DISKUZE K ČLÁNKU Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry

Toro Rosso tento víkend během závodního víkendu na okruhu Interlagos znovu nasadí nejnovější specifikaci pohonné jednotky Honda poté, co v předchozím podniku v Mexiku použili starší verzi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda svůj vylepšený motor v Brazílii vrátí do hry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 08.11.2018 14:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasovali 3 lidé) 07.11.2018 19:28
Pořád tu lakují s Hondou, ale ta čísla počtu dílů… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 07.11.2018 20:12
Ty můžeš tvrdit co chceš, zajímavější je co tvrdí… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 07.11.2018 13:30
No jsem zvědavý, kolik Honda může v závodě "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Jinak konečně i Gasly potvrdil to, co tady dlouhodobě tvrdím a co stále někteří nejsou schopni pochopit. Takže vám všem ještě jednou a naposledy: TR vyvíjí sasi celou sezónu a nasazení aero balíku na předposlední závod je asi největším důkazem, ze celkem intenzivně. 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Śásko nevím....aero ano.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Ty můžeš tvrdit co chceš, zajímavější je co tvrdí TR, a TR tvrdí že až někdy do Itálie žádná vylepšení na vozy nedalo, upgrady přišli až v závěru sezony, v čemž já logiku najít dokážu... v prvních 3/4 šasi omezili vývoj aby nezkresloval vývoj výkonnosti PU, teď už upgrade nasazují, aby si vyzkoušeli věci na příští rok.

      Jestli je jejich tvrzení pravdivé či nikoli asi těžko dokáže kdokoli z nás potvrdit či vyvrátit, proto hledám hlavně tu logiku. 03

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        12 12 Jasně. Nebudeme vyvíjet auto, abychom mohli vyhodnotit přínos PJ a jejich upragu. Větší hloupost sem dlouho nečetl. Ty opravdu veris, ze abys vyhodnotil přínos upgradu PJ, tak na aero nesmíš sáhnout?! Tuto blbost tuším vymyslel ten blázen ElSenor a par H fans se toho rádo chytlo, pze se jim to hodí do argumentace. Poradním ti: každou změnu, či novinku na aeru poznáš jen velmi těžce, kdežto upgrade PJ je většinou medializovany, takže některým (třeba tobě) to evokuje, ze dle prohlášení na autě nedělají, ale děla se hlavně na PJ. Opak je pravdou, práce na aero/mech. Gripu je v roce o mnoho více a tato práce je zásadní. Ne výkon motoru. Viz rozdíl Mercedes vs Williams. Nebo RB vs McLaren. TR samozřejmě aero vyvíjí celou sezónu stejně jako ostatní týmy a popravdě nikdo tady nezná mnozstvi investic do letošního auta, ale jestli je nyní větší než před půl rokem, budou mít v TR velmi pravděpodobně celkem problem připravit konkurenceschopné auto na příští rok...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Obávám se že je to stále ve stejním duchu, já o koze, ty o voze.

          Takže ještě jednou, já nevím jaká je skutečnost, ale od TR a jeho jezdců jsem několikrát během sezony četl že na ěasi a aeru nedělají a že na auto nedali žádný významný upgrade...

          Ale třeba lžou a pravdu máš ty, otázka ovšem je, co by z takovéto lhaní mohli získat? Proč by tvrdili že auro nevyvíjejí, když by do něj cpali upgrade za upgradem?

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Co vím tak oni normálně vyvíjeli, akorát jejich jeden upgrade nefungoval tak ho nenasadili. Třeba mě napadá jak někdy v červenci přišli s upravenýma zrcátkama, určitě to nebylo o tom teď nebudeme nic dělat jen kvůli motoru.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    No uvidíme. Snad to TR pomůže. Hlavně kvalifikace me zajímá. V zavode očekávám tempo max na úrovni McLarenu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No vida, sám Gasly přiznává že syslení komponent je pro maximalizaci výsledku těchto posledních závodů, v tomto směru se u Hondy nic nezměnilo. No mrkneme se jak jim to pojede, v Brazílii by mohli být silní, minulej rok tam McLaren s Hondou byl docela ve slušné formě, tehdy byli naděje na příští rok nadějně vysoké 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tak ono pokud más nový upgrade PU, tak nevidím důvod si nanasyslit víc PU toho upgradu, abych ho měl k dispozici na více závodů bez penalizace.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No jsem zvědavý, kolik Honda může v závodě "pouštět" , aby motor vydržel. Zatím naplno nefungovali. Velká neznámá. Bude to zajímavé v porovnání s Renaultem v race módu.
    Koukám že TR vyvíjí i aero....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Jak funguje motor Honda teď asi není ještě tak úplně důležité, RB potřebuje aby fungoval za cca. 5 měsíců.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama