Liberty Media vlastnící F1 momentálně vyhodnocuje finanční nabídky společností Pirelli a Hankook aby rozhodlo, které z nich dá přednost v letech 2020 - 2023. Obě již byly technicky schváleny Mezinárodní automobilovou federací (FIA), nyní tedy záleží na komerčních věcech.
I když Pirelli v F1 zažilo od roku 2010 pár těžkých okamžiků a čelilo také negativní kritice, podle šéfa Ferrari by bylo chybou, kdyby vedení soutěže všechny lekce ignorovalo:
"Tendr je teď v rukou Liberty. My s Pirelli už nějakou dobu spolupracujeme. Zažili jsme pozitivní fáze i náročné okamžiky, ale rok po roce vytvářejí produkt, který se vyvíjí pozitivně. Vyhodit všechno oknem je podle mě špatné. Ale přesto, my nejsme ti, kdo o tom rozhodují," zdůrazňuje Arrivabene.
Pirelli je vedením F1 dlouho vedeno k tomu, aby vytvářelo rychle degradující pneumatiky, které mají týmy nutit k častějším zastávkám v boxech. Jenže ty se v poslední době stejně přiklánějí k jednozastávkovým strategiím a pneumatiky v průběhu závodu hodně šetří, a tak nejezdí naplno.
Podle sportovního ředitele F1 Rosse Brawna to není jednoduché vyvážit, aby závodění bylo více vzrušující. S Pirelli na tom neustále spolupracují. "Nemají lehkou práci: na jednu stranu se po nich žádají pneumatiky, které mají vést k vzrušujícímu závodění, a to degradace pneumatik rozhodně dělá, zatímco na druhé straně jsou po nich požadovány pneumatiky, které by jezdcům umožnili naplno využívat potenciál jejich vozů."
"Není to vždy jednoduché najít ten správný kompromis, proto je velmi důležité, abychom spolupracovali, protože příští Formule 1 by měla nabídnout na dráze takovou show, kterou si všichni přejí - včetně pilotů a diváků," dodává Brawn.