DISKUZE K ČLÁNKU Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry
Toro Rosso tento víkend během závodního víkendu na okruhu Interlagos znovu nasadí nejnovější specifikaci pohonné jednotky Honda poté, co v předchozím podniku v Mexiku použili starší verzi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 3 lidé)
07.11.2018 20:12
Ty můžeš tvrdit co chceš, zajímavější je co tvrdí… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
jiras
19:28 07.11.2018 188.75.128.XXXPořád tu lakují s Hondou, ale ta čísla počtu dílů jsou příšerná, vždyť jsou skoro na trojnásobku povoleného. S něčím takovým se o titul nejezdí. Navíc pokud se budou chtít s RB vejít do limitu, tak budou muset pořádně plánovat i nasazení upgradů. Ferrari a Mercedes mají 2 měsíce od nasazení poslední specifikace a další bude až na novou sezónu. To zase bude "překvápko", jaký udělali skok.-
GRAHAM
19:51 07.11.2018 77.236.218.XXXNo právě, taky se toho "bojím". Přiští rok ještě R a H , na ně mít imho nebudou, ač třeba jim kvalifikační režim "zhasne" díky další restrikco oleje. Jistej si tím ale nejsem.
Renault bude mít zhola novej motor, takže tam bude panovat hodně velká nejistota ohledně spolehlivosti a na jak velký výkon budou moci jezdit, aby to drželo. To je asi na vývoj po celý rok. Rád bych se pletl.-
airwar1939
20:41 07.11.2018 176.74.141.XXXJá považuji termín nový motor především jako alibismus dopředu, kdyby to náhodou nejelo... protože co na tom motoru bude tak výrazně nové? Pořád to bude přeplňovaný šestiválec do V o oběmu 1,6 litru. I ostatní výrobci své motory výrazně konstrukčně posunou, a dost možná změní i větší procento dílů na svých PU. Tak co je pak nový motor a co "jen" významný upgrade? -
-
-
-
-
-
-
-
Situs
10:07 08.11.2018 85.70.164.XXXHele teď jsem četl že FIA se snaží uzavřít mezeru v palivech, kde pohyb paliva mezi průtokoměrem a motorem není sledován. Objevily se obavy, že týmy by mohly využívat delších a širších hadic pro shromažďování přebytečného paliva, když zrovna motor nejede zcela na plno. Toto nahromaděné palivo by pak mohlo být použito ve chvíli kdy je potřeba jet na plno a využít tak palivo i nad maximální průtok.
............................... jestli tohle řeší až teď tak vážně nevím co tam dělaj, tohle přece musejí mít podchycené dávno a napadne to i chytrého žáka základní školy, to si prostě dělají srandu. Normálně bych se už nedivil kdyby FIA stanovila kolik může mít maximálně nádržka na olej, ale to kolik toho maj pak v hadičce mezi motorem a tou nádrží neřeší. Když čtu tohle po takové době zavedení maximálního průtoku paliva tak vážně nevím jak a v čem bych měl FIA věřit, to je amatérismus kde akorát ukazují jak nejsou schopni si poradit v zavedení zamýšlených restrikcí a hlavně jak dohlídnout na to aby to nešlo obejít. Tohle přece nejsou nějaké převratné zlepšováky, stanovit si maximální povolený objem paliva mezi motorem a průtokoměrem nejlépe zajištěný standardizovaným zařízením je přece nutnost aby jsi maximálnímu průtoku zajistil transparentnost. Nechápu že to řeší až teď.-
-
-
-
Situs
12:43 08.11.2018 85.70.164.XXXMožná, a možná taky ne, FIA nic nechce potvrdit a jen spekulativně mlží. Osobně si myslím že by měla být transparentní v tom co měří a jak to měří. Je to jako kdyby měřila ohebnost křídel RedBullu tehdy tak že to nikdo nevěděl a ostatním jen říkala je to v pořádku Nevíš kdy co jak začala měřit, za to víme že Cyril A. sdělil že na nátlak došlo k jistějšímu měření od Singapuru, to mi nepřijde jako šum-
-
Situs
12:53 08.11.2018 85.70.164.XXXHochu to vůbec, jsme jen otroci toho co nám předkládaj, ovšem díky netransparentnosti FIA jsou podezření ještě více na stole. 2 senzor přiznala, kdyby to bylo od Monaka a stále na stejném místě, nevidím ani jeden důvod to neříci, ty ano? A kdyby tomu tak bylo tak nepochybuji že FIA by takto Ferrari ihned přiskákala na pomoc.
Nepovedený upgrade se na poklesu formy podepsal také, ale jak to bylo a je přesně s tím druhým senzorem, to vědí jen ve Ferrari. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek