DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

V úterý pokračovalo předsezónní testování v Barceloně. Nejrychlejší čas si opět připsalo Ferrari, tentokrát v rukou mladého Charlese Leclerca. Jak druhý den probíhal?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 140, poslední 12.03.2019 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 11:58
Zrovn ty mi povídej něco o zaslepenosti. 12»
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:06
Když jim McLaren stojí za fotku je to dobré… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:14
snídal jsi vtipnou kaši, že máš potřebu tady do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
problemy s razenim a nasledna otocka ,on to vlastne ani neoprel o svodidla

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Aha, jsem to blbě pochopil....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ještě vyjede....hodina času.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Prostě naboural zezadu bokem a nejspíše to zničilo převodovku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Aha, jako že se mu to kouslo?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak už je skoro konec....to moc nevadí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
... prej nejaky problemy na prevodovce

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Gasly to nabořil, pro RB dnes asi konečná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Norris svou jízdu přerušil a doposud nevyjel, nejspíše nějaký problém. Škoda, mohli jsme mít porovnání s Renaultem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No dvě vteřiny, hmm to snad ani nepiš. 12 Ale taky si myslím že na tom oslnivě nebudou. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nevíte zda jezdí Honda každý den s novým motorem jako loni?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
Aha, tak to pak joo 01
Ale stejně barvičky měly něco do sebe 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
v jednom zavode se ti obe sady bez prouzku nikdy nepotkaji ,takze identifikace v TV bude uplne v pohode 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ta standartizace proběhla v roce 2008.Nejsem si jist že by měl Mercedes tehdá nejslabší motor. To si asi nějak pleteš....ostatně levé dle tebe dělají všichni krom Ferrari. Což je taky divný.....

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Celkem jo.
Proužek - bez proužku bude jen na testech, během závodních víkendu jinak budou k dispozici pouze tři směsi: měkká (červená), středně-tvrdá (žlutá) a tvrdá (bílá). Pirelli je bude vybírat různě ze svého portfolia C1 - C5.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Sadu Pitotových trubic pro měření toho, jak se chová proudění vzduchu za předním kolem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
Vám dává smysl to nové značení pneumatik?
Nebylo lepší mít víc těch barviček? Vždyť to bylo zajímavé 11
V čem je lepší mít stejné barvy s proužkem, bez proužku? 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já žádnej nesmysl nenapsal, já jen po tobě chtěl aby jsi to vysvětlil. 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
no aby to nebylo jako se standartizovanou řídící jednotkou, mercedes, který měl v době kdy měl každý svoji, tak jejich motor byl nejslabší v poli, potom byl "záhadně" vybrán mclaren jako dodavatel a ejhle, renault s ferrari měli problém svůj motor na tuto jednotku vůbec nastartovat a mercedes byl najednou nejvýkonnějším a nejúspornějším motorem. Přitom magneti marelli používali všechny ostatní týmy mimo mcl, ale tento dodavatel vybrán nebyl, takže jak slyším, že je v konkurzu mcl, tak čuju zase nějakou levárnu, aby se dokázali vyškrábat z toho svrabu co mají poslední dobou
Přitom si nemyslím, že nákup převodovky nějak prodražuje celé auto a ti co si ji vyvíjí sami na to zřejmě finance mají...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama