DISKUZE K ČLÁNKU Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Renault podle McLarenu při vývoji pohonné jednotky pro sezónu 2019 dokázal znatelně navýšit její výkon. Nakolik se mu podaří se přiblížit Ferrari a Mercedesu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 07.01.2019 10:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 07:54
Trochu bych si dovolil opravit první odstavec. RB… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 10:10
Teď si jen počkat až všichni vyloží karty na stůl… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 10:50
Pěkné PR, v zimně jsou všichni mistři.... uvidíme… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
"...muze pristi rok prijit s motorem ktery bude na urovni Mercedesu a Ferrari."
No to může už 5 let

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Mateschic vlastni Redbull...a proto rozhoduje.

Faktem je ze ma sponzory kteri se na rozpoctu vyznamne podileji...ovsem takhle to maji i vsichni ostatni.

Ale jinak mas pravdu...spojenectvi s Renaultem uz byl v poslednich letech jen vynuceny vztah. A krome Hondy zadny jiny strategicky partner v F1 neni. A Honda se nabidla jen diky rozhodnuti McLarenu.

Uvidime co to prinese...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Byt McLarenem...radeji bych byl opatrny v dalsich optimistickych prohlasenich.
Jsou v pozici ze i kdyby Renault smazal ztratu na Mercedes Ferrari v oblasti motoru...budou z toho tezit stejne az v druhe vlne...jako prvni to zuzitkuje tovarni tym.
A to bych nepodcenoval Hondu...muze pristi rok prijit s motorem ktery bude na urovni Mercedesu a Ferrari.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Tak ono napsat ze McLaren mel trpelivost 4 roky s Hondou testovat neni uplne pravdiva...
Letosni rok ukazal ze McLaren mel na vysledcich spojenectvi McLaren - Honda svuj vyznamny podil.
Ze jsi to nechtel uznat (ze McLaren hazi vinu na Hondu nepravem) pred letosni sezonou chapu...ale i ted?
Ze Redbull umi postavit spickove sasi myslim nikdo nepochybuje.
Takze nam nezbyva nez pockat.
Podle me neni spickovy motor sam o sobe zarukou ze tym bude vitezit...technici ho musi zastavet do spickoveho sasi a cely monopost musi pracovat jako celek.
V tom je pricina vitezne serie Mercedesu.
Zapomnel jsem dodat ze k spickovemu monopostu patri i spickovy pilot...ten pak jako letos Hamilton je schopen zasadne ovlivnit sampionat pri technicke vyrovnanosti.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Neprovokuj. Sám dobre vis, ze Renault se té ostudě, kterou předvedla Honda nikdy ani nepriblizil.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Přesně. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
no on problém Renaultu bude příští rok v tom, že i kdyby se jim nakrásně povedl super konkurenceschopnej motor, tak nebudou mít tým s TOP šasi, s kterým by ten motor mohl vítězit.

Příští rok se budeme moci jen domnívat, co ze ztráty Renaultu či McLarenu jde za motorem a co na šasi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
V podstatě souhlas. Jen s tou MNOHEM větší spolehlivostí bych měl menší problém.
Uvidíme. Řekl bych, že na tom budou oba podobně a snad se přiblíží špičce. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano R a M jsou srovnatelní výkonově v rámci malé odchylky. Ale u Hondy se neví jak bude spolehlivá. I když pravda u R taky není nic jisté, ale je to jistota spolehlivosti je prozatím mnohem větší, ač pravda bude to nový motor.

Jinak ADI Honda už měla i v Hybrid éře silnější motor, krátkodobě, Renault upgradoval a zase Hondě utekl....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Dobře, nachytal jsi mne. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Prej nechci moc rýpat. 11 Přímo provokuješ. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Hmm. Mercedes tv rdí že nedosahuje takových výkonů, jaké chtěl, a Renault našel mnoho kw navíc... na základě předchozích zkušeností si troufnu tvrdit že Mercedes opět pojede o titul a Renault ho bude z povzdálí pozorovat a doufat, že se v pravou chvíli do věci vloží. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
RB měl první roky úplně stejné. 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak to nedělej. 12
Letos měli srovnatelný motor a Honda se ztrapňovala o rok míň. 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak nepopírám, že je to mé přání. Ale RB má náskok v průměru 1,2s na kolo a ztratit ho, to už nevím, co by se muselo stát.
Řešit tu, co bylo kdysi dávno a odvozovat z toho, co bude příští rok mi nedává smysl. Ale když se tu budu zabývat hybrid érou, tak Honda už odvedla stejné množství práce co Renault a to za dobu o 1,5 roku kratší. Nevím, který z těch dvou motorů má o nějaký koník víc, nebo který má lepší křivku. Ale je jasné, že ty dva motory jsou zcela srovnatelné, což už píší snad všichni. A na trati je to znát. Béčko RB ve většině závodů jezdilo před Mclarenem a ne moc za tovární stájí. Co víc od béčka čekat? Já jsem spokojen. Jak bude vypadat áčko se za chvíli dovíme. STR na přechodu neprodělalo, nevidím důvod, proč by měl RB. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
To opravdu porovnávas působení Renaultu a Hondy v hybrid éře?! Miku, netřeba se tady zesmešňovat 03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Zkus se na to podívat z jiné optiky. Kdyby takové problémy měl s motorem RB, tak by tady již Honda nebyla.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
To je pouze tvé přání. Honda od posledního vstupu do F1 nikdy nebyla a není lepší než Renault a i když udělali letos pokrok, všichni jsme viděli, jak to na trati vypadalo. Renault velmi pomohl vyhrát Red Bullu 4 tituly a bude to opět Renault, který RB začne porazet. Třeba již příští rok. Když o tom tak přemýšlím, tak naposledy měla Honda lepší motor než Renault v roce 1991. To je celkem dlouhá doba. Jakožto člověk, který velmi Hondu za jejich auta uznává klidně pokynu a pochvalim. A již jsem to letos udělal. Ale k tomu, aby v hybrid éře odvedli alespoň to, co Renault mají ještě hodně práce před sebou.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Když ho chceš opravit, tak by to mělo sedět. Renault odkládal svá ultimáta, jen aby RB neodešel, sliboval další vylepšení, vyhrožoval, že Honda na ně mít nebude a dokonce před rozchodem nabídl i další bonus ve formě nabídky na pojmenování jejich motoru úplně jinou automobilkou. Proč to dělal, když se jich chtěl zbavit?
Ne, je to jednoduché. V podstatě je prosili na kolenou, aby u nich zůstali. A měli k tomu velmi dobrý důvod. Zatímco teď pořád argumentujete vítězstvími Red Bullu a absencí výsledků STR, tak příští rok už Renault nebude mít nic, čím by se pochlubil a Honda s velkou pravděpodobností bude jezdit před nimi. A to i v případě, že by se jim opravdu povedlo udělat lepší motor, než bude mít Honda. 03

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama