DISKUZE K ČLÁNKU Renault pro rok 2019 volí odlišnou filozofii vylepšování vozu, v oblasti motoru doufá ve větší zisky

Renault pro letošní sezónu volí podle svého jezdce Daniela Ricciarda zcela novou filozofii vývoje vozu, což by mu mělo pomoci se udržet vpředu a dále stahovat deficit v oblasti pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault pro rok 2019 volí odlišnou filozofii vylepšování vozu, v oblasti motoru doufá ve větší zisky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 10.03.2019 14:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 2 lidé) 08.03.2019 09:39
Souhlas jurge. Je pravda, že se PJ R Mercedesu… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 08.03.2019 13:50
Já jsem v testech žádné supetr přiblížení středu… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 08.03.2019 15:08
Tak ať se daří, konkurence je potřeba 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No to si nejsem jistý, jestli by to prošlo. A ani nevím, jestli bych chtěl kvaldu na stejných bodech jako závod. A vzhledem ke schopnosti vozů předjíždět si ani nemyslím, že by to bylo divácky atraktivní. Vybavuje se mi Abu 2010. Dívat se, jak je schopný pilot v koncích, protože se předjet prostě nedá.... Těch tratí, které jsou v tomto v pohodě je fakt málo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Počkej, to by samozřejmě musela být kvalda bodovaná třeba stejně jako závod.
A jasně, některé závody by z toho mohli být vyjmuty.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Mclaren 11

[odkaz na stránku]

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jako že by se snažili získat ten bodík a obětovali 25b za vítězství? V takovém Monaku by za PP následovala jistá ztráta přes 20 bodů (stačí se podívat na výsledek Maxe s nejlepším vozem v poli z poslední řady). Myslím, že by nikdo dlouho neváhal mezi obětováním jednoho a 20-ti. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Bodovaná kvalda by to přece vyřešila. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
závod se jede až za týden, zatím máš irelevantní pohled na věc,. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
...ale zrejme toho nabizeji vic ,kdyz nechavaji RP za sebou v dali 11 11 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
Hlavně, že ostatní "jezdecky" něco nabízí, ale Titul bere Hamilton,.. 12 12 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
.. i s temi "nejlepsimi inzery" ukazali v preseason ze to nebude zadna slava ,body jim obcas prinese dobra kondice PU a souhra okolnosti,jezdecky nemaji co nabidnout a ani penizky napumpovane pres protekcni jezdce proste body samy neudelaji,tato sezona toho bude dokladem a doufam ze i ponaucenim pro ty ,kteri by obdobne experimenty s kralovsky platicimi nymandy chteli aplikovat v nekterych dalsich sezonach ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
indiáni mají větší rozpočet než minule a jedny z nejlepších inženýrů,..není důvod být vzadu, ale naopak zase první ze zbytku světa F1,. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
jenze to by musel RP jezdit se tremi vozy do PK aby mel vubec moznost ziskat tolik bodu ,ti budou radi kdyz pod sebe dostanou HR a u Williku to povazuji za samozrejmost ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No nevím. Ty bys chtěl vidět, jak se vozy v kvaldě předhánějí v tom, kdo z nich pojede nejpomaleji? Tak to bych fakt vídat nechtěl. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Na tom něco je.....nakonec pak by po bodované kvaldě, mohlo být otočené pořadí. První by jel poslední...atd.... To by se mě líbilo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pro jezdce, co budou mít penalizace by to byla jediná motivace, proč vůbec Q3 jezdit. Tedy pro ty, kteří mají aspoň minimální šanci kvaldu vyhrát. Takový jeden bodík je proti závodu skoro nic a přesto by to mohlo přinést větší zábavu do kvaldy. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
nakonec to o celkové 4.místo v PK mezi Renaultem a Racing Point bude ještě velká bitva,.. 11

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já bych to nezaváděl vůbec. Vzhledem k rozdilům v motorech v kvalifikaci. Kvalda je důležitá pro závod, v dnešním módu , díky nastavení F1 je úspěch velmi důležitý, takže naopak, myslím že body za kvaldu nejsou nutné.
Osobně mě přijde, protože za body se platí FIA, že jde jen o peníze.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Naopak, pokud má něco hodnotu, tak jsou to simulace závodu, tam musíš načerpat plnou nádrž, mód motoru musíš přizpůsobit spotřebě, musíš pracovat s pneu... V tzv. nácviku kvalifikace nevíš kolik měl kdo paliva, jaký mod motoru, nepoznáš jak vůz pracuje s pneu. Top kolo dokáže skutečnou rychlost hodně skrýt.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Myslel jsem samozřejmě porovnání kvalifikačních jízd v rámci predsezonich testu. Dlouhé jízdy si opravdu netroufám hodnotit, tam skryjes podstatně více než při nácviku quali jízd. BTW, kolik ze jsme viděli letos závodu, ze hodnotis dlouhé jízdy? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
V testech jeli "kvalifikační" kola a jeli se i dlouhé stinty. Jisté porovnání tu je.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Mluvíš o kvalifikačních, ale letos se zatím žádná kvalifikace nejela, takže netuším co porovnáváš?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama