DISKUZE K ČLÁNKU Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren
Renault podle McLarenu při vývoji pohonné jednotky pro sezónu 2019 dokázal znatelně navýšit její výkon. Nakolik se mu podaří se přiblížit Ferrari a Mercedesu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
GRAHAM
14:41 20.12.2018 77.236.218.XXXRenault do toho není ochotný sypat tolik druzí, to si myslím že nemáš uplně pravdu.
Je ale zcela neskrytě nutné podotknout, že Renault nepotřeboval s motorem extrémně spěchat, aby se úplně dorovnal, kvůli šásku, kde ví že to bude asi práce na delší dobu. Ani peníze (větší objem) výkonost v krátkodobém horizontu nemusí velké zlepšení zajistit. Nejde to, jak časově, tak 3 motory sezóna. Renault neměl možnost motory vyvíjet (mód Honda) na trati. Ten se musel snažit aby to fungovalo... a také,to je nutné taky říci Renault se spletl s odhadem, že už PJ nepůjdou s výkonem zásadně nahoru. A hele, ono pořád v módu 40 kW sezóna jde....
Ano Renault tlačil, logicky, potřeboval se připravit. Byli féroví a nějak se rozhodli. -
uzivatel003302
14:48 20.12.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Mike17
19:42 20.12.2018 185.149.130.XXXKdyž ho chceš opravit, tak by to mělo sedět. Renault odkládal svá ultimáta, jen aby RB neodešel, sliboval další vylepšení, vyhrožoval, že Honda na ně mít nebude a dokonce před rozchodem nabídl i další bonus ve formě nabídky na pojmenování jejich motoru úplně jinou automobilkou. Proč to dělal, když se jich chtěl zbavit?
Ne, je to jednoduché. V podstatě je prosili na kolenou, aby u nich zůstali. A měli k tomu velmi dobrý důvod. Zatímco teď pořád argumentujete vítězstvími Red Bullu a absencí výsledků STR, tak příští rok už Renault nebude mít nic, čím by se pochlubil a Honda s velkou pravděpodobností bude jezdit před nimi. A to i v případě, že by se jim opravdu povedlo udělat lepší motor, než bude mít Honda.-
Adi
23:15 20.12.2018 83.240.61.XXXTo je pouze tvé přání. Honda od posledního vstupu do F1 nikdy nebyla a není lepší než Renault a i když udělali letos pokrok, všichni jsme viděli, jak to na trati vypadalo. Renault velmi pomohl vyhrát Red Bullu 4 tituly a bude to opět Renault, který RB začne porazet. Třeba již příští rok. Když o tom tak přemýšlím, tak naposledy měla Honda lepší motor než Renault v roce 1991. To je celkem dlouhá doba. Jakožto člověk, který velmi Hondu za jejich auta uznává klidně pokynu a pochvalim. A již jsem to letos udělal. Ale k tomu, aby v hybrid éře odvedli alespoň to, co Renault mají ještě hodně práce před sebou.-
Mike17
13:31 21.12.2018 185.149.130.XXXTak nepopírám, že je to mé přání. Ale RB má náskok v průměru 1,2s na kolo a ztratit ho, to už nevím, co by se muselo stát.
Řešit tu, co bylo kdysi dávno a odvozovat z toho, co bude příští rok mi nedává smysl. Ale když se tu budu zabývat hybrid érou, tak Honda už odvedla stejné množství práce co Renault a to za dobu o 1,5 roku kratší. Nevím, který z těch dvou motorů má o nějaký koník víc, nebo který má lepší křivku. Ale je jasné, že ty dva motory jsou zcela srovnatelné, což už píší snad všichni. A na trati je to znát. Béčko RB ve většině závodů jezdilo před Mclarenem a ne moc za tovární stájí. Co víc od béčka čekat? Já jsem spokojen. Jak bude vypadat áčko se za chvíli dovíme. STR na přechodu neprodělalo, nevidím důvod, proč by měl RB.-
GRAHAM
15:49 21.12.2018 77.236.218.XXXAno R a M jsou srovnatelní výkonově v rámci malé odchylky. Ale u Hondy se neví jak bude spolehlivá. I když pravda u R taky není nic jisté, ale je to jistota spolehlivosti je prozatím mnohem větší, ač pravda bude to nový motor.
Jinak ADI Honda už měla i v Hybrid éře silnější motor, krátkodobě, Renault upgradoval a zase Hondě utekl....
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek