DISKUZE K ČLÁNKU Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry

Toro Rosso tento víkend během závodního víkendu na okruhu Interlagos znovu nasadí nejnovější specifikaci pohonné jednotky Honda poté, co v předchozím podniku v Mexiku použili starší verzi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 08.11.2018 14:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasovali 3 lidé) 07.11.2018 19:28
Pořád tu lakují s Hondou, ale ta čísla počtu dílů… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 07.11.2018 20:12
Ty můžeš tvrdit co chceš, zajímavější je co tvrdí… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 07.11.2018 13:30
No jsem zvědavý, kolik Honda může v závodě "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jiras

    jiras

    188.75.128.XXX
    Pořád tu lakují s Hondou, ale ta čísla počtu dílů jsou příšerná, vždyť jsou skoro na trojnásobku povoleného. S něčím takovým se o titul nejezdí. Navíc pokud se budou chtít s RB vejít do limitu, tak budou muset pořádně plánovat i nasazení upgradů. Ferrari a Mercedes mají 2 měsíce od nasazení poslední specifikace a další bude až na novou sezónu. To zase bude "překvápko", jaký udělali skok.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No právě, taky se toho "bojím". Přiští rok ještě R a H , na ně mít imho nebudou, ač třeba jim kvalifikační režim "zhasne" díky další restrikco oleje. Jistej si tím ale nejsem.

      Renault bude mít zhola novej motor, takže tam bude panovat hodně velká nejistota ohledně spolehlivosti a na jak velký výkon budou moci jezdit, aby to drželo. To je asi na vývoj po celý rok. Rád bych se pletl.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Já považuji termín nový motor především jako alibismus dopředu, kdyby to náhodou nejelo... protože co na tom motoru bude tak výrazně nové? Pořád to bude přeplňovaný šestiválec do V o oběmu 1,6 litru. I ostatní výrobci své motory výrazně konstrukčně posunou, a dost možná změní i větší procento dílů na svých PU. Tak co je pak nový motor a co "jen" významný upgrade?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Poměrně velké restrikce na spotřebu oleje platí už dneska, takže moc bych na to nevsázel.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Naopak mi přijde že s tím olejem se FIA strašně vleče. Nechápu doposud stále benevolentní spotřebu v závodě a ta další úprava pro kvalifikaci co přijde příští rok měla být podle mě dávno.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Přidal bych na to další senzor 14

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Cokoliv aby se zabránilo podvádění 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Chtěl jsem napsat ještě něco víc ale radši nebudu, protože oba víme, že z tohohle tématu ti praskají žilky, tak to radši nebudeme pokoušet 18

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Massu na tebe 14

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    On má aspoň pravdu 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      To má, i bez toho aspoň 14

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Hele teď jsem četl že FIA se snaží uzavřít mezeru v palivech, kde pohyb paliva mezi průtokoměrem a motorem není sledován. Objevily se obavy, že týmy by mohly využívat delších a širších hadic pro shromažďování přebytečného paliva, když zrovna motor nejede zcela na plno. Toto nahromaděné palivo by pak mohlo být použito ve chvíli kdy je potřeba jet na plno a využít tak palivo i nad maximální průtok.
                      ............................... jestli tohle řeší až teď tak vážně nevím co tam dělaj, tohle přece musejí mít podchycené dávno a napadne to i chytrého žáka základní školy, to si prostě dělají srandu. Normálně bych se už nedivil kdyby FIA stanovila kolik může mít maximálně nádržka na olej, ale to kolik toho maj pak v hadičce mezi motorem a tou nádrží neřeší. Když čtu tohle po takové době zavedení maximálního průtoku paliva tak vážně nevím jak a v čem bych měl FIA věřit, to je amatérismus kde akorát ukazují jak nejsou schopni si poradit v zavedení zamýšlených restrikcí a hlavně jak dohlídnout na to aby to nešlo obejít. Tohle přece nejsou nějaké převratné zlepšováky, stanovit si maximální povolený objem paliva mezi motorem a průtokoměrem nejlépe zajištěný standardizovaným zařízením je přece nutnost aby jsi maximálnímu průtoku zajistil transparentnost. Nechápu že to řeší až teď.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • daaviid23

                        daaviid23

                        90.182.169.XXX
                        A je to ten stejnej zdroj jako o tom druhém senzoru? 12

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Druhý senzor není? 16

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • daaviid23

                            daaviid23

                            90.182.169.XXX
                            Prej už od Monaka 18

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              Možná, a možná taky ne, FIA nic nechce potvrdit a jen spekulativně mlží. Osobně si myslím že by měla být transparentní v tom co měří a jak to měří. Je to jako kdyby měřila ohebnost křídel RedBullu tehdy tak že to nikdo nevěděl a ostatním jen říkala je to v pořádku 18 Nevíš kdy co jak začala měřit, za to víme že Cyril A. sdělil že na nátlak došlo k jistějšímu měření od Singapuru, to mi nepřijde jako šum 14

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • daaviid23

                                daaviid23

                                90.182.169.XXX
                                Ano.
                                Výkonnostní skok byl dolů byl kvůli jejich špatnému upgradu a novým maticím Mercedesu.
                                Nebo proč jinak je to najednou teď zase jako dřív?
                                Já myslel, že jsi v tomhle přiznal kapitulaci 13

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  85.70.164.XXX
                                  Hochu to vůbec, jsme jen otroci toho co nám předkládaj, ovšem díky netransparentnosti FIA jsou podezření ještě více na stole. 2 senzor přiznala, kdyby to bylo od Monaka a stále na stejném místě, nevidím ani jeden důvod to neříci, ty ano? A kdyby tomu tak bylo tak nepochybuji že FIA by takto Ferrari ihned přiskákala na pomoc.

                                  Nepovedený upgrade se na poklesu formy podepsal také, ale jak to bylo a je přesně s tím druhým senzorem, to vědí jen ve Ferrari.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • daaviid23

                                    daaviid23

                                    90.182.169.XXX
                                    FIA nic neřekla, protože to Ferrari považovalo za důvěrnou informaci.

                                    Jinak hledáš duchy. Ta teorie o vylepšeních je logicky dokazatelná. Nebo jaktože je to teď jako dřív? 13

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Situs

                                      Situs

                                      85.70.164.XXX
                                      FIA potvrdila druhý senzor, o tom kdy ho nasadila odmítla hovořit, dost divné že 03 Já hledám duchy ale informaci že FIA pro Singapur změnila monitoring baterie kvůli rostoucímu tlaku týmů jsem opravdu nepřinesl já.

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama