DISKUZE K ČLÁNKU Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry
Toro Rosso tento víkend během závodního víkendu na okruhu Interlagos znovu nasadí nejnovější specifikaci pohonné jednotky Honda poté, co v předchozím podniku v Mexiku použili starší verzi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 3 lidé)
07.11.2018 20:12
Ty můžeš tvrdit co chceš, zajímavější je co tvrdí… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
13:14 08.11.2018 176.74.141.XXX
Obávám se že je to stále ve stejním duchu, já o koze, ty o voze.
Takže ještě jednou, já nevím jaká je skutečnost, ale od TR a jeho jezdců jsem několikrát během sezony četl že na ěasi a aeru nedělají a že na auto nedali žádný významný upgrade...
Ale třeba lžou a pravdu máš ty, otázka ovšem je, co by z takovéto lhaní mohli získat? Proč by tvrdili že auro nevyvíjejí, když by do něj cpali upgrade za upgradem?
Takže ještě jednou, já nevím jaká je skutečnost, ale od TR a jeho jezdců jsem několikrát během sezony četl že na ěasi a aeru nedělají a že na auto nedali žádný významný upgrade...
Ale třeba lžou a pravdu máš ty, otázka ovšem je, co by z takovéto lhaní mohli získat? Proč by tvrdili že auro nevyvíjejí, když by do něj cpali upgrade za upgradem?
Situs
12:53 08.11.2018 85.70.164.XXX
Hochu to vůbec, jsme jen otroci toho co nám předkládaj, ovšem díky netransparentnosti FIA jsou podezření ještě více na stole. 2 senzor přiznala, kdyby to bylo od Monaka a stále na stejném místě, nevidím ani jeden důvod to neříci, ty ano? A kdyby tomu tak bylo tak nepochybuji že FIA by takto Ferrari ihned přiskákala na pomoc.
Nepovedený upgrade se na poklesu formy podepsal také, ale jak to bylo a je přesně s tím druhým senzorem, to vědí jen ve Ferrari.
Nepovedený upgrade se na poklesu formy podepsal také, ale jak to bylo a je přesně s tím druhým senzorem, to vědí jen ve Ferrari.
Situs
12:43 08.11.2018 85.70.164.XXX
Možná, a možná taky ne, FIA nic nechce potvrdit a jen spekulativně mlží. Osobně si myslím že by měla být transparentní v tom co měří a jak to měří. Je to jako kdyby měřila ohebnost křídel RedBullu tehdy tak že to nikdo nevěděl a ostatním jen říkala je to v pořádku Nevíš kdy co jak začala měřit, za to víme že Cyril A. sdělil že na nátlak došlo k jistějšímu měření od Singapuru, to mi nepřijde jako šum
Situs
10:07 08.11.2018 85.70.164.XXX
Hele teď jsem četl že FIA se snaží uzavřít mezeru v palivech, kde pohyb paliva mezi průtokoměrem a motorem není sledován. Objevily se obavy, že týmy by mohly využívat delších a širších hadic pro shromažďování přebytečného paliva, když zrovna motor nejede zcela na plno. Toto nahromaděné palivo by pak mohlo být použito ve chvíli kdy je potřeba jet na plno a využít tak palivo i nad maximální průtok.
............................... jestli tohle řeší až teď tak vážně nevím co tam dělaj, tohle přece musejí mít podchycené dávno a napadne to i chytrého žáka základní školy, to si prostě dělají srandu. Normálně bych se už nedivil kdyby FIA stanovila kolik může mít maximálně nádržka na olej, ale to kolik toho maj pak v hadičce mezi motorem a tou nádrží neřeší. Když čtu tohle po takové době zavedení maximálního průtoku paliva tak vážně nevím jak a v čem bych měl FIA věřit, to je amatérismus kde akorát ukazují jak nejsou schopni si poradit v zavedení zamýšlených restrikcí a hlavně jak dohlídnout na to aby to nešlo obejít. Tohle přece nejsou nějaké převratné zlepšováky, stanovit si maximální povolený objem paliva mezi motorem a průtokoměrem nejlépe zajištěný standardizovaným zařízením je přece nutnost aby jsi maximálnímu průtoku zajistil transparentnost. Nechápu že to řeší až teď.
............................... jestli tohle řeší až teď tak vážně nevím co tam dělaj, tohle přece musejí mít podchycené dávno a napadne to i chytrého žáka základní školy, to si prostě dělají srandu. Normálně bych se už nedivil kdyby FIA stanovila kolik může mít maximálně nádržka na olej, ale to kolik toho maj pak v hadičce mezi motorem a tou nádrží neřeší. Když čtu tohle po takové době zavedení maximálního průtoku paliva tak vážně nevím jak a v čem bych měl FIA věřit, to je amatérismus kde akorát ukazují jak nejsou schopni si poradit v zavedení zamýšlených restrikcí a hlavně jak dohlídnout na to aby to nešlo obejít. Tohle přece nejsou nějaké převratné zlepšováky, stanovit si maximální povolený objem paliva mezi motorem a průtokoměrem nejlépe zajištěný standardizovaným zařízením je přece nutnost aby jsi maximálnímu průtoku zajistil transparentnost. Nechápu že to řeší až teď.
Adi
07:52 08.11.2018 83.240.61.XXX
Jasně. Nebudeme vyvíjet auto, abychom mohli vyhodnotit přínos PJ a jejich upragu. Větší hloupost sem dlouho nečetl. Ty opravdu veris, ze abys vyhodnotil přínos upgradu PJ, tak na aero nesmíš sáhnout?! Tuto blbost tuším vymyslel ten blázen ElSenor a par H fans se toho rádo chytlo, pze se jim to hodí do argumentace. Poradním ti: každou změnu, či novinku na aeru poznáš jen velmi těžce, kdežto upgrade PJ je většinou medializovany, takže některým (třeba tobě) to evokuje, ze dle prohlášení na autě nedělají, ale děla se hlavně na PJ. Opak je pravdou, práce na aero/mech. Gripu je v roce o mnoho více a tato práce je zásadní. Ne výkon motoru. Viz rozdíl Mercedes vs Williams. Nebo RB vs McLaren. TR samozřejmě aero vyvíjí celou sezónu stejně jako ostatní týmy a popravdě nikdo tady nezná mnozstvi investic do letošního auta, ale jestli je nyní větší než před půl rokem, budou mít v TR velmi pravděpodobně celkem problem připravit konkurenceschopné auto na příští rok...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek