DISKUZE K ČLÁNKU Renault pro rok 2019 volí odlišnou filozofii vylepšování vozu, v oblasti motoru doufá ve větší zisky

Renault pro letošní sezónu volí podle svého jezdce Daniela Ricciarda zcela novou filozofii vývoje vozu, což by mu mělo pomoci se udržet vpředu a dále stahovat deficit v oblasti pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault pro rok 2019 volí odlišnou filozofii vylepšování vozu, v oblasti motoru doufá ve větší zisky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 10.03.2019 14:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 2 lidé) 08.03.2019 09:39
Souhlas jurge. Je pravda, že se PJ R Mercedesu… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 08.03.2019 13:50
Já jsem v testech žádné supetr přiblížení středu… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.03.2019 15:08
Tak ať se daří, konkurence je potřeba 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          No to si nejsem jistý, jestli by to prošlo. A ani nevím, jestli bych chtěl kvaldu na stejných bodech jako závod. A vzhledem ke schopnosti vozů předjíždět si ani nemyslím, že by to bylo divácky atraktivní. Vybavuje se mi Abu 2010. Dívat se, jak je schopný pilot v koncích, protože se předjet prostě nedá.... Těch tratí, které jsou v tomto v pohodě je fakt málo.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Tak ať se daří, konkurence je potřeba 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    77.240.186.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Souhlas jurge. Je pravda, že se PJ R Mercedesu každý rok přibližovala a od Asijské části 2017 již dovolila RB celkem pravidelně bojovat o vítězství. Vzpomínám jak v r. 2014 byli velmi blízko PJ Ferrari, které jim poté uteklo. Tehdy byla PJ M úplně někde jinde. Jeslti je pravda, že přidali 50 ps (počítám od C spec. 2018) a jestli je pravda, že M a F přidali max 10 - 12 ps a přitom R pohlídal spolehlivost, jsou si poprvé tito 3 výrobci motorově rovni. Je otázka co Honda. Dle všeho výkon mají, ale jak správně zmiňuješ - nalézt kompromis mezi výkonem a spolehlivostí je rébus a ten Honda zatím zvládala nejhůře ze všech výrobců.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        A letos si tipnu že v tom bude Honda pokračovat a myslím že zcela úmyslně, aby měla vyšší výkon. Tipnu si že RB to po ní vyžaduje.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Jeslti se potvrdí vysledky testů, tedy fakt, že střed pole bude o mnoho blíže TOP týmům, tak by na to mohl RB celkem dojet, pže by měl podstatně větší problém se po penalizacích prokousat polem. Zároveň si nemyslím, že RB bude stejně silný jako loni... za týden touto dobou budeme zase o něco málo moudřejší :) Už aby to bylo!

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Nevím jak bude RB silný, myslím že v Hondě motoru jako takové problém nebude.....myslím že to bude hlavně o vývoji v sezóně. Někdo bude sypat hodně, někdo méně. Třeba Mclaren se myslím bude hodně soustředit už na F1 s jinými pneumatikami. Takže sypat do toho bude jen přiměřeně. Potřebují se i finančně stabilizovat, samozřejmě v módu, jak moc bude rychlé vylepšovaní potřeba. Holt Btýmy jim budou imho těžce zatápět. Není to uplně komfortní situace....aby to mohli, či měli možnost "komfortně" odjezdit na 4-5 místě, pobrat peníze a vylepšovat postupně, bez tlaku.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Já jsem v testech žádné supetr přiblížení středu pole ke špičce při závodních simulacích neviděl... ba naopak si troufnu tvrdit, že TOP týmy je nejeli 100% na plno, takže ten rozdíl bude spíše větší, než se jevilo v testech.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              81.19.11.XXX
              Staci se podívat, kde jsou s casema týmy středu letos a kde byli loni.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Já bych počkal.....může mít pravdu. I po testech se do prvního závodu vyvíjí....

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Přiznávám se, že už si rozdíly z loňských simulací závodu nepamatuji, takže nemám co porovnávat, letos mě ale top tým středu pole příjde stále o více než sekundu na kolo pomalejší... a jak píši výše, něco mě říká, že především Ferrari a Mercedes rozhodně nevyložili všechny karty.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  83.240.61.XXX
                  Ani nevíme s určitostí, jaký tým je 4. Dokonce se objevují hlasy, ze je to RB, pze 3. Je Renault. Vím však, ze při kvalifikacích loni ani zdaleka nebylo tolik týmu do 1s jako je tomu letos. A samozřejmě i loni Top týmy neukazaly svůj maximální potenciál.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • airwar1939

                    airwar1939

                    176.74.141.XXX
                    Mluvíš o kvalifikačních, ale letos se zatím žádná kvalifikace nejela, takže netuším co porovnáváš?

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      V testech jeli "kvalifikační" kola a jeli se i dlouhé stinty. Jisté porovnání tu je.....

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Adi

                      Adi

                      83.240.61.XXX
                      Myslel jsem samozřejmě porovnání kvalifikačních jízd v rámci predsezonich testu. Dlouhé jízdy si opravdu netroufám hodnotit, tam skryjes podstatně více než při nácviku quali jízd. BTW, kolik ze jsme viděli letos závodu, ze hodnotis dlouhé jízdy? 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • airwar1939

                        airwar1939

                        176.74.141.XXX
                        Naopak, pokud má něco hodnotu, tak jsou to simulace závodu, tam musíš načerpat plnou nádrž, mód motoru musíš přizpůsobit spotřebě, musíš pracovat s pneu... V tzv. nácviku kvalifikace nevíš kolik měl kdo paliva, jaký mod motoru, nepoznáš jak vůz pracuje s pneu. Top kolo dokáže skutečnou rychlost hodně skrýt.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
        • ArtaBAN

          ArtaBAN

          46.39.169.XXX
          No zatim to vypada ,ze se snazi jako primarni ukol nahnat nejaky koniky coz se jim podle rychlosti v BAR docela povedlo,uvidime jak to pujde dohromady s zivotnosti a fungovanim celyho auta.Tezko predikovat kam se zaradi,ja osobne cekam velmi promenlive vysledky za dvojici "gigantu" a to kompletne celeho stredu pole ,snad vyjma Williku kteri si zarezervovali absolutni chvost a o malo lepsi bude celkove RP+HR ...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tohle nejde odhadnout, když motor má vydržet 7 závodů. Třeba jim to bude držet, nakonec času na to měli dost, už by se neměli na nic vymlouvat. Pokud ale dokaží jet na 5 jednotek , s tím že jim to umožní mít větší výkon, tak proč ne. Výhodné to ale být nemůže, protože to by to Ferrari s Mercedesem taky dělali. Bude to z nouze ctnost.

            Nakonec uvidíte, pokud Honda bude měnit častěji motory, tak sektaři od Hondy to budou nazývat plánovaným Upgrade motoru. 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ArtaBAN

              ArtaBAN

              46.39.169.XXX
              Zajimavy bude sledovat ,jak na tom budou v porovnani A-cka a B-cka s celkovou zivotnosti ,jestli se ty data budou podstate kopirovat bude to znamenat totozna nastaveni auta i motoru ,v pripade vetsich diferenci bude ve hre individualni rozhodovani na pozici jednotlivych staji ...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama