DISKUZE K ČLÁNKU Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren
Renault podle McLarenu při vývoji pohonné jednotky pro sezónu 2019 dokázal znatelně navýšit její výkon. Nakolik se mu podaří se přiblížit Ferrari a Mercedesu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
11:01 26.12.2018 90.177.218.XXXByt McLarenem...radeji bych byl opatrny v dalsich optimistickych prohlasenich.
Jsou v pozici ze i kdyby Renault smazal ztratu na Mercedes Ferrari v oblasti motoru...budou z toho tezit stejne az v druhe vlne...jako prvni to zuzitkuje tovarni tym.
A to bych nepodcenoval Hondu...muze pristi rok prijit s motorem ktery bude na urovni Mercedesu a Ferrari. -
airwar1939
15:14 21.12.2018 176.74.141.XXXHmm. Mercedes tv rdí že nedosahuje takových výkonů, jaké chtěl, a Renault našel mnoho kw navíc... na základě předchozích zkušeností si troufnu tvrdit že Mercedes opět pojede o titul a Renault ho bude z povzdálí pozorovat a doufat, že se v pravou chvíli do věci vloží.-
-
airwar1939
16:12 21.12.2018 176.74.141.XXXno on problém Renaultu bude příští rok v tom, že i kdyby se jim nakrásně povedl super konkurenceschopnej motor, tak nebudou mít tým s TOP šasi, s kterým by ten motor mohl vítězit.
Příští rok se budeme moci jen domnívat, co ze ztráty Renaultu či McLarenu jde za motorem a co na šasi.
-
-
-
-
-
Situs
10:10 20.12.2018 85.70.164.XXXTeď si jen počkat až všichni vyloží karty na stůl. V prohlášení jde vidět že tahle sezona jim dala zabrat a sklopená hlava je na místě, pozice McLarenu teď není vůbec snadná. Osobně mám obavy z nárůstu spolupráce "B-týmů" kde za malý peníz dostanou tyto týmy hodně muziky, a McLaren za to vývojem utratí spoustu peněz a rychlostní výhodu mu to nepřinese. V F1 musí být frustrující bojovat proti týmům co si to "jen" koupí, konkrétně u TR čekám velký skok kupředu protože RedBull též využije maximum společných dílů a udělat k tomu to okolo taky smrdí až na půdu. F1 se v tomto mění a přijde mi to jako obměna konstruktérů za zákaznické týmy, dost možná je to už nutnost protože zájem týmů do toho pumpovat obrovské peníze bez továrního statusu je skoro nulový. Williams a McLaren to staví dost do slepé uličky, nedají do toho tolik jako továrny a nechtějí být B-týmem, nezávislý soukromník bude v F1 takhle ale brzy přežitek. No jsem zvědav příští rok co to přinese, McLaren opatrně optimistický bez nějakých slibů nezní špatně.-
Mr.B
13:22 20.12.2018 188.92.14.XXXMcLaren se do pozice v jaké se momentálně nachází, dostal sám. Odmítnout a dokonce zaplatit za to, že se zbaví továrního motoru včetně nemalé podpory od Hondy, je krok hodný největšího blázna.
Mně, jakožto jejich velkého fanouška, tento krok, kterým se dobrovolně poslali na druhou kolej, postavil před velmi těžkou volbu, komu mám v F1 fandit. Protože týmu, který ztratil veškeré ambice bojovat o nejvyšší příčky mimo jiné tím, že bude odebírat motor stavěný a laděný pro jiný tým, se mi fandit skutečně nechce.-
-
Mr.B
15:23 20.12.2018 188.92.15.XXXA kde konkrétně jsi z mého příspěvku vyčetl, že budu fandit tomu, kdo může dát góla?!! Je to přesně naopak. Fandil jsem jim i v dobách, kdy se jim nedařilo, nebo měli velké problémy (špionážní aféra) a to proto, že ten boj nevzdávali a dělali všechno proto, aby zůstali na špičce.
Nyní mám ale problém fandit týmu, který se dobrovolně vzdá obrovské výhody tovární podpory, sám sebe odsune mezi týmy druhé kategorie bez reálné šance na boj o vítězství, jenom proto, že není schopen, ochoten, nebo je netrpělivý k tomu, najít řešení, jak překlenout problémy v tomto případě ve spolupráci s Hondou.
Prostě, nesouhlasím s tím pohodlným přístupem výměny za "lepší" motor, místo toho, aby společně s Hondou (třeba tak, jak to dělá RBR) mákli a dotáhli ten motor na slušnou úroveň.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek