DISKUZE K ČLÁNKU Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Renault podle McLarenu při vývoji pohonné jednotky pro sezónu 2019 dokázal znatelně navýšit její výkon. Nakolik se mu podaří se přiblížit Ferrari a Mercedesu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 07.01.2019 10:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 07:54
Trochu bych si dovolil opravit první odstavec. RB… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 10:10
Teď si jen počkat až všichni vyloží karty na stůl… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 10:50
Pěkné PR, v zimně jsou všichni mistři.... uvidíme… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Renault do toho není ochotný sypat tolik druzí, to si myslím že nemáš uplně pravdu.
          Je ale zcela neskrytě nutné podotknout, že Renault nepotřeboval s motorem extrémně spěchat, aby se úplně dorovnal, kvůli šásku, kde ví že to bude asi práce na delší dobu. Ani peníze (větší objem) výkonost v krátkodobém horizontu nemusí velké zlepšení zajistit. Nejde to, jak časově, tak 3 motory sezóna. Renault neměl možnost motory vyvíjet (mód Honda) na trati. Ten se musel snažit aby to fungovalo... a také,to je nutné taky říci Renault se spletl s odhadem, že už PJ nepůjdou s výkonem zásadně nahoru. A hele, ono pořád v módu 40 kW sezóna jde....
          Ano Renault tlačil, logicky, potřeboval se připravit. Byli féroví a nějak se rozhodli.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003302

          uzivatel003302

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Kluci, body, umístění atd jsou jedna věc. Druhá je pocit z výkonu.
            Mclaren byl hrůstrašný, Renault tak nějak nemastný, neslaný.

            Ale za body jsou prachy že.... 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Když ho chceš opravit, tak by to mělo sedět. Renault odkládal svá ultimáta, jen aby RB neodešel, sliboval další vylepšení, vyhrožoval, že Honda na ně mít nebude a dokonce před rozchodem nabídl i další bonus ve formě nabídky na pojmenování jejich motoru úplně jinou automobilkou. Proč to dělal, když se jich chtěl zbavit?
      Ne, je to jednoduché. V podstatě je prosili na kolenou, aby u nich zůstali. A měli k tomu velmi dobrý důvod. Zatímco teď pořád argumentujete vítězstvími Red Bullu a absencí výsledků STR, tak příští rok už Renault nebude mít nic, čím by se pochlubil a Honda s velkou pravděpodobností bude jezdit před nimi. A to i v případě, že by se jim opravdu povedlo udělat lepší motor, než bude mít Honda. 03

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        To je pouze tvé přání. Honda od posledního vstupu do F1 nikdy nebyla a není lepší než Renault a i když udělali letos pokrok, všichni jsme viděli, jak to na trati vypadalo. Renault velmi pomohl vyhrát Red Bullu 4 tituly a bude to opět Renault, který RB začne porazet. Třeba již příští rok. Když o tom tak přemýšlím, tak naposledy měla Honda lepší motor než Renault v roce 1991. To je celkem dlouhá doba. Jakožto člověk, který velmi Hondu za jejich auta uznává klidně pokynu a pochvalim. A již jsem to letos udělal. Ale k tomu, aby v hybrid éře odvedli alespoň to, co Renault mají ještě hodně práce před sebou.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak nepopírám, že je to mé přání. Ale RB má náskok v průměru 1,2s na kolo a ztratit ho, to už nevím, co by se muselo stát.
          Řešit tu, co bylo kdysi dávno a odvozovat z toho, co bude příští rok mi nedává smysl. Ale když se tu budu zabývat hybrid érou, tak Honda už odvedla stejné množství práce co Renault a to za dobu o 1,5 roku kratší. Nevím, který z těch dvou motorů má o nějaký koník víc, nebo který má lepší křivku. Ale je jasné, že ty dva motory jsou zcela srovnatelné, což už píší snad všichni. A na trati je to znát. Béčko RB ve většině závodů jezdilo před Mclarenem a ne moc za tovární stájí. Co víc od béčka čekat? Já jsem spokojen. Jak bude vypadat áčko se za chvíli dovíme. STR na přechodu neprodělalo, nevidím důvod, proč by měl RB. 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Ano R a M jsou srovnatelní výkonově v rámci malé odchylky. Ale u Hondy se neví jak bude spolehlivá. I když pravda u R taky není nic jisté, ale je to jistota spolehlivosti je prozatím mnohem větší, ač pravda bude to nový motor.

            Jinak ADI Honda už měla i v Hybrid éře silnější motor, krátkodobě, Renault upgradoval a zase Hondě utekl....

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              V podstatě souhlas. Jen s tou MNOHEM větší spolehlivostí bych měl menší problém.
              Uvidíme. Řekl bych, že na tom budou oba podobně a snad se přiblíží špičce. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama