DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

V úterý pokračovalo předsezónní testování v Barceloně. Nejrychlejší čas si opět připsalo Ferrari, tentokrát v rukou mladého Charlese Leclerca. Jak druhý den probíhal?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů v Barceloně stále bez Williamsu, opět nejrychlejší Ferrari před McLarenem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 140, poslední 12.03.2019 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 11:58
Zrovn ty mi povídej něco o zaslepenosti. 12»
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:06
Když jim McLaren stojí za fotku je to dobré… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.02.2019 12:14
snídal jsi vtipnou kaši, že máš potřebu tady do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

ArtaBAN

ArtaBAN

46.39.169.XXX
Co to tam mel Stroll za levym prednim kolem za mrizku ?????? 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Fakt? Nějaký odkaz by nebyl? Asi nebyl, zase se jen vypaříš. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
já bych se teda taky přimlouval za nějaký rozbor těch předních křídel. Podívat se samozřejmě můžu, a asi i tuším proč je to tak tvarované, ale přeci jen TY máš kontakty na skutečné odborníky a mohl by jsi to ozřejmit 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Co sleduji simulace závodu, tak McLaren vypadá že hodně dobře dokáže manažerovat pneu. Ferrari i Renault jsou v tom zatím na míle daleko. Ovšem rychlost není oslnivá. Na Ferrari ztrácí něco přes 2s na kolo a na Renault něco pod sekundu. Ovšem po 10 kolech se to pomalu přehupuje a McLaren dokáže stále držet své časy ale Renault spadne za McLaren a Ferrari dost ze své rychlosti také ztratí a musí přezout o dost dříve. (všichni jedou na C2)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Umím. Klidně spočítám, o kolik lepší byli Sainz s Kvjatem. Nové složení STR ti to ukazuje. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No o rok zkušenější piloti byli leda v těch vozech, co dělaly PP. 12
2 z těch 5-ti výsledků roku 2017 udělali Sainz a Kvjat, tedy v roce 2017 ty výsledky udělali v průměru zkušenější jezdci, než v roce 2018. Ale ti vítězové z kvalifikycí, proti kterým to srovnání je, byli opravdu o rok zkušenější. 12 12 12
Jo, body znám. Už i Hellhogr tvrdil, že Kvjat je lepší než Gasly. A o Hartleym se už nemusíme bavit vůbec. Toho nahradili právě tím Kvjatem. Asi tak jsou ty tvoje body měřítkem rychleosti vozu. 13
A chceš říct, že Renault kašlal na své zákazníky a dával jim recyklované díly? Fakt? A neměl by to někdo kritizovat? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
OK, uznávám. Ricci odešel dřív. Ale těžko z toho usuzovat, že si RB myslel o Gaslym, že je lepší. Ono držet si pilota, který evidentně nemá zájem za tým jezdit, nedává moc smysl. Jak velkou roli v tom hraje Max nevím, ale souhlasím, že malou asi ne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Další podlaha Mclarenu.

[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Nejd o testování, jde o to že jedno je výkonnost TR, ta byla oba roky plus mínus stejná, a druhé je výkonnost konkurence... a zde se zjevně mezisezonně zhoršil Williams, ale zlepšili McLaren, Haas a Sauber... takže se TR bez ohledu na kvalitu motorů propadlo v každém závodě o cca. 4 místa dozadu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Převodovka bude udělana správně, dodavatel (možná bude nezávislý - viz Xtrac) bude úzce spolupracovat se všemi. Ale je možné, že její konstrukce a vyladění možná někomu bude vyhovovat více. Pokud jde o závěsy - to ti moc nerozumím - skříň si budou týmy stále dělat sami. A zavěšení je uchyceno ke skříni. Standardní má být jen tak kazeta, tedy ta převodovka, která se bude strkat do skříně. Zatím jde o prvotní návrh, bude se to vyvíjet, uvidíme. Týmy tím každopádně ušetří. Komplet PU - převodovka bude sladěný, to nebude řešit zákazník převodovky. Výkonnost nižší nebude, alespoň takový je cíl: zachovat ji. Současné převodovky se ve výkonnosti moc neliší.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo.ale to nikde nezpochybňuji. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Okej, dík

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

37.48.19.XXX
Prave pri prohlidce galerie me to prastilo do oci. Jen tam ty pohledy na to kridlo obcas kazy ty jine uhly pohledu a stiny. Jak pises asi nejvetsi rozdil me prijde ze je mezi Alfou a RB. Jinak me udivilo, ze Alfa to kridlo ma dosti odlisne od Ferrari. Čekal jsem ze budou stejne. Ale ono je mozne, ze Ferrari na Alfe testuje uplnej extrem v tom kridle. Stejne tak RB a TR.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Podle nejčerstvějších informací (ptali jsme se po obědě dnes) jde vše podle plánu, tj. večer by měly do Barcelony dorazit díly, takže je šance, že se někdy zítra během dne ukážou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Mimochodem nějaké další info o Wiliamsu? Stíhají to ještě tenhle týden?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Navíc když vloni Toro Roso testovalo pro Hondu. Ale nebudeme se jim plést do argumentace. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
S tím bych tak úplně nesouhlasil, převodovka musí být udělaná správně aby využila 100% potenciálu motoru, to s univerzální převodovkou nebude fungovat, takže bude mít jeden dodavatel PU oproti dalším výhodu. A pak je tu ta cena, pokud koupím motor, převodovku a závěsy dostanu celkově sladěný komplet za rozumnou cenu, pokud koupím jen PU od jednoho dodavatele, k domu dostanu část převodovky od druhého dodavatele, a zbytek převodovky si udělám sám, plus si sám postavím ještě závěsy, tak to výjde dráž, a velmi pravděpodobně se dostanu na nižší výkonnost než u továrního řešení.

PS: a argumentace cenou je ve spojení s FIA spíše dobrý vtip, v poslední době na růstu nákladů týmů nese FIA největší podíl.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo v klidu..... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Porovnávat získané body a vyvozovat z toho výkonnost - to je skoro na nobelovku. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Takže poslední specifikace PJ Hondy s o rok zkušenějšíma pilotama vs. stará a zbastlovaná PJ Renault = 0,3 sekundy?! To je mi panečku výkon hodný mistrů 11 11 Jediné relevantní srovnání TR s Hondou vs TR s Renaultem je: 2017: 6 místo v PK, 2018 9. místo v PK a o 40% méně bodů. Tečka. Hledej si co chceš a jak chceš, ale toto je jediný historicky dohledatelný fakt. Tvoje "analýzy" posledních 5ti kvalifikací nic neukazuje, maximálně bídnou práci TR, kdy měli být s tovární podporou Hondy někde úplně jinde, než s recyklovanými díly bez jakékoliv podpory Rencku 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama