DISKUZE K ČLÁNKU Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren
Renault podle McLarenu při vývoji pohonné jednotky pro sezónu 2019 dokázal znatelně navýšit její výkon. Nakolik se mu podaří se přiblížit Ferrari a Mercedesu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
GRAHAM
15:52 20.12.2018 77.236.218.XXXUž vidím jak by RB vydržel z Hondou 4 roky testovat a čekat až to bude fungovat. To by nevydržel z těch lepších týmů nikdo. F1 funguje kapku jinak, tam je rychlost vývoje a funkčnost důležitá.Vztah nefungoval, tak odešli . Dá se to pochopit i akceptovat, když vše vezmeš v čase jak se vše vyvíjelo.To že na tom teď RB vydělá, je možné, rozhodně ale ne jisté. Vše se uvidí....život jde dál.-
-
-
juras
10:56 26.12.2018 90.177.218.XXXTak ono napsat ze McLaren mel trpelivost 4 roky s Hondou testovat neni uplne pravdiva...
Letosni rok ukazal ze McLaren mel na vysledcich spojenectvi McLaren - Honda svuj vyznamny podil.
Ze jsi to nechtel uznat (ze McLaren hazi vinu na Hondu nepravem) pred letosni sezonou chapu...ale i ted?
Ze Redbull umi postavit spickove sasi myslim nikdo nepochybuje.
Takze nam nezbyva nez pockat.
Podle me neni spickovy motor sam o sobe zarukou ze tym bude vitezit...technici ho musi zastavet do spickoveho sasi a cely monopost musi pracovat jako celek.
V tom je pricina vitezne serie Mercedesu.
Zapomnel jsem dodat ze k spickovemu monopostu patri i spickovy pilot...ten pak jako letos Hamilton je schopen zasadne ovlivnit sampionat pri technicke vyrovnanosti.
-
-
-
-
-
-
-
-
Adi
07:54 20.12.2018 83.240.61.XXXTrochu bych si dovolil opravit první odstavec. RB rozhodne neodesel jen proto, ze ho Renault nepřesvědčil, ono mu nic jiného nezbylo. Renault jasně řekl, ze na konci sezóny 2018 s RB končí a navíc RB byl dotlacen k rozhodnutí dříve, než sám chtěl. Dle vašeho podání to vypadá, ze Renault prosil na kolenou, aby u něj RB zůstal a ten s opovržením konstatoval: “Nie, rsdšej Hondu”... takto to opravdu nebylo. Byl to správný rozvod nefunkčního vztahu a myslím, ze nakonec velmi dobre zvladnuty. Co se navyšování výkonu tyče, čte se to hezky, ale jsem nohama na zemi. Staci, když M a F dozenou v race módu a v kvalde je stáhnou na Max 20 ps. Samozřejmě při stejně dobre spolehlivosti jakou má M a F, což již není takový problem, pze kromě RB, který používal PJ R na max a maximálně ho ždímat, měl tovární tým a McLaren defakto stejnou spolehlivost jako Ferrari a Mercedes. Každopádně PJ je až 2.-3. faktor. Hlavní faktor výkonnosti bude sasi a doufám, ze se Renaultu i McLarenu povede.-
achmed-cz
09:56 20.12.2018 88.146.233.XXXTen vztah mezi RBR a Renaultem byl napjatý už mnoho let - a vpodstatě už před lety skončil, jen se pak RBR musel prostřednictvím "Tág hujerů" vrátit, protože mu nic jiného nezbylo.
Věřím, že pro Renault je ukončení spolupráce jen dobře - lidé od RBR na ně kydali špínu i v době, kdy společně vyhrávali tituly. -
jako
09:57 20.12.2018 46.135.31.XXXNo nevim jestli byl RB do neceho dotlacen...To Renault posouval sva ultimata vuci RB. Pres vsechny ty spory si myslim ze Renault chtěl s RB pokračovat..V Renaultu do toho davaji nejmene penez a ted přišli o top team kteremu dodavali, za asi nejaky slusny peniz a i marketingove to je pro ne nevyhodne..Vsichni vedeli ze RB zajíždí dobre vysledky i s jejich motorem, takze i to byla slusna reklama a i Tag jim platil aby ten motor mohl nést jejich nazev. Ted jestli jim bude RB davat naloz s Hondou, tak pri kazde prilezitosti si do nich kopnou a reputace pujde dolu. Ale ja spis doufam ze Renault udela konecne poradny pokrok z tou pohonnou jednotkou a hodne se přiblíží M a F... A koncne Renault i McLaren se znatelne vykonnosti oddeli od zbylich tymu a budou tesne za top3... Ale porad si myslim ze mel McLaren vydrzet s Hondou....A RB ted slizne smetanu.... Ale to ukáže cas... -
GRAHAM
13:56 20.12.2018 77.236.218.XXXADI bylo to "kapku" jinak, koukni na zahranični servery, je to tam zcela přesně popsáno.
Zjednodušeně řečeno, rozhodla "podobná" výkonost Hondy, ochota Hondy dávat mnohem více peněz do vývoje motoru, to jest stejné možnosti investic do motoru jako jsou u Ferrari a Mercedesu, to dlouhodobě rozhoduje a v neposlední řadě rohodly i peníze , které na tom RB zároveň vydělá, respektice je nemusí utratit.
Dietrich Mateschitz nevlastní RB sám, ač tedy rozhoduje. Peníze byly hodně velkým lákadlem, když motor je +-"stejný" a teoretická vyšší vykonost (tovární tým) do budoucna to jen vylepšila a proto padlo toto v zásadě loigické rozhodnutí. Zda z toho budou těžit, nebo budou podobně uvidíme.
-
Adi
14:29 20.12.2018 83.240.61.XXXSouhlasím, že finance od Hondy byly hlavní motivací. Dali přednost riziku před jistotou boje o pódia. Navíc si moc dobře uvědomují, že je velmi komplikované mít ambice na titul s motorem továrního týmu. Já si myslím, že přechod na Hondu byla logická volba nehledě na to, že zatím Honda nic neukázala a to ani ve skvělém šasi Mclarenu 2017, či 2015. Dále bych chtěl upozornit, že v F1 neexistuje a nikdy neexistovala přímá úměra, že množství peněz = výkonnost týmu. -
juras
19:49 26.12.2018 90.177.218.XXXMateschic vlastni Redbull...a proto rozhoduje.
Faktem je ze ma sponzory kteri se na rozpoctu vyznamne podileji...ovsem takhle to maji i vsichni ostatni.
Ale jinak mas pravdu...spojenectvi s Renaultem uz byl v poslednich letech jen vynuceny vztah. A krome Hondy zadny jiny strategicky partner v F1 neni. A Honda se nabidla jen diky rozhodnuti McLarenu.
Uvidime co to prinese...
-
-
uzivatel003302
13:57 20.12.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
14:21 20.12.2018 77.236.218.XXXPočkej, varianta že zůstane RB u Renaultu tam byla taky. Škádlení a oboustranná ultimáta neřešte. To bylo o egu a ne o rozhodnutí kam RB půjde. Obě strany trojčily, hlavně přes noviny.
RB chtěl více čekat, protože jasno s Hondou neměl a chtěl se opravdu rozhodnout dle výkonosti, pokud by ji Honda neměla. V některých ohledech šli do rizika, jak výkonu, tak spolehlivosti. Jak to dopadne se uvidí. -
Adi
14:24 20.12.2018 83.240.61.XXXJurge nenapsal, jsem, že Renault odkopl RB.
Re 1: Renault nečekal, nabídnul 4 týdny navíc pro rozhodnutí, RB chtěl 3 měsíce navíc. Za 6 týdnů to musel RB rozseknout a rozsekl a Horner říkal, že to museli říct, protože na ně Renault tlačil.
Re 2 To je úplně logické, jestliže mám ambice vyhrávat závody a tituly, nesmím dodávat RB, který mělo vypiplaný šasi a cca 10 let náskok v budování struktury.
Re 3 Stále dokola opakovaná blbost, že do toho nechce Renault sypat... Kdyby do toho nechtěl Renault sypat, tak nekoupí Lotus a je dále v tovární pozici vůči RB. Kdy mu motory platilo Infiniti, což je (jak dobře víš) automobilka vlastněná Nissanem tedy součástí aliance Renault- Nissan - Mitsubishi.
Já bych tě naopak chtěl požádat zda bys mě mohl seriózně odpovědět, proč rozšiřuješ lež, že FI + RP by součtem bodů byla 4. v PK 2018? To ti dělá dobře, nebo neumíš počty prvního stupně ZŠ?
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek