"Hodně nás zajímá závodění v Holandsku. Vedeme tam produktivní rozhovory a jsem opatrným optimistou v tom, že bychom mohli udělat něco pro to, abychom v tom území překvapili a potěšili fanoušky a využili Max faktoru," přiznává Sean Bratches, obchodní ředitel F1.
Podle holandského tisku by k dohodě mohlo dojít už před rokem 2020. Verstappena vnímají jako budoucího šampiona a sledují ho tisíce lidí, kteří jsou za ním na závody jezdit přes půl světa. 21letý Max je nejmladším vítězem závodu v historii, což se mu povedlo celkově pětkrát a letos s Red Bullem dvakrát.
Na akci "Jumbo Racing Days" v Zandvoortu v květnu za ním dorazilo přes 110 tisíc lidí. Tento okruh, který poprvé hostil závod F1 v roce 1952, byl zmodernizován v sezóně 1985, kdy tam Niki Lauda vyhrál poslední velkou cenu.
V roce 2020 se má být do kalendáře F1 zařazen Vietnam, zároveň ale příští rok vyprší kontrakt Silverstonu, Monze a Hockenheimu. Šéf F1 Chase Carey minulý týden k otázce narůstajícího počtu závodů uvedl: "Očekáváme, že nahradíme několik existujících závodů, kde jsme zdědili neatraktivní smlouvy, novými nebo smlouvami, které jsou pro závodění lepší a poskytují vyšší hodnotu."
Bratches potvrzuje, že se nebudou bát změn - Velká cena Británie se podle něj nemusí jet v Silverstone - a že jejich záměrem je "obnovit okruhy představující dědictví. Myslíme si, že jde o důležitou součástí Formule 1. Zároveň jsme ale veřejně obchodovanou společností, jde nám o byznys, máme závazky vůči našim partnerům a týmům, abychom maximalizovali jejich investice do sportu. A my se to budeme snažit vyvážit při těchto složitých jednáních."