Hockenheim vyhovuje Michelinu

Karel Bařina, 18. července 2005, 10:21 Google+

Pierre Dupasquier, sportovní ředitel společnosti Michelin, hovoří o německém okruhu, kde se v neděli jede další závod F1.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Dupasquiere, Pierre

Dupasquiere, Pierre | foto: Michelin / DPPI

Sdílejte článek

V Hockenheimu by měly být lepší francouzské pneumatiky Michelin. Trať byla významě upravena v roce 2002. Zmizely nekonečné rovinky a je mnohem techničtější. Michelin zde vítězil v letech 1984, 2001 a 2003. Loni vyhrál Michael Schumacher na Ferrari (pneumatiky Bridgestone). Nejlepší z jezdců Michelinu byl Jenson Button, který se probojoval na druhé místo až ze sedmé řady.

"Je zde hodně rychlých zatáček a pomalá část "stadion". Tato trať hodně zahřívá a namáhá zadní pneumatiky, podobně jako většina rychlých okruhů," vysvětluje Pierre Dupasquier. "Musíme na to dávat pozor. Je těžké najít správné vyvážení, zvláště v horkém červenci - teploty se na měkkých pneumatikách podepíší. S našimi týmy jsme proto zkoušeli především středně tvrdé směsi, ze kterých budeme vybírat."

"Rozhodující zde budou zadní pneumatiky. Nový povrch má velkou přilnavost a umožňuje velkou akceleraci z pomalých a středně rychlých zatáček. Je tedy jasné, že jde o trakci a tím o zadní pneumatiky. Navíc se tady povrch velice rychle zahřívá, s tím musíme také počítat. Michelin na horké závody zatím vždy přivezl výborné pneumatiky. Věříme proto v naše další vítězství."

Foto: Michelin / DPPI
Vytisknout

Diskuze: Hockenheim vyhovuje Michelinu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Friesacher, Patrick

Friesacher pravděpodobně skončil

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud