Nejrychlejší zastávky dnes předváděli mechanici Red Bullu, když Ricciarda v 30. kole odbavili za 2,26 sekundy a Verstappena v 33. kole za 2,29 s.
Druhý skončil Sauber, jenž se v této činnosti letos mohutně zlepšil. Dnes Leclerca v 18. kole přezul za 2,36 s a Ericssona v 24. kole za 2,66 vteřiny.
Two for @redbullracing and one for @WilliamsRacing: we present the DHL Fastest Pit Stop from Silverstone. #BritishGP #DHLMotorsports #F1
— DHL_Motorsports (@DHL_Motorsports) July 11, 2018
➡️Read more: https://t.co/8BOkAyH7wp pic.twitter.com/5NkONKLUY7
Do 2,5 sekundy se kromě nich vlezli už jen u Williamsu, když Strolla zdrželi jen 2,38 s (Sirotkina 2,69 s) a u Mercedesu, jemuž se povedla pouze zastávka Bottase - 2,45 s. Smolaře Hamiltona, který to nakonec dotáhl na druhé místo, přezouvali podprůměrných 3,4 s.
Ferrari zaznamenalo až šestou nejrychlejší zastávku (Vettel v 33. kole za 2,53 s), do Top 10 se s oběma vozy dostal McLaren - Vandoorne si užil sedmou nejlepší zastávku (2,61 s) a Alonso devátou (2,66 s).
Do závodu startovalo 16 pilotů na měkké směsi, pouze čtyři (Hartley, Hülkenberg, Sainz a Stroll) si pro začátek vybrali středně-tvrdou. Sedm klasifikovaných jezdců (Bottas, Hamilton, Hülkenberg, Magnussen, Ocon, Sirotkin a Stroll) si vystačilo s jedinou zastávkou, zbytek navštívil své mechaniky dvakrát.
Viděli jsme pestrou škálu pneumatikových strategií, využity dnes byly všechny tři směsi. Hülkenberg si díky své alternativní pneumatikové strategií (středně-tvrdá - tvrdá směs) v závodě polepšil o šest míst.
Odpoledne ovlivnily výjezdy safety caru, kvůli nimž týmy musely přehodnocovat své plánované strategie. Teplota dráhy dosahovala 50 °C. Pneumatiky předvedly solidní výdrž a spolehlivost na náročném okruhu z pohledu jejich energetické zátěže.
Nejdelší stint na měkké směsi odjel Grosjean (26 kol), na tvrdé Hülkenberg (32 kol) a Ocon na středně-tvrdé vydržel 33 z celkových 52 kol, na které byla Velká cena Británie vypsána, tj. 63,5 % závodu.
Pirelli dnes odjelo svou 350. velkou cenu, gratulujeme!