DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Šéf Toro Rosso Franz Tost uvedl, že jsou i v sezóně 2019 ochotni přijímat penalizace na roštu, jen aby pomohli ke zlepšení Red Bullu a jejich dodavateli motorů, Hondě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 18.01.2019 09:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 15.01.2019 10:08
Možná by sis mohl přečíst ten článek. Přestože… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 15.01.2019 11:47
No jestli si dobře pamatuju, tak RB testoval 3-tí… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 15.01.2019 12:23
Zapoměl jsi napsat , že na tom ještě Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No jestli si dobře pamatuju, tak RB testoval 3-tí verzi jejich loňského motoru a také kvůli tomu podstoupil penalizaci a továrna s Mclarenem se na tom "svezli". Nikomu to nevadilo. Tak proč vadí, když STR bude zkoušet nové verze Hondy?
To je problém Renaultu, že nevlastní svůj B-tým. Nikdo mu v tom nebrání. A celou dobu to takto funguje. Někdo testuje součástky, někdo vychovává piloty.... Jsou nějaká pravidla a pokud je dodržují, tak je to v pořádku ne?

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

46.135.4.XXX
Mercedes u Williamsu a Racing Pointu.. Ferrari u Alfy a Haasu.... 03.. Ne samozrejme to je nadsazka..Ale Vzdyt kdokoli si muze poridit dalsi tym, aby bral soupeřům body a zároveň díky němu testoval co je potreba... samozřejmě v ramci pravidel...Ale to je zacarovanej kruh financí.. Tovarny a RB jsou v pohode.. Ale Chápu ze v soucasnosti muzou male týmy diky pravidlům kopirovat nebo dostávat neco od lepsich tymu a nestoji je to rakety, za vyvoj.. Ale to je zas likvidace klasických týmu jako Will a McLaren(ten aspon vyrabi superauta)Sauber, ktery musel jit pod Alfu(a Ferrari) .. ale pak muze byt námitka, ze Will a Mcl,si to taky muzou kupovat a nevyvijet... Proste je to blbe a neni z toho lehká cesta.. Kdyz se pravidla upraví tak Haas to zabali a TR bude treba prodano. Suber je snad na chvili v pohodě, kdyz je zastitenej Alfou. A RP ted budou asi taky celkem fungovat bez problémů. A pak prijde rozpoctovy strop, vyhruzky od tymu(Mercedes, Ferrari, RB) a bitvy ne jen na tratích... 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Kde zkouší novinky druzí motoráří ? Jako ok, ať si Honda ještě tento rok testuje, ale ten příští, ať už to zatrhnou. Závodění v F1 je závodění a ne aby někdo předtestovával druhému v závodech a ten z toho těžil. To nemá logiku. Kdo tohle udělá třeba pro Renault? Nikdo....

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zajímavá myšlenka. Tuším, že by se začala měnit pravidla, jako v letech 2010-2014.
Ale k takovému scénáři asi nedojde. Auta nesmí být identická a STR je na testování techniky a jezdců pro RB. Nemají asi ambice, mít 2 špičkové týmy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Možná by sis mohl přečíst ten článek. Přestože není s motorem problém, bude se vyvíjet. A na kom asi budou zkoušet novinky? Kdo bude testovat hranice, co je s motorem možné provádět? Už ti to začíná docházet?
Neboj, z toho budeš mít radost. Představ si to množství motorů a součástek, které se budou testovat a měnit a které budeš moc brát za porouchané a odvozovat z toho jejich nespolehlivost. Letos budeš mít ráj na zemi. 12

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

46.135.4.XXX
Me by zajimalo jak by se zacala chovat FIA a majitele F1, kdyby v nove sezone mel RB nejlepsi "balík" a diky tomu vlastne i TR. A tyhle dva tymy by v kvalifikacich a závodech braly prvni čtyři mista... 12... Ja si to samozrejme nepřeju a myslim ze dal bude panovat Mercedes a Ferrari..Ale troksu by si FIA mohla nabehnout s tema pravidlama o tom co kdo muze odebirat a nemusi vymyslet a konstruovat. 14

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Otroci. Ale nechápu, proč mluví o obětování, když přece dle TR v motoru není a nebyl problem...

+ 1 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama