DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy
PAUL RICARD - 2. TRÉNINK; Nejrychlejší čas odpoledního tréninku na Velkou cenu Francie zajel úřadující mistr světa Lewis Hamilton s Mercedesem. Soupeři ale už ztráceli více - Red Bully 7 desetin a Ferrari téměř 9 desetin sekundy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 2 lidé)
23.06.2018 12:23
Chudák Pirelli. Udělaj Mercedesu pneu na míru a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
12:35 23.06.2018 46.135.79.XXX
Jednalo se pouze o nejměkčí směsi a stěžoval si na ně ze špičky i RB. A Vettel po testech v Barce, kdy zkusil původní směs uznal, že by ty pneumatiky nevydržely ani 10 kol. Tak co na tom rozporuješ? Ano, Mercedes byl iniciátor, ale ostatní stáje s tím měli stejnou potiž.
jon
12:29 23.06.2018 46.135.79.XXX
Pořád předvadějí důstojnější výsledky, než jakákoli stáj s motorem Renault. Nejlepší stáj s tím průměrným motorem si radši jede své palivo a mapy. A jede to pod značkou Tag Heuer. To přesně vypovídá o úrovni Renaultu. Zákazník je schopen s tím alespoň něco zajet, ale část balíku si radši řeší sám. A to RB není motorář, což dělá celou situaci ještě trapnější.
Mansell_fan
12:23 23.06.2018 37.188.186.XXX
Chudák Pirelli. Udělaj Mercedesu pneu na míru a Lewis je za to ještě zkritizuje
jon
12:23 23.06.2018 46.135.79.XXX
Spojuji to proto, že F1 je o celkovém balíku. Motory Renault v dobách V8 měli slabší výkon, ale nejnižší spotřebu a díky tomu byly nejvhodnější pro foukané difuzory.
Dnes je situace taková, že nemají ani výkon, ani spolehlivost, ani nízkou spotřebu. RB tedy něco začal dělat jinak a opravdu silně pochybuji o tom, že při znalosti všech dat dobrovolně ztrácí 10 koní, když se snaží bojovat o šampionát. Takovou hloupost bych nečekal ani u Haasu, natož u RB. Realita bude taková, že s jejich palivem kompenzují ten mírný deficit výkonu jinou výhodou. Mohou například jet s lepším mapováním pro technické pasáže, které tolik sedí zbytku balíku. Nebo mají lepší výkon ve středu křivky, což jim pomáhá opět v pomalejších pasážích. Skutečnost neznám, ale slova Abiteboula považuji za hovadinu. Když přihlédnu k tomu, kdy to řekl, je to zřejmé, že šlo o účelové prohlášení. Ale pravdy na tom je asi tolik, jako když teď prohlásím, že Alonso je pilot top10 jen vzhledem k tomu, kde se nachází v pořadí šampionátu a nebudu brát v potaz, že jede v šunce, ve které jede tak, že prokazuje svoji příslušnost mezi úplnou jezdeckou špičku.
Dnes je situace taková, že nemají ani výkon, ani spolehlivost, ani nízkou spotřebu. RB tedy něco začal dělat jinak a opravdu silně pochybuji o tom, že při znalosti všech dat dobrovolně ztrácí 10 koní, když se snaží bojovat o šampionát. Takovou hloupost bych nečekal ani u Haasu, natož u RB. Realita bude taková, že s jejich palivem kompenzují ten mírný deficit výkonu jinou výhodou. Mohou například jet s lepším mapováním pro technické pasáže, které tolik sedí zbytku balíku. Nebo mají lepší výkon ve středu křivky, což jim pomáhá opět v pomalejších pasážích. Skutečnost neznám, ale slova Abiteboula považuji za hovadinu. Když přihlédnu k tomu, kdy to řekl, je to zřejmé, že šlo o účelové prohlášení. Ale pravdy na tom je asi tolik, jako když teď prohlásím, že Alonso je pilot top10 jen vzhledem k tomu, kde se nachází v pořadí šampionátu a nebudu brát v potaz, že jede v šunce, ve které jede tak, že prokazuje svoji příslušnost mezi úplnou jezdeckou špičku.
Situs
12:08 23.06.2018 85.70.164.XXX
Hele což o to, nemuseli by mít stejný množství ale rád bych viděl na obrazovce či v LT množství paliva (u Ferrari asi i oleje ). Ovšem co se týče tréningů, tam hrají větší vliv i módy (šetření) motorů, a s tímto faktem to vždy bude v mlze, takže pravou výkonnost s množstvím paliva stejně vědět nebudeme.
GRAHAM
23:00 22.06.2018 77.236.218.XXX
Jo souhlas, ale oni mají problém hlavně s gripem ...a bez brzkého vývoje ale nemohou ostatní dohnat, ty už na tom taky makají....ač je to o lidských zdrojích, kolik do toho pustí.Určitě to přesunou "hodně", ale je pravda že tu chybu s gripem mohou zopakovat. Holt tak to je....
spinelesssheep
22:34 22.06.2018 85.70.184.XXX
Hartley se bojí a Gaslymu motor shořel? To znamená, že je dost pravděpodobné, že budou muset měnit motor u obou?
GRAHAM
22:25 22.06.2018 77.236.218.XXX
Možná něco přijde díky lepší trati, co bude monopostu Mclarenu vyhovovat, ale že by na to tlačily vývojem, tomu moc nevěřím, nemá to cenu....důležite bude skončit 4 a nebo 5, kvůli financím.....Kdysik HONDA celý rok kašlala na vývoj a dělala na další rok....jenže pak skončila, monopost vyvinut, vrzli tam Mercedes a už to byl Brawn a vyhráli. I tak je ale někteří byli schopni v půlde dohnat....a to měli náskok velice slušný.
spinelesssheep
22:18 22.06.2018 85.70.184.XXX
Líbí se mi tvůj optimismus, vracíš mi pozitivní myšlení. Ale musíme si prostě přiznat, že v téhle fázi už to mělo být jiné i na tratích jako je Kanada a spol...a ono není.
Aktuálně
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek