DISKUZE K ČLÁNKU Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry

Toro Rosso tento víkend během závodního víkendu na okruhu Interlagos znovu nasadí nejnovější specifikaci pohonné jednotky Honda poté, co v předchozím podniku v Mexiku použili starší verzi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 08.11.2018 14:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasovali 3 lidé) 07.11.2018 19:28
Pořád tu lakují s Hondou, ale ta čísla počtu dílů… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 07.11.2018 20:12
Ty můžeš tvrdit co chceš, zajímavější je co tvrdí… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 07.11.2018 13:30
No jsem zvědavý, kolik Honda může v závodě "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
FIA potvrdila druhý senzor, o tom kdy ho nasadila odmítla hovořit, dost divné že 03 Já hledám duchy ale informaci že FIA pro Singapur změnila monitoring baterie kvůli rostoucímu tlaku týmů jsem opravdu nepřinesl já.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
FIA nic neřekla, protože to Ferrari považovalo za důvěrnou informaci.

Jinak hledáš duchy. Ta teorie o vylepšeních je logicky dokazatelná. Nebo jaktože je to teď jako dřív? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Obávám se že je to stále ve stejním duchu, já o koze, ty o voze.

Takže ještě jednou, já nevím jaká je skutečnost, ale od TR a jeho jezdců jsem několikrát během sezony četl že na ěasi a aeru nedělají a že na auto nedali žádný významný upgrade...

Ale třeba lžou a pravdu máš ty, otázka ovšem je, co by z takovéto lhaní mohli získat? Proč by tvrdili že auro nevyvíjejí, když by do něj cpali upgrade za upgradem?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Hochu to vůbec, jsme jen otroci toho co nám předkládaj, ovšem díky netransparentnosti FIA jsou podezření ještě více na stole. 2 senzor přiznala, kdyby to bylo od Monaka a stále na stejném místě, nevidím ani jeden důvod to neříci, ty ano? A kdyby tomu tak bylo tak nepochybuji že FIA by takto Ferrari ihned přiskákala na pomoc.

Nepovedený upgrade se na poklesu formy podepsal také, ale jak to bylo a je přesně s tím druhým senzorem, to vědí jen ve Ferrari.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Ano.
Výkonnostní skok byl dolů byl kvůli jejich špatnému upgradu a novým maticím Mercedesu.
Nebo proč jinak je to najednou teď zase jako dřív?
Já myslel, že jsi v tomhle přiznal kapitulaci 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Možná, a možná taky ne, FIA nic nechce potvrdit a jen spekulativně mlží. Osobně si myslím že by měla být transparentní v tom co měří a jak to měří. Je to jako kdyby měřila ohebnost křídel RedBullu tehdy tak že to nikdo nevěděl a ostatním jen říkala je to v pořádku 18 Nevíš kdy co jak začala měřit, za to víme že Cyril A. sdělil že na nátlak došlo k jistějšímu měření od Singapuru, to mi nepřijde jako šum 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Prej už od Monaka 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Druhý senzor není? 16

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
A je to ten stejnej zdroj jako o tom druhém senzoru? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Hele teď jsem četl že FIA se snaží uzavřít mezeru v palivech, kde pohyb paliva mezi průtokoměrem a motorem není sledován. Objevily se obavy, že týmy by mohly využívat delších a širších hadic pro shromažďování přebytečného paliva, když zrovna motor nejede zcela na plno. Toto nahromaděné palivo by pak mohlo být použito ve chvíli kdy je potřeba jet na plno a využít tak palivo i nad maximální průtok.
............................... jestli tohle řeší až teď tak vážně nevím co tam dělaj, tohle přece musejí mít podchycené dávno a napadne to i chytrého žáka základní školy, to si prostě dělají srandu. Normálně bych se už nedivil kdyby FIA stanovila kolik může mít maximálně nádržka na olej, ale to kolik toho maj pak v hadičce mezi motorem a tou nádrží neřeší. Když čtu tohle po takové době zavedení maximálního průtoku paliva tak vážně nevím jak a v čem bych měl FIA věřit, to je amatérismus kde akorát ukazují jak nejsou schopni si poradit v zavedení zamýšlených restrikcí a hlavně jak dohlídnout na to aby to nešlo obejít. Tohle přece nejsou nějaké převratné zlepšováky, stanovit si maximální povolený objem paliva mezi motorem a průtokoměrem nejlépe zajištěný standardizovaným zařízením je přece nutnost aby jsi maximálnímu průtoku zajistil transparentnost. Nechápu že to řeší až teď.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To má, i bez toho aspoň 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
On má aspoň pravdu 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Massu na tebe 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Chtěl jsem napsat ještě něco víc ale radši nebudu, protože oba víme, že z tohohle tématu ti praskají žilky, tak to radši nebudeme pokoušet 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Cokoliv aby se zabránilo podvádění 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Přidal bych na to další senzor 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Co vím tak oni normálně vyvíjeli, akorát jejich jeden upgrade nefungoval tak ho nenasadili. Třeba mě napadá jak někdy v červenci přišli s upravenýma zrcátkama, určitě to nebylo o tom teď nebudeme nic dělat jen kvůli motoru.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
12 12 Jasně. Nebudeme vyvíjet auto, abychom mohli vyhodnotit přínos PJ a jejich upragu. Větší hloupost sem dlouho nečetl. Ty opravdu veris, ze abys vyhodnotil přínos upgradu PJ, tak na aero nesmíš sáhnout?! Tuto blbost tuším vymyslel ten blázen ElSenor a par H fans se toho rádo chytlo, pze se jim to hodí do argumentace. Poradním ti: každou změnu, či novinku na aeru poznáš jen velmi těžce, kdežto upgrade PJ je většinou medializovany, takže některým (třeba tobě) to evokuje, ze dle prohlášení na autě nedělají, ale děla se hlavně na PJ. Opak je pravdou, práce na aero/mech. Gripu je v roce o mnoho více a tato práce je zásadní. Ne výkon motoru. Viz rozdíl Mercedes vs Williams. Nebo RB vs McLaren. TR samozřejmě aero vyvíjí celou sezónu stejně jako ostatní týmy a popravdě nikdo tady nezná mnozstvi investic do letošního auta, ale jestli je nyní větší než před půl rokem, budou mít v TR velmi pravděpodobně celkem problem připravit konkurenceschopné auto na příští rok...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Naopak mi přijde že s tím olejem se FIA strašně vleče. Nechápu doposud stále benevolentní spotřebu v závodě a ta další úprava pro kvalifikaci co přijde příští rok měla být podle mě dávno.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Poměrně velké restrikce na spotřebu oleje platí už dneska, takže moc bych na to nevsázel.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama