DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem
V úterý pokračovalo předsezónní testování v Barceloně. Nejrychlejší čas si opět připsalo Ferrari, tentokrát v rukou mladého Charlese Leclerca. Jak druhý den probíhal?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
15:26 19.02.2019 85.70.164.XXX
Co sleduji simulace závodu, tak McLaren vypadá že hodně dobře dokáže manažerovat pneu. Ferrari i Renault jsou v tom zatím na míle daleko. Ovšem rychlost není oslnivá. Na Ferrari ztrácí něco přes 2s na kolo a na Renault něco pod sekundu. Ovšem po 10 kolech se to pomalu přehupuje a McLaren dokáže stále držet své časy ale Renault spadne za McLaren a Ferrari dost ze své rychlosti také ztratí a musí přezout o dost dříve. (všichni jedou na C2)
Mike17
15:23 19.02.2019 185.149.130.XXX
No o rok zkušenější piloti byli leda v těch vozech, co dělaly PP.
2 z těch 5-ti výsledků roku 2017 udělali Sainz a Kvjat, tedy v roce 2017 ty výsledky udělali v průměru zkušenější jezdci, než v roce 2018. Ale ti vítězové z kvalifikycí, proti kterým to srovnání je, byli opravdu o rok zkušenější.
Jo, body znám. Už i Hellhogr tvrdil, že Kvjat je lepší než Gasly. A o Hartleym se už nemusíme bavit vůbec. Toho nahradili právě tím Kvjatem. Asi tak jsou ty tvoje body měřítkem rychleosti vozu.
A chceš říct, že Renault kašlal na své zákazníky a dával jim recyklované díly? Fakt? A neměl by to někdo kritizovat?
2 z těch 5-ti výsledků roku 2017 udělali Sainz a Kvjat, tedy v roce 2017 ty výsledky udělali v průměru zkušenější jezdci, než v roce 2018. Ale ti vítězové z kvalifikycí, proti kterým to srovnání je, byli opravdu o rok zkušenější.
Jo, body znám. Už i Hellhogr tvrdil, že Kvjat je lepší než Gasly. A o Hartleym se už nemusíme bavit vůbec. Toho nahradili právě tím Kvjatem. Asi tak jsou ty tvoje body měřítkem rychleosti vozu.
A chceš říct, že Renault kašlal na své zákazníky a dával jim recyklované díly? Fakt? A neměl by to někdo kritizovat?
Mike17
15:15 19.02.2019 185.149.130.XXX
OK, uznávám. Ricci odešel dřív. Ale těžko z toho usuzovat, že si RB myslel o Gaslym, že je lepší. Ono držet si pilota, který evidentně nemá zájem za tým jezdit, nedává moc smysl. Jak velkou roli v tom hraje Max nevím, ale souhlasím, že malou asi ne.
GRAHAM
15:11 19.02.2019 77.236.218.XXXairwar1939
15:11 19.02.2019 176.74.141.XXX
Nejd o testování, jde o to že jedno je výkonnost TR, ta byla oba roky plus mínus stejná, a druhé je výkonnost konkurence... a zde se zjevně mezisezonně zhoršil Williams, ale zlepšili McLaren, Haas a Sauber... takže se TR bez ohledu na kvalitu motorů propadlo v každém závodě o cca. 4 místa dozadu.
Petr
15:08 19.02.2019 109.81.245.XXX
Převodovka bude udělana správně, dodavatel (možná bude nezávislý - viz Xtrac) bude úzce spolupracovat se všemi. Ale je možné, že její konstrukce a vyladění možná někomu bude vyhovovat více. Pokud jde o závěsy - to ti moc nerozumím - skříň si budou týmy stále dělat sami. A zavěšení je uchyceno ke skříni. Standardní má být jen tak kazeta, tedy ta převodovka, která se bude strkat do skříně. Zatím jde o prvotní návrh, bude se to vyvíjet, uvidíme. Týmy tím každopádně ušetří. Komplet PU - převodovka bude sladěný, to nebude řešit zákazník převodovky. Výkonnost nižší nebude, alespoň takový je cíl: zachovat ji. Současné převodovky se ve výkonnosti moc neliší.
Poky
15:04 19.02.2019 37.48.19.XXX
Prave pri prohlidce galerie me to prastilo do oci. Jen tam ty pohledy na to kridlo obcas kazy ty jine uhly pohledu a stiny. Jak pises asi nejvetsi rozdil me prijde ze je mezi Alfou a RB. Jinak me udivilo, ze Alfa to kridlo ma dosti odlisne od Ferrari. Čekal jsem ze budou stejne. Ale ono je mozne, ze Ferrari na Alfe testuje uplnej extrem v tom kridle. Stejne tak RB a TR.
airwar1939
14:57 19.02.2019 176.74.141.XXX
S tím bych tak úplně nesouhlasil, převodovka musí být udělaná správně aby využila 100% potenciálu motoru, to s univerzální převodovkou nebude fungovat, takže bude mít jeden dodavatel PU oproti dalším výhodu. A pak je tu ta cena, pokud koupím motor, převodovku a závěsy dostanu celkově sladěný komplet za rozumnou cenu, pokud koupím jen PU od jednoho dodavatele, k domu dostanu část převodovky od druhého dodavatele, a zbytek převodovky si udělám sám, plus si sám postavím ještě závěsy, tak to výjde dráž, a velmi pravděpodobně se dostanu na nižší výkonnost než u továrního řešení.
PS: a argumentace cenou je ve spojení s FIA spíše dobrý vtip, v poslední době na růstu nákladů týmů nese FIA největší podíl.
PS: a argumentace cenou je ve spojení s FIA spíše dobrý vtip, v poslední době na růstu nákladů týmů nese FIA největší podíl.
airwar1939
14:40 19.02.2019 176.74.141.XXX
Porovnávat získané body a vyvozovat z toho výkonnost - to je skoro na nobelovku.
Adi
13:44 19.02.2019 81.19.11.XXX
Takže poslední specifikace PJ Hondy s o rok zkušenějšíma pilotama vs. stará a zbastlovaná PJ Renault = 0,3 sekundy?! To je mi panečku výkon hodný mistrů Jediné relevantní srovnání TR s Hondou vs TR s Renaultem je: 2017: 6 místo v PK, 2018 9. místo v PK a o 40% méně bodů. Tečka. Hledej si co chceš a jak chceš, ale toto je jediný historicky dohledatelný fakt. Tvoje "analýzy" posledních 5ti kvalifikací nic neukazuje, maximálně bídnou práci TR, kdy měli být s tovární podporou Hondy někde úplně jinde, než s recyklovanými díly bez jakékoliv podpory Rencku
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek