DISKUZE K ČLÁNKU

Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Renault podle McLarenu při vývoji pohonné jednotky pro sezónu 2019 dokázal znatelně navýšit její výkon. Nakolik se mu podaří se přiblížit Ferrari a Mercedesu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 07.01.2019 10:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 07:54
Trochu bych si dovolil opravit první odstavec. RB… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 10:10
Teď si jen počkat až všichni vyloží karty na stůl… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 10:50
Pěkné PR, v zimně jsou všichni mistři.... uvidíme… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Renault do toho není ochotný sypat tolik druzí, to si myslím že nemáš uplně pravdu.
          Je ale zcela neskrytě nutné podotknout, že Renault nepotřeboval s motorem extrémně spěchat, aby se úplně dorovnal, kvůli šásku, kde ví že to bude asi práce na delší dobu. Ani peníze (větší objem) výkonost v krátkodobém horizontu nemusí velké zlepšení zajistit. Nejde to, jak časově, tak 3 motory sezóna. Renault neměl možnost motory vyvíjet (mód Honda) na trati. Ten se musel snažit aby to fungovalo... a také,to je nutné taky říci Renault se spletl s odhadem, že už PJ nepůjdou s výkonem zásadně nahoru. A hele, ono pořád v módu 40 kW sezóna jde....
          Ano Renault tlačil, logicky, potřeboval se připravit. Byli féroví a nějak se rozhodli.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jurgenb

          jurgenb

          109.105.39.XXX
          Špatně jsem to spočítal.
          Takže omluva Renaultu, zůstal by čtvrtý tak i tak.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Kluci, body, umístění atd jsou jedna věc. Druhá je pocit z výkonu.
            Mclaren byl hrůstrašný, Renault tak nějak nemastný, neslaný.

            Ale za body jsou prachy že.... 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Když ho chceš opravit, tak by to mělo sedět. Renault odkládal svá ultimáta, jen aby RB neodešel, sliboval další vylepšení, vyhrožoval, že Honda na ně mít nebude a dokonce před rozchodem nabídl i další bonus ve formě nabídky na pojmenování jejich motoru úplně jinou automobilkou. Proč to dělal, když se jich chtěl zbavit?
      Ne, je to jednoduché. V podstatě je prosili na kolenou, aby u nich zůstali. A měli k tomu velmi dobrý důvod. Zatímco teď pořád argumentujete vítězstvími Red Bullu a absencí výsledků STR, tak příští rok už Renault nebude mít nic, čím by se pochlubil a Honda s velkou pravděpodobností bude jezdit před nimi. A to i v případě, že by se jim opravdu povedlo udělat lepší motor, než bude mít Honda. 03

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        To je pouze tvé přání. Honda od posledního vstupu do F1 nikdy nebyla a není lepší než Renault a i když udělali letos pokrok, všichni jsme viděli, jak to na trati vypadalo. Renault velmi pomohl vyhrát Red Bullu 4 tituly a bude to opět Renault, který RB začne porazet. Třeba již příští rok. Když o tom tak přemýšlím, tak naposledy měla Honda lepší motor než Renault v roce 1991. To je celkem dlouhá doba. Jakožto člověk, který velmi Hondu za jejich auta uznává klidně pokynu a pochvalim. A již jsem to letos udělal. Ale k tomu, aby v hybrid éře odvedli alespoň to, co Renault mají ještě hodně práce před sebou.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak nepopírám, že je to mé přání. Ale RB má náskok v průměru 1,2s na kolo a ztratit ho, to už nevím, co by se muselo stát.
          Řešit tu, co bylo kdysi dávno a odvozovat z toho, co bude příští rok mi nedává smysl. Ale když se tu budu zabývat hybrid érou, tak Honda už odvedla stejné množství práce co Renault a to za dobu o 1,5 roku kratší. Nevím, který z těch dvou motorů má o nějaký koník víc, nebo který má lepší křivku. Ale je jasné, že ty dva motory jsou zcela srovnatelné, což už píší snad všichni. A na trati je to znát. Béčko RB ve většině závodů jezdilo před Mclarenem a ne moc za tovární stájí. Co víc od béčka čekat? Já jsem spokojen. Jak bude vypadat áčko se za chvíli dovíme. STR na přechodu neprodělalo, nevidím důvod, proč by měl RB. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Ano R a M jsou srovnatelní výkonově v rámci malé odchylky. Ale u Hondy se neví jak bude spolehlivá. I když pravda u R taky není nic jisté, ale je to jistota spolehlivosti je prozatím mnohem větší, ač pravda bude to nový motor.

            Jinak ADI Honda už měla i v Hybrid éře silnější motor, krátkodobě, Renault upgradoval a zase Hondě utekl....

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              V podstatě souhlas. Jen s tou MNOHEM větší spolehlivostí bych měl menší problém.
              Uvidíme. Řekl bych, že na tom budou oba podobně a snad se přiblíží špičce. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Tři nejlepší jezdci na pódiu po závodě ve Francii

FOTO: Velká cena Francie s dalším skvělý výkonem Hamiltona. Ferrari rozpačité, McLaren potvrdil zlepšení

Daniel Ricciardo se při předjížděni dostal všemi čtyřmi koly mimo trať

Komisaři trestají Ricciarda hned dvakrát, dodatečně se mění pořadí

Robert Kubica u mechaniků Williamsu

Zastávky v boxech a strategie: Nejrychleji přezouval opět Williams, Stroll vydržel na pneumatikách nejdéle

Sebastian Vettel ve Francii zajel nejrychlejší kolo

Nejlepší sektory a rychlosti závodu: Vettel na rovince létal, na Hamiltona v 2. sektoru neměl ani na čerstvé směsi

Sebastian Vettel ve Francii

Vettel v bitvě o nejrychlejší kolo a bod navíc Hamitlona těsně porazil v posledním kole

Lewis Hamilton po úspěšné kvalifikaci ve Francii

PROHLÁŠENÍ po závodě: "Cíl jsme nesplnili, protože jsme náskok Mercedesu nestáhli," lituje Vettel

Lewis Hamilton nadále vítězí a má titul stále blíže

GP FRANCIE: Překvapení? Zapomeňte. Nadvláda Mercedesu trvá + VIDEO

Lewis Hamilton a Valtteri Bottas po úspěšné kvalifikaci ve Francii

FOTO: Sobota ve Francii - Mercedes řadí dále, McLaren zatápí Red Bullu

Lewis Hamilton s Mercedesem W10 ve Francii

ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton výrazně překonal rekord okruhu, co stojí za překvapením McLarenu? +VIDEO

Lewis Hamilton pokračuje v krasojízdě, na kontě má další pole position

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: "Spíše budeme bojovat s Red Bullem," uvádí zklamaný Vettel

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Úterý

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VET... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama