nastavení F1 je úspěch velmi důležitý, takže naopak, myslím že body za kvaldu nejsou nutné.
Osobně mě přijde, protože za body se platí FIA, že jde jen o peníze.....-
Mike17
12:51 09.03.2019 185.149.130.XXXPro jezdce, co budou mít penalizace by to byla jediná motivace, proč vůbec Q3 jezdit. Tedy pro ty, kteří mají aspoň minimální šanci kvaldu vyhrát. Takový jeden bodík je proti závodu skoro nic a přesto by to mohlo přinést větší zábavu do kvaldy.-
-
-
-
Mike17
13:41 10.03.2019 185.149.130.XXXJako že by se snažili získat ten bodík a obětovali 25b za vítězství? V takovém Monaku by za PP následovala jistá ztráta přes 20 bodů (stačí se podívat na výsledek Maxe s nejlepším vozem v poli z poslední řady). Myslím, že by nikdo dlouho neváhal mezi obětováním jednoho a 20-ti.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek