DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021
Výrobci pohonných jednotek mění svůj názor - od roku 2021 by rádi zachovali motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H), který je důležitým prvkem jejich vysoké efektivity, ačkoliv dříve byly ochotny od něj ustoupit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 5 lidé)
10.07.2018 19:20
Tak prý Renault má zájem o Alonsa. No myslím že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
12:24 12.07.2018 80.92.242.XXXNaprosto souhlasím. Pokud není šance na nové dodavatele, ponechme to Tak, jak to je nyní. Jako největší pozitivum vidím to, že teď máme tři víceméně vyrovnané dodavatele a čtvrtého, který je na dobré cestě. Čili v momentu, kdy máme konečně pole srovnané, tak je hloupost do toho jakkoli zasahovat. -
Mansell_fan
19:20 10.07.2018 37.188.181.XXXTak prý Renault má zájem o Alonsa. No myslím že by Fernando neměl váhat. Zvlášť nyní když je jasné že koncepce se měnit nebude a Renault se tak (stejně jako Honda) nemusí bát naplno vyvíjet. Tovární tým je tovární tým. U McLarenu je to, bohužel, už asi ztracená varta.-
-
Petr Hloušek
16:28 11.07.2018 194.79.55.XXXale perspektiva boje o vyšší příčky je spíš u továrny než u McL-
Mansell_fan
17:32 11.07.2018 37.188.141.XXXTaky mi přijde že Renault je lepší varianta. Ale uvidíme.-
-
Mansell_fan
21:07 11.07.2018 213.220.223.XXXJe to zajímavé, ale mně jako fanouškovi Ferrari v době kdy u nás jezdil taky nikdy k srdci nepřirostl
-
-
-
-
airwar1939
23:20 11.07.2018 176.74.141.XXXJe otázka zda by to nebylo z louže pod okap. Renault příští rok a nejspíše ani v roce 2020 na titul mít nebude, a McLaren zrovna slovy Zaka Browna přiznal že ani loňský vůz nebyl tak dobrý jak si namlouvali, a že jim potrvá minimálně dva roky než se vrátí do pozice konkurenceschopného týmu schopného myslet na boj o titul.
-
-
-
Adi
18:20 10.07.2018 90.179.98.XXXJa si myslím, ze je to rozumný krok. Všichni 4 výrobci již utratili obrovské částky za vývoj. Navíc 4 výrobci jsou pro F1 úplně dostačující. Honda je obrovská společnost a všichni víme jak velké problémy měla a stále tam není ani po 5ti letech vývoje. MGU H je skvělý nápad a myslím, ze časem bude mít využití i v běžném autoprumyslu. Navíc technologicky už na světě není moc firem, které by byly schopny postavit konkurenceschopnou F1 PJ. -
Kevin
16:19 10.07.2018 80.250.30.XXXŽe nevstoupí nový výrobce PJ se rýsovalo delší dobu, Aston si akorát přihříval polívčičku. Redbull si změnu moc přál, ale když výrobci nechodí... Renalut se postavil za zbytečné vyhazování peněz z okna. Navíc takto bude mít každý výrobce alespoň dva odběratele, takže se lépe pokrývají ty náklady než mít jen jednoho. Jestli na deset týmu jsou 4 výrobci málo, to bych tedy neřekl. F1 je vrchol know how, tam už z principu těch kandidátů nikdy moc nebude. -
Situs
12:43 10.07.2018 217.31.62.XXXJestli opravdu nelze rozhodnutím o změnách na motorech přilákat jiné výrobce do F1, tak to opravdu nemá smysl. A jestli to tak opravdu nakonec zůstane, tak současní motoráři si potvrdí jak důležití jsou, jak pevné maj jejich pozice a doslova budou Liberty držet za ko_le. -
daaviid23
12:08 10.07.2018 90.182.169.XXXTo teda dopadlo dost neslavně.
Nicméně pokud opravdu nikdo nepříjde, tak souhlasím s tím, že hardware neměnit.
Co bych rozhodně změnil jsou pravidla okolo motorů. Není možné dál pokračovat v trendu snižování počtů motorů a technických penalizací. Dále bych se bavil o limitech na palivo.-
-
-
airwar1939
07:15 12.07.2018 176.74.141.XXXSnižování počtu motorů si vymyslela FIA, protože předpokládala že čím méně motorů tým dostane, tím méně budou stát... problém je že díky tomu, že se motory neustále vyvíjí, a motorář za rok na brzdě odpálí klidně 50-100 motorů, tak těch šest motorů pro tým jsou kapkou v moři nákladů motoráře. A cena za sezonu je pořád stejná, bez ohledu na to zda tým odebere deset, osm, nebo jen šest motorů
-
-
GRAHAM
12:02 10.07.2018 77.236.218.XXXMotory v budoucnu rozhodně změnit, ale má logiku to "současné" prodloužit třeba do roku 2022-23. Na můj vkus je to pořad poruchové a pak ty nesmyslné penalizace.
A když už to výrobci chtějí, tak zavést povinnost dát motor a stejný komukoli.Bez vyjimky. -
shazec
11:53 10.07.2018 217.31.62.XXXMotory ať klidně nechají, hlavně ať ty šašci co nejvíc osekají aero, aby se zmenšil rozdíl mezi první trojkou a středem pole a aby se dalo lépe předjíždět bez umělé DRS. Na některých okruzích je DRS potřeba, ale na ostatních se z předjíždění stává objíždění.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek