DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem
V úterý pokračovalo předsezónní testování v Barceloně. Nejrychlejší čas si opět připsalo Ferrari, tentokrát v rukou mladého Charlese Leclerca. Jak druhý den probíhal?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
19:16 19.02.2019 176.74.141.XXX
Ano čas Norise na C2 byl zajímavý, ale opět něvme za jakých podmínek ho dosáhnul, a za jakých konkurence dosáhla své časy na C3.
A hlavně, když se podíváš na jeho top čas na C2 a top čas na C4, tak rozdíl je 0,9 sekundy, a to mě příjde jako hrozně málo, na to jak rozdílné by to měli být směsi.
A hlavně, když se podíváš na jeho top čas na C2 a top čas na C4, tak rozdíl je 0,9 sekundy, a to mě příjde jako hrozně málo, na to jak rozdílné by to měli být směsi.
Situs
19:01 19.02.2019 85.70.164.XXX
Mě zaujal spíše čas Norrise na C2, to už jsem tu ale psal. Nejde jen o časy, ale ani ty zatím nenaznačují že by McLaren nemohl úspěšně v tom středu pole bojovat. Navíc nemyslím si že co se týče středu pole že by se tam nějak moc maskovalo, není moc důvod.
airwar1939
18:56 19.02.2019 176.74.141.XXX
Znáš mě dost dlouho, aby jsi věděl, že v testech z rychlých kol na výpary nikdy nic neusuzuji. Obvykle se opírám z výkonnosti zajetou v rámci delších stintů, a především pak ze stintů zajetých v rámci závodní simulace.
Mike17
18:55 19.02.2019 185.149.130.XXX
-Protože to sám Sianz říkal?
-Jo, asi neměl zájem dělat Maxovi dvojku a asi měl ten pocit, že by ji dělal. To snad potvrzuje, že neměl zájem jezdit za RB. Nebo podle tebe nechtěl dělat dvojku, myslel si, že by dvojka byl, ale za RB jezdit chtěl a proto šel do Mclarenu? Nemáš v tom už hokej? Aspoň v jednom příspěvku bys mohl mít jednotný názor. Je rozdíl tvrdit, že nikoho neprotěžují a tvrdit, že dvojce kazí úmyslně auto a strategie. Už by sis to mohl uvědomit. Starý jsi na to dost.
-Ne Sainz je lepším pilotem, než Gasly. Zatím. Nikdy jsem netvrdil opak.
-Pořád si myslím, že nejsou idioti. Vzali horšího pilota na pozici DVOJKY, ale mladšího, zatím méně zkušeného a třeba v budoucnu lepšího. Rozhodně lepší volba než pilot, který dává celému světu najevo, že do RB nechce. Už jen marketingově by to nedávalo smysl.
-Max je Markovým koněm. O tom žádná a nikdy jsem netvrdil opak. Taky je rychlejší než Ricci, mladší, perspektivnější. Nedivím se Riccimu, že odešel. Být další sezonu porážen, znamená konec kariéry.
-A pořád nesdílím tvé představy, že někdo úmyslně kazí pilotům závody. Není k tomu důvod.
Ještě něco chceš vědět?
-Jo, asi neměl zájem dělat Maxovi dvojku a asi měl ten pocit, že by ji dělal. To snad potvrzuje, že neměl zájem jezdit za RB. Nebo podle tebe nechtěl dělat dvojku, myslel si, že by dvojka byl, ale za RB jezdit chtěl a proto šel do Mclarenu? Nemáš v tom už hokej? Aspoň v jednom příspěvku bys mohl mít jednotný názor. Je rozdíl tvrdit, že nikoho neprotěžují a tvrdit, že dvojce kazí úmyslně auto a strategie. Už by sis to mohl uvědomit. Starý jsi na to dost.
-Ne Sainz je lepším pilotem, než Gasly. Zatím. Nikdy jsem netvrdil opak.
-Pořád si myslím, že nejsou idioti. Vzali horšího pilota na pozici DVOJKY, ale mladšího, zatím méně zkušeného a třeba v budoucnu lepšího. Rozhodně lepší volba než pilot, který dává celému světu najevo, že do RB nechce. Už jen marketingově by to nedávalo smysl.
-Max je Markovým koněm. O tom žádná a nikdy jsem netvrdil opak. Taky je rychlejší než Ricci, mladší, perspektivnější. Nedivím se Riccimu, že odešel. Být další sezonu porážen, znamená konec kariéry.
-A pořád nesdílím tvé představy, že někdo úmyslně kazí pilotům závody. Není k tomu důvod.
Ještě něco chceš vědět?
airwar1939
18:52 19.02.2019 176.74.141.XXX
Nejsem si jist jestli se z toho, že některé týmy natankují málo paliva, dají rychlou směs a dají rychlé kolo, dá něco vyvozovat. Zvláště když nevíme, co dělala konkurence.
airwar1939
18:49 19.02.2019 176.74.141.XXX
No to jsi nejsem úplně jistej, protože pokud letos viděli červený auto s bílou pneu, a za ním stříbrný auto s žlutou pneu a nevěděli co to znamená, tak redukce počtu barev jim moc nepomůže. Naopak nám co jsme věděli, že fialová je nejrychlejší ale moc nevydrží, že žlutá a bílá jsou zlatý střed a že červená vydrží nejvíc, ale je problém ji mnohdy zahřát, udělá tohle chaotické měnění vlastností v rámci jedné prezentované barvy v hlavě celkem guláš.
odin
18:26 19.02.2019 77.240.103.XXX
Jak jsi přišel na to, že Sainz neměl zájem za RBR jezdit?
To je přesně ukázka tvé demagogie a překrucování.
Sainz neměl zájem dělat Maxovi dvojku.
Jenže tohle nejsi ochoten přiznat, protože tví oblíbenci jsou ti nejčestnější a nejlepší, bez jakéhokoliv protěžování, ať už jde o tým, nebo o piloty.
Nebo mi snad chceš tvrdit, že je Gasly lepším pilotem než Sainz? Protože to by sis naběhl, v kontextu s tím, co jsi napsal dřív.
A ještě jedna poznámka. Mnohokrát jsi mi tu argumentoval tím, že leccos nedává smysl a že u RedBullíčků nejsou idioti. Jak ti tedy dává smysl fakt, že vzali (podle tebe (viz, výše) "horšího" pilota), když u RBR nejsou idioti a přistupují k oběma pilotům bez jakýchkoliv podrazů?
Není to náhodou tak, že si oba, jak Sainz, tak Ricciardo moc dobře uvědomili, jak to v této stáji chodí a kdo je Markovým koněm? A proto zvolili sice momentálně horší vyhlídky na úspěch, ale jistotu osobní perspektivy?
A pokud mluvíme o pilotech, pak si myslím, že každý tým touží po co nejlepší dvojici pilotů. Tedy alespoň ty týmy, které jsou ochotny dávat minimálně první půlku sezóny stejnou šanci oběma. Jak vypadají najednou podivná rozhodnutí u RedBullíčků, která nedávají smysl. Tedy pokud nechceme přiznat, že jsou hloupí, nebo, že podráží své nepreferované piloty.
Protože mně rozhodnutí Sainze i Ricciarda jen potvrzují to, co tu už bezmála deset let o RedBullíčcích píšu.
To je přesně ukázka tvé demagogie a překrucování.
Sainz neměl zájem dělat Maxovi dvojku.
Jenže tohle nejsi ochoten přiznat, protože tví oblíbenci jsou ti nejčestnější a nejlepší, bez jakéhokoliv protěžování, ať už jde o tým, nebo o piloty.
Nebo mi snad chceš tvrdit, že je Gasly lepším pilotem než Sainz? Protože to by sis naběhl, v kontextu s tím, co jsi napsal dřív.
A ještě jedna poznámka. Mnohokrát jsi mi tu argumentoval tím, že leccos nedává smysl a že u RedBullíčků nejsou idioti. Jak ti tedy dává smysl fakt, že vzali (podle tebe (viz, výše) "horšího" pilota), když u RBR nejsou idioti a přistupují k oběma pilotům bez jakýchkoliv podrazů?
Není to náhodou tak, že si oba, jak Sainz, tak Ricciardo moc dobře uvědomili, jak to v této stáji chodí a kdo je Markovým koněm? A proto zvolili sice momentálně horší vyhlídky na úspěch, ale jistotu osobní perspektivy?
A pokud mluvíme o pilotech, pak si myslím, že každý tým touží po co nejlepší dvojici pilotů. Tedy alespoň ty týmy, které jsou ochotny dávat minimálně první půlku sezóny stejnou šanci oběma. Jak vypadají najednou podivná rozhodnutí u RedBullíčků, která nedávají smysl. Tedy pokud nechceme přiznat, že jsou hloupí, nebo, že podráží své nepreferované piloty.
Protože mně rozhodnutí Sainze i Ricciarda jen potvrzují to, co tu už bezmála deset let o RedBullíčcích píšu.
Fantomas
18:22 19.02.2019 185.154.60.XXX
18:00 Končí druhý den testů. Na čele se již nic nezměnilo - nejrychlejší Leclerc a nejvíce kol zajel Albon ............ Petře, nemáte to špatně? Podle live time časomíry, na kterou zde máš odkaz, zajel nejvíce kol Leclerc (157) a na druhém místě skončil Norris s časem 1:18,553
airwar1939
17:02 19.02.2019 176.74.141.XXX
Převodovka bude udělána funkčně správně, ale nemusí 100% využít potenciál toho kterého PU.
Pokud výrobce ladí motor a k tomu převodovku a zavěšení, pravděpodobně dosáhne nejoptimálnějšího výsledku. Pokud ale týmu dodá motor jeden dodavatel, druhý dodavatel vnitřnosti převodovky a tým si k tomu dodělá svou skříň a k tomu svoje závěsy, může se dostat na lepší výsledek, ale také nemusí.
Pokud se Sauber a Haas rozhodli brát spolu s PU i převodovku a zavěšení od Ferrari, tak asi proto, že zjistili, že se jim to vyplatí jak z hlediska výkonu, tak i z hlediska ceny.
Pochopil bych pokud by se osm týmů dohodlo, že si najdou společného dodavatele převodovek a zavěšení... pak ať to klidně udělají, je to jejich rozhodnutí, ale nutit všechny týmy používat jedno univerzální řešení proti jejich vůli mě příjde jako nesmyslný diktát FIA.
Jaký je rozdíl ve výkonnosti převodovek si netroufám posuzovat, ale dle toho, že i tuhle součást týmy stále vylepšují, si troufám tvrdit, že to dělají z důvodu, že jim to přinese výkonnostní zisk?
Pokud výrobce ladí motor a k tomu převodovku a zavěšení, pravděpodobně dosáhne nejoptimálnějšího výsledku. Pokud ale týmu dodá motor jeden dodavatel, druhý dodavatel vnitřnosti převodovky a tým si k tomu dodělá svou skříň a k tomu svoje závěsy, může se dostat na lepší výsledek, ale také nemusí.
Pokud se Sauber a Haas rozhodli brát spolu s PU i převodovku a zavěšení od Ferrari, tak asi proto, že zjistili, že se jim to vyplatí jak z hlediska výkonu, tak i z hlediska ceny.
Pochopil bych pokud by se osm týmů dohodlo, že si najdou společného dodavatele převodovek a zavěšení... pak ať to klidně udělají, je to jejich rozhodnutí, ale nutit všechny týmy používat jedno univerzální řešení proti jejich vůli mě příjde jako nesmyslný diktát FIA.
Jaký je rozdíl ve výkonnosti převodovek si netroufám posuzovat, ale dle toho, že i tuhle součást týmy stále vylepšují, si troufám tvrdit, že to dělají z důvodu, že jim to přinese výkonnostní zisk?
airwar1939
16:51 19.02.2019 176.74.141.XXX
To mě právě moc smysl nedává, protože dřív jsem věděl s čím kdo skutečně jezdí. Teď díky tomu, že se budou směsy měnit, ale barvy budou pokaždé stejné, tak třeba červená z Monzy a bílá z Maďarska bude tatáž směs.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek